کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

دانلود نرم افزار Sony Vegas Pro v10.0

ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها با نرم افزار Sony Vegas Pro v10.0

http://dl.lxl.ir/92/6/11.1/SONY%20Vegas%20Pro-www.lxl.ir.jpg

با توجه به این که سطح فرهنگ و دانش اکثر افراد در یک خانواده در زمینه رایانه ها روز به روز در حال افزایش بوده و حالا هم می توان این دانش را به راحتی در میان فرزندان و یا والدین به راحتی مشاهده کرد معرفی نرم افزارها به مراتب از گذاشته ساده تر شده است. در گذشته وقتی نرم افزاری ارائه می شد اکثر افراد با آن آشنایی نداشتند و یا استفاده صحیح از آن را نمی دانستند و مدت زمان طولانی لازم بود این آموزش های نرم افزار به کاربران داده شود اما حالا با این پیشرفتی که صورت گرفته حرفه ای ترین نرم افزارها هم پس از مدت زمان کوتاهی برای اکثر افراد قابل استفاده هستند و یا حداقل یک کاربر معمولی به راحتی می توان از بخش های اصلی نرم افزار استفاده کند.

نمونه ای می آوریم تا این مورد را ثابت کنیم. در گذشته اکثر خانواده ها فیلم هایی که از خاطرات خود گرفته بودند را معمولا به استدیوهای ضبط و پخش می دادند تا آن ها فیلم ها را ویرایش کنند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی ها و افزایش سطح آگاهی کاربران همین فیلم ها به راحتی توسط خانواده ها ویرایش و تدوین می شود ؛ این امر مدیون این نکته است که اولا نرم افزارها ساده تر شده اند و ثانیا سطح آگاهی ها افزایش یافته است.

این مقدمه چینی ها برای معرفی نرم افزاری است که از همین الگو پیروی می کند. یعنی نرم افزاری است که به کاربران حرفه ای ترین امکانات را ارائه می دهد اما همین امکانات کامل هم با صرف مدت زمان کوتاهی برای همه قابل استفاده خواهد بود. نسخه ی جدید نرم افزاری به نام Sony Vegas Pro ارائه شده است و همانطور که از نامش هم بر می آید محصول بخش نرم افزار کمپانی سونی محسوب می شود. این محصول قدرتمند ابزاری است که توانایی تدوین فیلم ها را به قوی ترین شکل ممکن داراست. ابزاری که از واسط کاربری جذابی بهره می برد و توانایی پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف چندرسانه ای را دارا می باشد ؛ آنچه از سونی سراغ داریم این است که در بیشتر موارد جدیدترین تکنولوژی ها را در محصولاتش به کار می برد و این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست.

استفاده از نهایت کیفیت در صداها و تصاویر خروجی که نهایت لذت را برای ببینده به همراه دارد یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در Sony Vegas Pro به چشم می خورد. انواعی از افکت ها در این ابزار گنجانده شده اند تا کاربران حرفه ای به راحتی با کنار هم قرار دادن تصاویر و همین افکت ها به جذاب تر شدن کار خود کمک کنند. این محصول سونی توانایی پشتیبانی از انواع ورودی ها نظیر دوربین های دیجیتالی که امروزه بسیار هم رایج شده اند را دارد ؛ پس باید گفت که کاربران می بایست با خیالی آسوده دوربین های دیجیتالی را به سیستم متصل و منتظر بمانندتا Sony Vegas Pro آن ها را شناسایی و فیلم ها را ویرایش کنند.

وجود دو نسخه 32 بیت و 64 بیت که امروزه بیشتر نرم افزارها برای این دو پلتفرم طراحی می شوند هم یکی از دلایل موفقیت این بسته نرم افزاری شده است. واسط کاربری نرم افزار آنقدر جذاب و حرفه ای است که اگر نگوئیم بی نظیر است باید از لفظ کم نظیر برای آن استفاده کنیم چرا که امروزه واسط کاربری نقش مهمی را در استفاده راحت و البته حرفه ای از امکانات نرم افزارها ایفا می کند. تقریبا تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای و کامل در همین واسط کاربری گنجانده شده است.

