هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

نرم افزار كارا نسخه 1.1

منبع : www.lxl.ir

بسته نرم‌افزاري كارا مجموعه‌اي از ابزارهاي مفيد و سودمند براي تمامي كاربران است كه برخي از نيازهاي اوليه كاري كاربران را برآورده ميسازد. این مجموعه شامل ابزارهای زیر می باشد:
تقويم فارسي :  اين برنامه يك تقويم شمسي به همراه امكانات جانبي مانند تنظيم يادداشت روزانه ميباشد. علاوه بر آن تعطيليهاي رسمي نيز در آن نمايش داده ميشوند.
– برنامه ارسال پيام كوتاه
– دفترچه تلفن
– يادداشت چسبان
برنامه ارسال پيام كوتاه: اين برنامه براي ارسال پيام كوتاه از طريق رايانه ميباشد. از آنجا كه ارسال پيام كوتاه بسيار كاربردي و انجام آن از داخل گوشي مشكل ميباشد اين برنامه ميتواند كار كاربران را در اين زمينه بسيار ساده نمايد .
– ارسال پیامک بصورت فارسی و انگلیسی
– ارسال پیامک از طریق گوشی یا مودم
– ارسال پیامک به لیستی از شماره ها
دفترچه تلفن: دفترچه تلفن يكي از برنامه‌هاي پركاربرد ميباشد. با اين برنامه شما ميتوانيد آدرسها و شماره تلفنهاي دوستان و افراد مورد نظر خود را ذخيره و در موقع لزوم از آنها استفاده نمائيد.
– ثبت شماره تلفن و آدرس افراد
– امکان جستجو بر روی کلیه اطلاعات
يادداشت چسبان: برنامه يادداشت چسبان يكي از برنامه‌هاي پركاربرد براي كساني است كه همواره از يادداشتها استفاه ميكنند. به عنوان نمونه مكررا مشاهده شده است كه مانيتور مديران مملو از يادداشتهايي است كه براي فراموش نشدن در اطراف آن چسبانده شده‌اند!
اين برنامه راهي است اصولي براي مديريت و استفاده از اين يادداشتها كه به روشي زيبا و ساده امكان استفاده از آن را فراهم كرده است.
– اتصال یادداشتها به صفحه اصلی
– استفاده از رنگهای مختلف
– مرتب سازی یادداشتها در صفحه

برنامه تقويم:
اين برنامه يك تقويم شمسي به همراه امكانات جانبي مانند تنظيم يادداشت روزانه ميباشد. علاوه بر آن تعطيليهاي رسمي نيز در آن نمايش داده ميشوند.
اجزاي برنامه:
اين برنامه از اجزاي مختلفي تشكيل شده است كه در ادامه به توضيح قسمتهاي مختلف پرداخته ميشود.
– نام ماه و سال: در اين قسمت نام ماه و سال زماني كه در تقويم نشان داده ميشود، نوشته ميشود.
– شماره روز داراي يادداشت: همانطور كه قبلا گفته شد در اين تقويم قابليت نوشتن يادداشت روزانه وجود دارد. در صورتي كه براي روزي يادداشت نوشته شود شكل ظاهري عدد آن روز به شكل عدد زردرنگ با يك خط در پائين آن تغيير خواهد كرد.
– روز جاري: روزي كه در آن هستيم در تقويم با پشت زمينه آبي نمايش داده ميشود.
– روز تعطيل با يادداشت: روزهاي تعطيل با رنگ قرمز مشخص ميشوند و در صورتي كه داراي يادداشت نيز باشند يك خط در پائين شماره روز اضافه ميشود.
– روز تعطيل: روزهاي تعطيل با رنگ قرمز مشخص ميشوند.
– نشانگر ماه بعد: با كليك بر روي اين نشانگر، تقويم روزهاي ماه بعد را نشان خواهد داد.
– نشانگر ماه جاري: با كليك بر روي اين قسمت ماه جاري نشان داده ميشود.
– نشانگر ماه قبل: با كليك بر روي اين قسمت، تقويم روزهاي ماه قبل را نشان خواهد داد.

