هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

دانلود نرم افزار FBI CIA NSA Software Faces v4 چهره نگاری

http://dl.lxl.ir/92/5/31/FBI%20CIA%20NSA%20Software%20Faces%20v4.0--www.lxl.ir.jpg

یكی از رایجترین راه هایی كه ماموران پلیس از آن برای دستگیری و شناسائی مجرمین استفاده می كنند تكنیك چهره نگاری است. در گذشته كه هنوز كامپیوتر و علم آن در جهان رایج نشده بود ماموران پلیس بصورت دستی این عمل را انجام می دادند. با گذشت سالها و بازشدن پای كامپیوتر به اداره های پلیس این سنت قدیمی نیز از میان برداشته شد و برنامه های چهره نگاری با كامپیوتر جای آنها را گرفت. تا به امروز برنامه های زیادی به بازار ارائه شده و لی هركدام به نوبه خود دارای ضعف ها و كاستی هایی هستند. امروز ما قصد داریم تا قدرتمندترین نرم افزار چهره نگاری دنیا را كه در حال حاضر بیش از هزاران آژانس پلیس در سراسر جهان از آن استفاده می كنند را به شما معرفی كنیم.
Faces نام نرم افزار چهره نگاری است كه در حال حاضر سازمانهایی همچون سیا، اف بی ای و ارتش ایالات متحده آمریكا از آن استفاده می كند. بالا بودن ضریب هوشی Biometrix نرم افزار و یك مجموعه كامل از اجزاء صورت باعث شده تا این نرم افزار موفقیت خود را برای چندمین سال جشن گرفته و از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد.این نرم افزار توسط سازمانهای مبارزه با جرم و جنایت بسیاری مورد تایید قرار گرفته و با حمایت پلیس توانسته است برتری خود را به اثبات برساند. این برنامه به مدت 5 سال است كه با موفقیت توانسته تا مظنونین و جنایتكاران بسیاری را شناسایی و با كمك پلیس ردیابی كند.

نرم افزار چهره نگاری Faces در حال حاضر جدیدترین و پیشرفته ترین برنامه در این زمینه است كه موفق به دریافت جوایز متعدد نیز گردیده است.گسترش پایگاه داده این برنامه و چیزی بیش از 4400 ویژگی صورت و دارا بودن چهره های لاتین،آمریگائی و آسیائی از ویژگیهای جدید این نرم افزار است. امكان ارسال تصاویر با فرمت JPEG به وب سایتهای اطلاع پلیس و خبرنامه ها از دیگر قابلیتهای این نرم افزار است. شما در نسخه جدید حتی می توانید ویژگیهای مو و سوراخهای صورت از جمله زخم و تتو را نیز در تصاویر اعمال كنید.
رابط كاربری راحت برنامه Faces به هر كاربری اجازه می دهد تا بدون داشتن علم و مهارت و تجربه پزشكی قانونی تنها با كلیك موس چهره مورد نظر را ایجاد كند. با كمترین هزینه و در كمترین زمان ممكن می توان چهره مورد نظر را طراحی كرد چراكه گاها در همان زمان احتمال دارد كه طراحان حرفه ای در ادارات آگاهی حضور نداشته باشند.شما می توانید این برنامه را بر روی هر سیستم لپ تاپ یا كامپیوتر رومیزی با هر سیستم عامل ویندوزی اجرا كنید.
این برنامه قابلیتهای بسیار منحصر به فردی دارد كه ما آنها را بصورت تیتروار در قابلیتهای كلیدی برایتان بازگو خواهیم كرد.

قابلیتهای كلیدی نرم افزار چهره نگاری Faces:
– دارای بانك اطلاعاتی گسترده از ویژگی  صورت
– امكان ایجاد كامپوزیت های عكس مانند
– تولید رمزهای كد منحصر به فرد برای هرعدد و الفبا
– اجرا بر روی هر سیستم خانگی یا لپ تاپ
– پشتیبانی از چهره های لاتین،آفریقائی و آسیائی
– رنگ موهای جدید
– نشانه گذاری های صورت همچون زخم و تتو
– توانایی صادرات به عنوان تصویر JPEG
– یكپارچگی با سیستم جدید هشدار TRAK
– قابلیت نمایش اسلاید جدید
– امكان شناسائی چهره با چهره
–  سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
– و …

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :  307 mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.