آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

Tipard HD Video Converter 6.1.6 مبدل فرمت های ویدیویی

http://dl.lxl.ir/92/6/24/tirapd-vide-covert-www.lxl.ir.jpg

می توان گفت Tipard Video Converter یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای تبدیل فرمت ویدئو می باشد که می تواند تمامی فرمت های ویدئویی را تغییر دهد. استفاده از آن بسیار ساده می باشد و شما می توانید به راحتی فرمت ویدئوهای معمولی و HD را توسط آن تغییر دهید. فرمت های ویدئویی پشتیبانی شده توسط این نرم افزار عبارتند از MPG, MPEG, MPEG2, SWF, FLV, VOB, MOD, MP4, H.264, M4V, AVI, WMV, 3GP, 3GPP, MOV, DivX, XviD, QuickTime Video, DV, MJPG, MJPEG, MPV و …
علاوه بر اینها ، این نرم افزار می تواند گزینه خوبی برای تبدیل فرمت های صوتی مانند M4A, MP3, AC3, AAC, WMA, WAV, OGG, AU, Nut, AIFF, FLAC, AMR باشد. شما می توانید با استفاده از Tipard Video Converter صوت را از ویدئو استخراج کرده و بدون کاهش کیفیت ، در فرمت های مختلف ذخیره کنید.می توانید فایل های تبدیل شده را روی دستگاه های مختلف مانند iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Wii, Zune, Xbox, Sony Walkman, Sony XPERIA, Google Phone, BlackBerry و تمامی گوشی های موبایل اجرا کرده و از آنها لذت ببرید.

امکانات اصلی نرم افزار Tipard Video Converter :
– عکس برداری از ویدئوها : شما می توانید در حال اجرای ویدئو، از صحنه های محبوب خود عکس برداری کنید و آن را در فرمت های JPEG ، GIF و BMP ذخیره کنید. با تخصیص پوشه ای برای ذخیره فایل ها ، تعیین خواهید کرد تا عکس ها به صورت خودکار در آن پوشه ذخیره شوند.
– پروفایل های آماده ی Tipard Video Converter بر اساس انواع دستگاه ها، ویدئوهای عادی، فرمت های صوتی عادی، ویدئوهای HD و … دسته بندی شده اند تا شما به راحتی تنظیمات مورد نیاز خود را پیدا کنید.
– پشتیبانی از پیش نمایش افکت های ویدئویی ورودی و خروجی از دیگر امکانات Tipard Video Converter می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید پیش نمایش ویدئوی اصلی و ویدئوی خروجی خود را به صورت همزمان مشاهده کنید.
– سرعت تبدیل فرمت بسیار بالا : Tipard Video Converter سریعترین مبدل فایل های رسانه ای می باشد که از پردازنده های دو هسته ای نیز پشتیبانی می کند.

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-..-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل   click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :22    mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.