در نهایت امر هم که بحث خروجی ها به میان می آید باید ذکر شود که Sony Vegas Pro توانایی رایت به صورت مستقیم برروی انواع سی دی ها ، دی وی دی ها و البته نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray  همراه با منوهایی جذاب را داراست ، البته ذخیره سازی به صورت ویدئو با کیفیت و خصوصیات دلخواه برروی انواع حافظه ها یا به اشتراک گذاری به صورت آنلاین هم بخش های دیگری هستند که کاربران باید در مورد این ابزار بدانند. نسخه نهم از این ابزار به صورت کامل برروی سرورهای  lxl قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم اگر به نگهداری هرچه جذاب تر خاطرات خود که به صورت فیلم درآمده اند اهمیت می دهید این ابزار فوق حرفه ای را حتما آزمایش کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Vegas Pro v9.0 :

– استفاده بسیار راحت از نرم افزار

– محیط کاربری بسیار جذاب و ساده

– پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود

– ترکیب بندی و جداسازی رنگ ها با بهترین حالات ممکن

– ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان

– انجام کارها با drag-and-drop

– استفاده از Wizard برای ساده شدن کار ویرایش

– ویرایش در طول مدت پخش مدیاها

– پشتیبانی از کیفیت های مختلف همانند 4:3, 16:9 و …

– پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار ویرایش

– خروجی نرم افزار با بهترین کیفیت

– انواعی از طرح ها و افکت های جذاب

– استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود

– نمایش فایل های تصویری به صورت Fullscreen

– پشتیبانی از دو فرمت بسیار معروف و رایج در DVD ها یعنی MPEG-1 و MPEG-2

– ساخت متون متحرک برای زیبا شدن عمل ویرایش

– ساخت کلیپ های صوتی با پلاگین های فوق العاده مناسب

– پشتیبانی از چند کاناله بودن صداها

– پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف

– پنل برای ویرایش بالا یا پائین بودن صدا

– خارج کردن صداها از لوح های فشرده (عمل Rip )

– قابلیت تعمیر صداها

– پلاگین استفاده از DirectX

– از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها

– Capture تمامی فرمت های پشتیبانی شده از سوی نرم افزار برای شروع عمل ویرایش

– رایت لوح های فشرده به صورت های مختلف

– پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی و در اختیار این کمپانی می باشد

– آپلود فیلم ها بر روی سایت معروف Youtube

– آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب

– همراهی نرم افزار Sony Sound Forge برای بهترین عمل ویرایش بر روی صدا

– ساخت منو هایی بسیار زیبا برای DVD ها

– ساخت اسلاید شو های حرفه ای با قابلیت رایت

– پشتیبانی از فرمت معروف swf

– پشتیبانی از تمامی رایتر های موجود

– سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

– و…

تذکر : دقت داشته باشید کرک هایی که در پکیج ها قرار داده شده اند ممکن است قابلیت فعالسازی نرم افزارها را نداشته باشند و با نسخه جدید سازگاری نداشته باشند ؛ اما کرک جدید به صورت جداگانه قرار داده شده است ، می توانید کرک جدید را دریافت کرده و نرم افزار را کرک کنید.

طريقه فعالسازي : برای کرک کردن می بایست موارد ذیل را دقیقا مطابق آنچه گفته شده انجام دهید.

پس از دانلود و نصب نرم افزار فایل Keygen.exe موجود در فولدر Keygen را در داخل فولدر نصب برنامه کپی نمایید. دقت کنید که نرم افزار اجرا نشده باشد. پس از کپی کیجن را اجرا نموده و از منوی ابتدایی Vegas Pro 9.0 (32 and 64 bit) Series را انتخاب نموده و  سپس باید برروی Patch کلیک کنید. در این شرایط می بایست مسیر نصب نرم افزار را نشان دهد اگر به این صورت نبود شما باید آن را به صورت دستی انتخاب کنید. پس از انتخاب برروی OK کلیک کنید. اگر مسیر درست باشه تعدادی فایل مورد بازسازی قرار می گیرد که کاملا مشخص است. دقت کنید نباید به هیچ وجه کیجن را ببندید. حال باید نرم افزار را اجرا نمائید. در صفحه ثبت نام از داخل کیجن شماره سریال اولیه را انتخاب و در نرم افزار وارد کنید. سپس برروی Next کلیک کرده و از دو گزینه موجود register form another computer را انتخاب کنید و برروی Next کلیک کنید. در صفحه ثبت نام باید مقادیر درخواستی را وارد کنید.

برای مثال :

Name : lxl

Family : Download

Email:mlxl@lxl.ir

Countries : United States

سپس دو گزینه دوم رو انتخاب نموده و برروی Next کلیک نمائید. در صفحه ی بعد از داخل کیحن سریال موجود در قسمت activation code را در داخل کادر مربوط در نرم افزار وارد نمائید و سپس برروی Next کلیک کنید. اگر مراحل را به طور دقیق انجام دهید، نرم افزار کرک شده و آماده استفاده می شود.

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل   click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم : 214  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.