آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

بازی گرافیکی تصمیم برای نابود زامبی ها Decision 2 اندروید

بازی اندروید Decision 2 که یک بازی گرافیک بالا بوده و به همراه فایل دیتا و تصاویری از محیط بازی و با دو لینک مستقیم مانند همیشه و کاملا رایگان و کرک شده به همراه توضیحات نصب در یک فایل فشرده در ادامه مطلب سایت ال ایکس ال آماده دانلود برای گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد.داستان بازی Decision 2  زامبی ها به شهر حمله کرده و تمامی خیابان ها را به تسخیر خود درآورده اند. در خیابان هایی پر از زامبی، تنها خودتان هستید و سلاح قابل اعتمادی که در دست دارید. پس تا می توانید زامبی بکشید تا جان سالم به در ببرید. این نکته نیز ضروری است زامبی های تشنه به خون در همه جای شهر حضور دارند. پس کاملا هوشیار باشید و با دستاورد های مفیدی که در طول بازی به دست میاورید قدرت خود را افزایش دهید.

توضیحات اضافه در بازی تصمیم 2 : بازی از نمای بالا می باشد و گرافیک بازی HD هست اما چون از بالا نمایش داده می شود شاید برای هر شخصی خوشایند نباشند برای درک بهتر به عکس هایی از محیط بازی دقت کنید, همچنین سلاح های فوق العاده ای در بازی وجود دارد مانند : بازوکا, شات گان, آتشبار, کلت, مسلسل, تیربارها موجود در سطح شهر, نارنجک و بسیاری از سلاح های دیگر که شاید وجودشان در بازی کیفیت و هیجان به بازی کردن را دوچندان میکند, همچنین وجود نقشه در بازی که آن هم از نمای بالا قابل رویت است یک مزیت بوده و شما باید خود را برای عملیات پاک سازی آماده کنید, در بازی چند نفره اوج هیجان را تجربه خواهید کرد و کارکترها در کنار یکدیگر به نابودی زامبی ها و پاکسازی شهر می پردازنند و به کمک یکدیگر می شتابند این موضوع نیز از دید بسیار از دوستان اهل بازی یک مزیت مهم می باشد که در کمتر بازی مشاهده می شود( به خاطر بازی سازی پیچیده کمتر استفاده می گردد), بازی در گوگل پلی امتیاز 4.0 را به خود اختصاص داده است و بیش ازچند صد هزار بار دانلود شده است.

ویژگی های بازی اندروید ترسناک Decision 2 :
– قابلیت مولتی پلیر (co-op) تا ۴ نفر
– وجود 24 سلاح و 15 دستاورد قابل ارتقا و آپدیت
قابلیت گردش در کل شهر

اندروید نسخه 2.3.3 و بالاتر

فایل فشرده حالت فشرده خارج کنید و فایل apk بازی را نصب کنید (اما اجرا نکنید) و پوشه حاوی فایل obb را به ادرس SD: Android/obb کپی کنید.

1.03

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل   click here  download

حجم :133  mb

www.lxl.ir :پسوورد

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.