آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

قفل كردن پورتهاي USB با USB lock AP 2.5

منبع : www.LXL.IR

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، حافظه های بسیاری در حجم های مختلف به بازار عرضه شده اند. این حافظه ها که به فلش دیسک “Flash Disk” نیز معروفند ، تقریبا جایگزین حافظه هایی همانند Cd و … شده اند و کمتر کسی است که امروزه از Cd برای انتقال اطلاعات استفاده کند. زیرا حافظه های فلش جای بسیار کمی را اشغال کرده ، بر روی هر کامپیوتر در کمترین زمان راه اندازی می شود ، حجم آن ها نسبت به Cd چندین برابر است. سرعت انتقال اطلاعات در آن ها نسبت به Cd و … بسیار بالاست ، حمل آن راحت و قیمت آن ها نیز بسیار مناسب است. اما با استفاده از فلش دیسک ها در کمترین زمان ممکن می توان اطلاعات یک کامپیوتر را جابه جاکرد. امروزه مسئله ی امنیت اطلاعات در یک کامپیوتر بسیار اهمیت دارد. زیرا در کمترین زمان ممکن می توان تمام اطلاعات یک کامپیوتر را در یک فلش دیسک کپی کرد ، بدون آنکه کسی متوجه شود. پس اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که به اطلاعات کامپیوتر خود اهمیت می دهید و اطلاعات مهم و شخصی در کامپیوتر خود دارید : ما به شما USB Lock AP را برای حفاظت از اطلاعات کامپیوترتان پیشنهاد می کنیم.
USB Lock AP نام نرم افزاری است که از اطلاعات درون کامپیوتر شما محافظت کرده و اجازه نمی دهد این اطلاعات به بیرون درز کند. اما چگونه مانع این کار می شود ؟ این نرم افزار با قفل کردن پورت های USB ، از کار انداختن درایو های نوری (CD-RWs) ، فلاپی درایو و محافظت از فایل های مورد نظر مانع این کار می شود. اما نگران نباشید ، چون با از کار افتادن پورت های USB دیگر وسایل جانبی از قبیل ماوس ، کیبورد ، وب کم ، پرینتر و … از کار نمی افتند. زیرا نرم افزار به خوبی آن ها را تشخیص می دهد و مانع از کار آن ها نمی شود. شما می توانید از این نرم افزار در خانه یا محل کار خود استفاده کنید و برای ورود به نرم افزار یک رمز عبور تعیین کنید تا کسانی که با کامپیوتر شما کار می کنند نتوانند به برنامه و تنظیماتی که شما انجام داده اید دسترسی پیدا کنند. در صورتی که شما پورت های USB را غیر فعال کرده باشید و حافظه ای به این پورت ها متصل شود ، یک صفحه ی سیاه رنگ ظاهر شده و به کاربر اخطار می دهد که اگر تا 15 ثانیه حافظه را از پورت USB جدا نکند کامپیوتر خاموش می شود.

امکانات برنامه :
USB Storage Drives:
توسط این قابلیت شما می توانید پورت های USB کامپیوتر خود را قفل نموده تا کاربران اجازه استفاده از حافظه های جانبی را نداشته باشند.
Folder Protection:
شما می توانید به محافظت از فولدرهای شخصی خود بپردازید . کافی است تا فولدر مورد نظر را گرفته و در جعبه برنامه رها کنید . این کار چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد . بعد از این کار ، نام ، حجم و … فولدر از بین می رود و فولدر مورد نظر غیر قابل دسترس می شود تا زمانی که شما آن را از محافظت خارج کنید.
CD-ROMs/RWs – Floppy:
توسط این قابلیت شما می توانید درایو های نوری متصل به کامپیوتر را غیر فعال کنید تا کاربران نتوانند اطلاعاتی را به سیستم وارد یا اطلاعاتی را از آن خارج کنند.
PC Lock:
این قابلیت مختص کسانی است که دائما پشت سیستم خود نیستند که با زدن این دکمه صفحه ی مانیتور سیاه شده و از شما رمز عبور می خواهد و تا وقتی که شما رمز عبور را وارد نکرده اید ، کسی نمی تواند با کامپیوتر شما کار کند.
PC Lock Transparent:
این قابلیت همانند PC Lock می باشد با این تفاوت که صفحه مانیتور شما دیده می شود اما کسی نمی تواند با سیستم کار کند.

قابلیت کلیدی نرم افزارUSB lock AP 2.5:
– غیر فعال کردن پورت های USB
– محافظت از فولدر های شخصی با Drag و Drop کردن
– غیر فعال کردن درایو های نوری و فلاپی درایو “CD-ROMs/RWs , Floppy”
– قفل کردن کامپیوتر برای جلوگیری از کار با کامپیوتر
– خاموش کردن خودکار کامپیوتر در برابر اتصال حافظه به پورت USb بعد از 15 ثانیه
– اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه
– نیاز به حجم بسیار کم برای نصب
– استفاده راحت و بدون دانش قبلی
– محیط کاربر پسند
– و…

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :  1.5  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.