يادداشت روزانه :
همانطور كه در شكل قبل نيز مشاهده شد در اين تقويم امكان تنظيم يادداشت روزانه براي تمامي روزها وجود دارد. براي اين منظور بر روي عدد روز مورد نظر كليك كرده و فرم زير نشان داده خواهد شد.
اين فرم از 2 بخش يادداشت روزانه و اوقات شرعي تشكيل شده است:
– يادداشت روزانه
در بخش يادداشت روزانه در قسمت بالا تاريخ روز انتخاب شده مشاهده ميشود و در قسمت مياني فرم نيز فضايي براي نوشتن يادداشت وجود دارد. در انتها در صورت تاييد اطلاعات وارد شده با زدن دكمه تاييد از فرم خارج ميشويد.
در صورتي كه متن يادداشت وارد شده در فرم خالي نباشد رنگ عدد روز در تقويم از سفيد به زرد تغيير خواهد كرد و يك خط نيز در پائين عدد روز كشيده خواهد شد.
در صورتي كه روز انتخاب شده يك روز تعطيل باشد رنگ روز قرمز خواهد ماند و زرد نخواهد شد، اما خط در پائين عدد روز اضافه خواهد شد.
– اوقات شرعي
با توجه به اهميت اوقات شرعي، در اين برنامه براي تمامي روزهاي سال اوقات شرعي به وقت تهران ثبت شده است. با كليك بر روي بخش اوقات شرعي ظاهر فرم مانند زير تغيير خواهد كرد.
در اين صفحه در قسمت بالا تاريخ روز به ميلادي (خلاصه و در خط زير بصورت كامل) درج شده است. در قسمت مياني اوقات شرعي روز بصورت كامل مشخص شده و در پائين صفحه نيز در صورتي كه مناسبتي وجود داشته باشد نمايش داده خواهد شد
استفاده از قاب شيشه‌اي:
در اين حالت يك قاب شيشه‌اي به برنامه اضافه ميشود كه از طريق آن ميتوانيد برنامه را بر روي صفحه جابجا كنيد. (البته جابجايي برنامه از روي خود تقويم در حالتي كه شكل موس شبيه علامت دست نباشد نيز ممكن است.)در قاب شيشه‌اي 2 علامت در سمت چپ و راست بالاي آن نيز وجود دارد كه علامت ضربدر براي بسته شدن برنامه تقويم و علامت چرخدنده براي انجام تنظيمات برنامه تقويم است.
تنظيمات برنامه تقويم:
تغيير فونت عدد روزها: با انتخاب اين گزينه فرم انتخاب فونت نمايش داده ميشود و كاربر ميتواند نحوه نمايش عدد روزها در برنامه تقويم را به دلخواه خود تغيير دهد. شكل زير نمونه‌اي از برنامه تقويم در يك فونت متفاوت ميباشد

منبع : گيگا رايانه | LxL

برنامه ارسال پيام كوتاه:
اين برنامه براي ارسال پيام كوتاه از طريق رايانه ميباشد. از آنجا كه ارسال پيام كوتاه بسيار كاربردي و انجام آن از داخل گوشي مشكل ميباشد اين برنامه ميتواند كار كاربران را در اين زمينه بسيار ساده نمايد.

انتخاب روش ارسال پيام كوتاه:
قبل از اينكه به توضيح نحوه استفاده از برنامه ارسال پيام كوتاه بپردازيم بايد توضيحاتي در مورد روش ارسال پيام كوتاه ارائه شود.
– ارسال از طريق گوشي همراه
– ارسال از طريق اينترنت

– ارسال از طريق گوشي همراه:
براي اين منظور شما ميتوانيد با استفاده از گوشي همراه خود پيام كوتاه را ارسال نمائيد. در اين حالت پس از وصل نمودن گوشي همراه به رايانه، از برنامه ارسال پيام كوتاه استفاده نموده و به راحتي پيام خود را نوشته و براي گيرندگان مورد نظر ارسال مينمائيد.
در اين روش بايد درايورهاي مربوط به گوشي همراه نصب و گوشي نيز به دستگاه وصل باشد. درايورهاي مربوط به ارتباط گوشي با رايانه معمولا در سي‌دي هايي كه به هنگام خريد گوشي همراه گوشي ارائه ميشود وجود دارند.
در صورتي كه اين سي‌دي در دسترس شما نيست ميتوانيد از طريق جستجو در اينترنت با مشخص نمودن مدل گوشي خود درايورهاي مربوطه را گرفته و نصب كنيد.
براي اتصال گوشي به رايانه 3 راه وجود دارد:
– استفاده از كابل USB
– استفاده از بلوتوث (Bluetooth)
– استفاده از مادون قرمز (Infra Red)
گوشي شما با هريك از اين 3 راه كه امكان آن وجود داشته باشد ميتواند به دستگاه رايانه وصل شود.
هنگامي كه درايورهاي ارتباط گوشي بر روي رايانه نصب شوند، رايانه گوشي را به عنوان يك مودم شناسايي خواهد كرد و در ليست مودم‌هاي نصب شده نام گوشي همراه نيز اضافه خواهد شد.
شما قبل از اينكه از برنامه ارسال پيام كوتاه استفاده نمائيد بايد اين مودم را به برنامه معرفي نمائيد. اين كار از طريق فرم تنظيمات گوشي همراه انجام ميشود.

