هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

ویرایش عکس ها با ACD Systems Canvas + GIS 15.5.1770

دانلود Xinorbis v6.1.2   نرم افزار

دانلود Xinorbis v6.1.2 نرم افزار نمایش مشخصات هارددیسک

ACD Systems Canvas 15 ابزاری در زمینه ی ویرایش و مدیریت عکس ها در ویندوز است که داری قابلیتهای بسیار زیادی میباشد به طور نمونه : مثالهای گوناگون تصویری همراه با ابزارهای ویرایش و همچنین CANVAS به شما توانایی ویرایش کامل یک تصویر و طرح بندی صفحه را می دهد و با محیط بسیار جذاب کار را برای شما آسان تر میکند ، بیش از ۵۰ فرمت اختصاصی را پشتیبانی می کند و‌ همجنین دارای دقت بیشتری در طراحی نسبت به نرم افزارهای مشابه می باشد ، یکی از ویژگیهای طراحی حرفه ای Canvas شامل خطوط کادر بندی کاملا قابل ویرایش و دستورات پرپیچ و خم تشکیل تصاویر که از آنها اشکال پیچیده ی ریاضی می سازد ، شامل یک خطئکش بی نهایت و قابل انعطاف و همچنین یک کتابخانه از تصاویر پویا که واقعا در طراحی مفید می باشد. همچنین این برنامه تصاویر را به حالت موجی و ۲ بعدی میسازد وافزایش قابلیت ویرایش تصاویر از ویژگیهای دیگه ی Canvas می‌باشد این برنامه توانایی ویرایش تصاویر حتی با ۸ و ۱۶ پیکسل را هم دارد ، همچنین دارای یک مدیریت مرکزی برای انواع مرکب ها است

 

ایجاد با اعتماد به نفس:
تصاویر فنی نیاز به دقت بسیار بالایی دارند و حتی در حد میکرون . محیط canvas 12 به شما این اجازه را می دهد تا در هر مقیاس ترسیم را انجام دهید و واحد های اندازه گیری سفارشی را نیز در برنامه تعریف کنید. دارای Gridها و خط کش که شما را در این دقت یاری می کند و به شما کمک می کند تا در این واحدها با دقت بیشتر ترسیم و طراحی را انجام دهید.اضافه کردن اشیاء با ابعاد استاندارد از جمله ANSI, DIN و JIS و یا ایجاد تنظیمات خاص برای پروژه خاص.

واردات،نمایش و ذخیره کردن پروژه ها در بیش از ۱۰۰ فرمت:
canvas به راحتی می تواند انواع فرمتهای مختلف از DWG گرفته تا DICOM و Kodak FlashPix رابرای شما باز کند و شما آنها را ویرایش و یا افکتهای مورد نیاز را بر روی آنها اعمال نمائید.شما با درایور قابل چاپ canvas (تنها در ویندوز XP) تقریبا می توانید هر سندی را چاپ کنید بدون توجه به پیچیدگیهایی که آنها دارند.

اعمال فیلترها بر روی تصاویر ، متن و شی و بردار:
با canvas شما به وسیله تکنولوژی اختصاصی آن می توانید به فایلهاو تصاویر خود روح بدهید.اعمال فیلترها بر روی تصاویر،متن و گرافیک. این تکنولوژی در اختیار شماست و انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای هنر خلق تصاویر فنی ، تصویر سازی و گرافیک به شما می دهد. در هر نقطه از فرایند طراحی شما می توانید مدارک و فایلهای خودتان را در فایلهای canvas و یا فرمت PDF ذخیره کنید و هر دور ا می توانید با رمزنگاری امن و رمز عبور حفاظت کنید. canvas واقعا به شما این امکان را می دهد تا مطالب و کارهای طراحی شده خودتان را کنترل کنید و با اجازه شما باز،ویرایش و چاپ شوند.
دستیار canvas برای دریافت کمک به شما اجازه می دهدتا در هر زمان از آن کمک بگیرید. با توجه به بالا بودن هزینه آموزش شما می توانید با این دستیار در هزینه ها و وقت خود صرفه جوئی کنید.

