آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

قدرتمندترين نرم افزار تعمير رجیستری با Registry Mechanic 8.0.0.900

منبع : ال ایکس ال

Registry Mechanic یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز است. این برنامه در هر هفته با بیش از 300,000 دانلود بازار را در دست خود گرفته است.
در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر میسازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد.
Registry Mechanic نام نرم افزاری مشهور و حرفه ای در زمینه بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. به کمک این نرم افزار شما قادر به نابودی پیغام های خطای مزاحم بر روی سیستم عامل خود می باشید و میتوانید سرعت اجرای نرم افزارهای خود را افزایش دهید.. این نرم افزار محصول کمپانی PC Tools Software می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با یک کلیک اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات رجیستری نمایند.
Registry Mechanic با استفاده از یک الگوریتم با عملکرد بالا، به سرعت منابع جا افتاده و نادرست در رجیستری کامپیوترتان را شناسایی میکند. این مشکلات که توسط Registry Mechanic شناسایی میشوند میتوانند علل گوناگونی داشته باشند. بعنوان مثالUn-Install کامل نشدن یک برنامه، و یا درست حذف نکردن یک برنامه با جا انداختن درایور مربوطه، و یا برنامه ای که بطور ناقص حذف گردیده و هنوز در Startup ویندوز فعال است.
با چند قدم ساده، Registry Mechanic کلیه ی رجیستری کامپیوترتان را Scan کرده و خطاهای موجود و نادرست موجود در رجیستری را به صورت لیست بر روی صفحه ی مانیتورتان نمایش میدهد. شما قادر هستید انتخاب کنید که آیا میخواهید این خطاها را از کامپیوترتان حذف و یا تعمیر کند.
نگران فایل های پشتیبانی نباشید! Registry Mechanic برای راحتی کار شما فایل های پشتیبان میسازد تا در صورت بروز هر مشکلی در آینده، بتوانید کامپیوترتان را بازیابی کنید و به حالت عادی برگردید.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Registry Mechanic 8.0.0.900:
– عیب یابی رجیستری در قسمت های مختلف
– قابلیت Scan نمودن رجیستری ویندوز
– پاك كردن كليد هاي بدون كاربرد و اضافي
– سرعت بالا در ترميم و رفع مشكلات
– شناسايي كليدهايي كه مربوط به نرم افزار جاسوسي و ويروس ميباشند
–  گرفتن نسخه پشتيبان از رجيستري براي خراب شدن احتمالي آن
– نصب و استفاده راحت از آن
– قابليت نصب بر روي 98, Me, 2000 , XP و vista
– محيط كاربري بسيار ساده و جذاب
– و . . .

تذكر : در صورت اجرا نرم افزار اگر با پيغام Unicode systems are not supported برخورد كرديد.
1. روي دکمه ي Start کليک کن، برويد به Settings و سپس وارد Control Panel شويد. از قسمت کنترل پانل Regional Language Options رو باز کنيد.
2. روي زبانه ي Advance کليک کنيد و ببينيد آيا زباني غير از English (United States) انتخاب شده يا نه. اگر چنين است، آن را به English United States تغيير بدهيد.

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :  7  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.