آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

بازی گرافیکی ماشه مرده 2 Dead Trigger 2 اندروید

دانلود قسمت دوم بازی پر طرفدار + دیتا Dead Trigger 2 v0.04.0 Apk + Data Free: پر دانلود ترین بازی شوتر در اندروید با بیش از ۲۶ میلیون بار دانلود پس از این موفقیت و استقبال بی نظیر مخاطبان از نسخه اول آن، کمپانی Madfinger Games نسخه ی دوم آن را عرضه کرد تا این بار با اوقات سرگرم کننده ی بیشتری را برای شما فراهم کنند! در بازی دد تایگر دو دنیایی را تجربه خواهید کرد که انسان ها برای بقاء خود بر علیه زامبی های مرده ایستادگی میکنند. داستان بازی روایتی جالب دارد که در آن شما به انواع آخرین باز مانندگان از نسل خود برای بقا و بشریت به پا می خیزید و جنگ تازه ای را علیه زامبی ها آغاز میکنید.

بازی Dead Trigger 2 با منوی جالب شمال سه سطح مختلف آغاز می شود. مراحل بازی فوق را می توان به چهار دسته ی اصلی تقسیم بندی کرد به گونه ای که در مراحل دسته اول شما باید تعداد مشخصی از زامبی ها را بکشید تا بتوانید با موفقیت، مرحله را به اتمام برسانید. در مراحل دسته دوم شما زمان محدودی برای زنده ماندن و اتمام مرحله دارید ؛ همچنین در مراحل دسته سوم شما باید وسایل مشخصی را از نقطه ای به نقطه دیگر حمل کنید و زامبی ها را نابود کنید و در نهایت مراحل دسته چهارم نیز شامل مراحلی می شوند که در آنها باید از دروازه مقری محافظت نمایید ! انواع سلاح های مختلف با قدرت های بسیار بالا همچون مسلسل و شات گان ها در اختیار شما قرار میگیرد که با آن ها بتوانید زامبی ها را نابود کنید. هر تفنگ قیمت مخصوص به خود را دارد که با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و افزایش امتیاز قادر خواهید بود آن ها را خریداری و از آن ها در بازی استفاده کنید. در ادامه به جزئیات بیشتر از بازی شامل کنترل ,روایت ها و مخفیگاه های امن می پردازیم
کنترل بازی را می توانید از میان سه حالت کنترل لمسی، کنترل مخصوص بازیکنان ویژه و جوی استیک انتخاب نمایید. آیا بازی بر روی کنسول را ترجیح می دهید؟ نگران نباشید این بازی به طور کامل از گیم پد پشتیبانی می کند.
شما تنها نیستید! شرکت در مقاومت جهانی، مبارزه برای به دست آوردن ایستگاه های رادیویی و بقا در بخش تک نفره بازی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.
در مکان های مختلف بگردید و افرادی را که مهم به نظر می رسند نجات دهید. این افراد ممکن است شامل: پزشک، قاچاقچی، مهندس و … باشد به شما در بدست آوردن سلاح های جدید کمک خواهند کرد.
بازی گرافیکی دد تایگر 2 یا همان ماشه مرده ویژه اندروید Dead Trigger 2
برای اولین بازی در جهت اجرا بازی می بایست به اینترنت وصل شوید و با گذر از تحریم شروع به بازی کردن نمایید !
توجه داشته باشید که : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید ؛ نسخه ی قبلی بازی از کار خواهد افتاد! پس برای نسخه ی جدید ال ایکس ال را دنبال کنید
دقت کنید که که باید پوشه com.madfingergames.deadtrigger2 را به مسیر SD: Android/obb انتقال دهید.

اندروید نسخه 4.0 و بالاتر

فایل فشرده را دانلود کرده از حالت فشرده خارج کنید و فایل apk بازی را نصب کنید (اما اجرا نکنید) و پوشه حاوی فایل obb را به ادرس SD: Android/obb کپی کنید.

 Dead Trigger 2

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل   click here  download

حجم :467  mb

www.lxl.ir :پسوورد

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.