اهرم ویژگیهای پیشرفته تجسم:
تعدادی از فیلترهای کاملا تخصصی کاربران را قادر می کند تا یک تصویر بصری با توجه به پارامترهای تعریف شده توسط کاربر ایجاد کنید. در نتیجه به کاربران اجازه داده می شود چیزهایی را که با چشم غیر مسلح قابل دیدن و رویت نیستند مشاهده نمایند. canvas 12 یک ابزار مفید و ضروری برای حرفه ای هایی است که کار با تصاویری که شامل بیش از ۳۲ بیت از اطلاعات با ممیز شناور در کانال هستند را انجام می دهند. canvas 12 جدیدترین نسخه این برنامه که به کاربران حرفه ای جهت ایجاد تصاویر و کار با گرافیک های فنی ابزار جامع و پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار داده و به شما کمک می کند تا تصاویر را ایجاد ، تقویت و یا به اشتراک بگذارید.برای بهینه سازی فرایند گردش کار و افزایش همکاری میان همکاران و مشتریان در کمترین زمان به شما کمک می کند.

ویژگی های اصلی :
– ایجاد امنیت برای فایلهای canvas : شما می توانید با اعتماد به نفس کامل فایلهای پروژه های خودتان را ایجاد کنید و با رمزنگاری امن و قرار دادن رمز عبور بر روی فایلهای خودتان آنها را حفاظت و کنترل کنید.
– فیلترهای جدید برای ورود فایلها : انعطاف پذیری بیشتری را به شما ارئه می دهد تا تصاویر دیجیتالی را به برنامه وارد کنید. شما با استفاده از برنامه canvas می توانید از اثرات تصویر و ابزارهای رسم خیره کننده برای ایجاد تصاویر استفاده کنید و آنها را به انواع فرمتها استخراج کنید.canvas در حال حاضر شامل انواع فیلترهای تصویر اولیه از جمله Canon CR2 & CRW, Kodak DCR, AT&T DJV, Epson ERF و بسیاری دیگر می باشد.
– اتوکد ۲۰۰۷ : با پیشرفتهای موتور واردات canvas شما می توانید نقاشی های ایجاد شده ۲D و ۳D توسط اتوکد را باز کنید.
– مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷ : canvas در حال حاضر از ورود فایلهای آفیس ۲۰۰۷ از جمله Word, PowerPoint و Excel پشتیبانی می کند.
– آدوبی فتوشاپ سی اس : شما می توانید فایلهای طرحی شده در برنامه فتوشاپ را در برنامه canvas جهت استفاده در پروژه های مختلف باز کنید و مورد استفاده قرار دهید.
– فایلهای شفاف PNG : هنگامی که شما در حال وارد کردن و یا استخراج یک فایلی هستید که دارای شفافیت است، این شفافیت در عکس حفظ خواهد شد.
– بهبود خروجی PDF : وقتی از پروژه های خود در قالب PDF خروجی تهیه می کنید، صادر کردن متن راحتر از همیشه انجام می شود. تراز دلخواه برای متن و ادغام هر دو تقویت شده است.
– امکان ایجاد فایل با اندازه ۲۰۰۰ مایل با ۲۰۰۰
– امکان بزرگنمائی نامحدود تا +/- ۲۰۰۰۰۰ درصد
– امکان ۲ میلیارد شی در هر سند
– مجهز به ابزار دقیق. ۵ میکرون و قابل ویرایش و مشروح در هر دو واحد متریک و واحد انگلیسی
– پشتیبانی از وارد کردن بیش از ۸۰ قالب برای حداکثر انعطاف و همکاری
– پشتیبانی از ۸،۱۶ و ۳۲ بیت داده در هر کانال تصویر در هر پیکسل
– قابل برنامه ریزی برای صدور فایلهای PDF
– و …

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل      click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :147    mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.