ارسال پيام كوتاه از طريق اينترنت:
قابليت ارسال پيام كوتاه از طريق اينترنت در نسخه ويژه نمايشگاه الكامپ فعال نميباشد

منبع : گيگا رايانه | LxL

برنامه دفترچه تلفن:
اين برنامه يكي از برنامه‌هاي پركاربرد ميباشد. با اين برنامه شما ميتوانيد آدرسها و شماره تلفنهاي دوستان و افراد مورد نظر خود را ذخيره و در موقع لزوم از آنها استفاده نمائيد.
در قسمت سمت راست ليست تماسهاي ايجاد شده و در قسمت سمت چپ جزئيات هر تماس نمايش داده ميشوند.
جستجو:
از طريق محل جستجو در پائين صفحه ميتوانيد هر متن دلخواهي را بنويسيد. برنامه در تمامي فيلدهاي اطلاعاتي تعريف شده دنبال متن مورد نظر شما جستجو ميكند و در صورتي كه در هر فيلد اطلاعاتي از قبيل نام، آدرس شماره تلفن و يا پست الكترونيكي متن مورد نظر شما را پيدا كرد نتيجه را در ليست بالا نشان ميدهد.
ايجاد تماس جديد:
در اين فرم در قسمت بالا نام و عنوان شخص مورد نظر را وارد مينمائيد. به خاطر داشته باشيد وارد كردن نام و نام خانوادگي الزامي است.
در قسمت بعد شماره تلفنهاي مورد نظر و همچنين آدرسها را ميتوانيد وارد نمائيد.
– تماس جديد:
با زدن اين دكمه فرم براي ايجاد يك تماس جديد آماده ميشود.
– حذف تماس:
با زدن اين دكمه تماس نمايش داده شده در اين فرم حذف و فرم بسته خواهد شد.
– ذخيره:
با زدن اين دكمه اطلاعات وارد شده ذخيره ميشوند.
– بستن
با زدن اين دكمه فرم بسته ميشود.

منبع : گيگا رايانه | LxL

برنامه يادداشت چسبان:
برنامه يادداشت چسبان يكي از برنامه‌هاي پركاربرد براي كساني است كه همواره از يادداشتها استفاه ميكنند. به عنوان نمونه مكررا مشاهده شده است كه مانيتور مديران مملو از يادداشتهايي است كه براي فراموش نشدن در اطراف آن چسبانده شده‌اند
استفاده از اين برنامه بسيار ساده است. هنگامي كه شما از طريق صفحه اصلي برنامه يك يادداشت جديد ايجاد ميكنيد برگه‌اي مانند يك برگه يادداشت در صفحه ظاهر ميشود كه شما ميتوانيد در درون آن يادداشت مربوطه را بنويسيد.
شما يادداشت ايجاد شده را ميتوانيد در هر قسمت از ميزكار ويندوز كه مايل هستيد قرار دهيد و اين يادداشت همواره در آنجا خواهد بود. هر زمان كه شما ميزكار ويندوز را ملاحظه كنيد يادداشتهاي خود را نيز خواهيد ديد.
براي جابجايي يادداشتها از هرجاي برگه كه آن را بگيريد قادر به جابجايي خواهيد بود.
– ويرايش متن:
براي ويرايش متن يادداشت 3 راه وجود دارد.
– با 2 بار كليك متوالي (Double Click) بر روي برگه.
– استفاده از گزينه ويرايش متن بر روي قاب شيشه‌اي (در بخش بعد توضيح داده ميشود.)
– استفاده از گزينه ويرايش متن در منوي تنظيمات قاب شيشه‌اي (در بخش بعد توضيح داده ميشود.)

طريقه فعالسازي : برای اجرای برنامه کارا نیاز به نصب برنامه Net Framework 2.0. میباشد. در صورتی که پس از نصب برنامه کارا برنامه اجرا نشد باید این برنامه را نصب نمائید.

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل+ راهنمای برنامه  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :  3.7  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل   click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :  1.3  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود – 22.42 مگابايت Net Framework 2.0.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.