افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

ضبط صدا Cogi – Notes & Voice Recorder 1.8.7 در اندروید

 ضبط صدا Cogi - Notes & Voice Recorder 1.8.7 در اندروید

ضبط صدا Cogi – Notes & Voice Recorder 1.8.7 در اندروید

کاملا بهینه شده برای تبلت ها و دیگر دیوایس های اندرویدی تهیه کردیم. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید قابلیت های زیادی را داشته و دیوایس آندرویدی خود را تبدیل به یک ضبط صوت عالی برای خود بکنید.برنامه Cogi v1.8.7 ضبط لحظه های شما در آندروید شاید کار دشواری باشد ما برای شما برنامه ای تدارک دیده ایم که به آسانی با امکانات بالا این کار را انجام می دهد، یادداشت برداری و نوشتن در جلساتی و کالاس هایی که شرکت میکنید شاید کار دشواری به نظر برسد و ما ممکن است درست در جاهای کلیدی و قسمت‌های مهم سخنرانی جا بمانیم و یادداشت‌هایمان ناقص بماند.  

این روزها اپلیکیشن‌های بسیار متنوعی برای ضبط صدا وجود دارند، دستگاه‌های ضبط حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای هم در بازار فراوان هستند، اما همه اینها هم مشکلی دارند: این اپلکیشن‌ها و وسایل، کل سخنرانی را ضبط می‌کنند، در صورتی که ما ممکن است نیاز داشته باشیم فقط قسمت‌های مهم سخنرانی را برای خودمان نگه داریم. در شیوه معمول ما بعد از اتمام سخنرانی مجبور هستیم، دوباره سخنرانی را از ابتدا تا انتها گوش کنیم، تا دوباره به قسمت‌های مهم و کلیدی سخنرانی برسیم.

اما اپلیکیشن Cogi یک ابتکار جالب به خرج داده است، وقتی این اپلیکیشن را اجرا می‌کنید، هر زمان به جایی رسیدید که حس کردید سخنران حرف مهمی زده است، دکمه ضبط را می‌فشارید، Cogi به صورت خودکار به ۳۰ ثانیه قبل می‌گردد و یک فایل صوتی درست می‌کند که شامل صدای سخنران از ۳۰ ثانیه قبل تا زمانی است که دکمه توقف صدا را فشار می‌دهید. با همین ابتکار، Cogi مبدل به یک اپلیکیشن بسیار محبوب شده است. در حال حاضر Cogi به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده است یک اپلیکیشنی فوق العاده با کاربرد بالا و کارا برای ضبط لحظات سخنرانی ها و جلسات شما که ما آن را در قالب آخرین نسخه قرار داده ایم دانلود Cogi – Notes & Voice Recorder 1.8.7 – نرم افزاری برای ضبط سخنرانی ها در اندروید تغییرات نسخه جدید Cogi – Notes & Voice Recorder 1.8.7: – شما میتوانید در این نسخه از تمامی امکانات در آندروید 4.4 استفاده کنید – اضافه شدن زبان روسی در برنامه – قابلیت سیستم آموزشی برای کارایی بهتر در برنامه – امکانات زمان بندی برای و یادآوری برای جلسات شما – بهینه شده برای تبلت های شما و دیوایس هایی با صفحه نمایش های بزرگ ویژگی ها: – امکان زدن برچسب هاب گوناگون برای نام سخنران روی هر قطعه صوتی ضبط شده – به دلبخواه خود میتوانید امکان پیوست یک فایل متنی به هر قطعه صوتی داشته باشید – شما میتوانید قطعات صوتی خود را آیلود کنید برای دوستانتان یا آنها را به اشتراک بگذارید

اندروید نسخه 2.3.3 و بالاتر

ندارد.

1.8.7

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل      click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :9    mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.