بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

ساخت سریع Autorun های CD/DVD با Longtion AutoRun Pro

یکی از ابزارهای طراحی است که بسیار شناخته شده است و این ابزار برای ساخت سریع Autorun های CD/DVD و نمایش برنامه ها و… برای کاربران آماده شده است. در این نرم افزار ويژگيهای بسیاری را شاهد خواهيد بود، شما ميتوانيد به راحتی و با چند کليک ساده با استفاده از قالبهای آماده اين نرم افزار Autorun خود را ساخته و حتی ميتوانيد آنها را سفارشی ساخته و آنها را ويرايش کنيد.
اين نرم افزار واقعا به هر کسی اين اجازه را خواهد داد که چنانچه فقط کمی با کامپيوتر سر و کار داشته باشد، به راحتی Autorun دلخواه خودش را ساخته و به آن متنها، عکسها، ويديوها و صداهای مورد علاقه خودش را اضافه کند.
در این حال، همانطور که گفته شد، شما میتوانید از قالبهای گام به گام، قالبهای آماده و قالبهای نمایشی نیز بهره مند شوید که این کار به شما سرعت میبخشد تا پروژه Autorun خود را در چند دقیقه ساخته و در آخر آنها را با استفاده از نرم افزار رايتی که درون خود نرم افزار گنجانده شده است روی CD/DVD خود رايت کنيد.
همچنين اين نرم افزار فايل خروجی و تمام شده پروژه ی شما را ميتواند به صورت يک فايل اجرايی (Executable) ارائه دهد تا در هر جايی اعم از اينترنت، سیدی، دیویدی، فلاپی، فلش دیسک و… که خواستید از آنها استفاده کنید.

حالا شما در اين نرم افزار از 25 نوع اشياء مختلف ميتوانيد بهره مند شويد:
دکمه ها، دکمه های عکسی، اشکال، عکسها، متون ساده، برچسبها، لينکها، متن ها، متنهای فهرستی، ليستها، ليست های پايين رو، ليستهای نمايشی، نمايش درختی، ليستهای نمايشی پوسته ای، نمايشهای درختی پوسته ای، جعبه متن، متون Rich، نمايشگر، فلش، AVI، اجرا کننده فايلهای رسانه ای، نمايش اسلايد، ويرايش، دکمه های راديويی و دکمه های انتخابی و…

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :  8.2  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

برچسب ها
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.