کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

دانلود Memory Washer v7.1.1 نرم افزار بهینه ساز

دانلود Memory Washer v7.1.0 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش کارآیی حافظه رم

RAM يا حافظه ناپايدار سيستم يكي از اصلي ترين اجزاي يك سيستم رايانه اي است كه بسياري از عملكردهاي مهم سيستم در آن انجام مي پذيرد. كاربران هميشه بر اين عقيده هستند كه افزايش حافظه رم باعث افزايش سرعت سيستم مي شود ؛ اين نظر تا حدود زيادي صحيح است اما هميشه لازم نيست اين كار به صورت سخت افزاري انجام گيرد. وقتي سيستمي از نظر سرعت عملكرد كمي با كاهش رو به رو مي شود لازم نيست حتما RAM‌ سيستم افزايش يابد بلكه مي توان با ترفند هاي خاصي و به واسطه بهينه سازي RAM نهايت كارآيي را از حافظه موجود استفاده نمود.
پاك كردن يا همان تميز نمودن بخشي از حافظه رم كه بلااستفاده مانده يا استفاده ضروري از آن نمي شود مي تواند كمك زيادي به حل مشكل كارآيي در سيستم كند. Memory Washer نرم افزاريست كه مي تواند اين كار را به سادگي ، با سرعت بالا و به موفق ترين شكل ممكن انجام دهد. اين نرم افزار طوري تنظيم شده كه ميزان فضاي اشغال شده و فضاي آزاد از رم را به صورت يك گراف به تصوير مي كشد و نشان مي دهد كه كاربر چقدر از حافظه رم خود را مصرف مي كند.


البته جواب اين سوال وقتي روشن مي شود كه كاربر با زدن دكمه Clean Now ابتدا حافظه رم خود را خالي كند تا سپس با توجه به آنچه از گراف ها بر مي آيد نتيجه گيري نمايد. اين ابزار به اين دليل كه متدهاي خاصي براي پاك كردن رم استفاده مي كند بيشترين كارآيي را از خود نشان مي دهد. كاربر به وضوح مي تواند قبل و بعد از عمل پاكسازي را درك كند چرا كه در كارآيي تاثير زيادي خواهد گذاشت.
عملكرد Memory Washer به چند بخش كلي تقسيم بندي مي شود. بهينه سازي حافظه RAM  ، مديريت ابزارهايي كه در هنگام اجراي ويندوز لود و اجرا مي شوند (‌StartUp Manager) ، حالت خودكار براي پاكسازي رم ، نهايت كارآيي در سيستم و در نهايت مديريت پردازش ها كه همگي در ابزاري به ظاهر كوچك جمع شده اند اما در عمل مي توانند نقش مهمي را ايفا كنند.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Memory Washer:
– حجم پائين و استفاده راحت از نرم افزار
– بهينه سازي كامل حافظه رم
– افزايش سرعت سيستم پس از استفاده از نرم افزار
– مديريت پردازش ها در سيستم
– مديريت Startup ويندوز
– وجود حالت خودكار براي پاكسازي رم
– نمايش لحظه به لحظه تغييرات در رم
– افزايش كارآيي تا 95 درصد
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
– و …

-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل click here download

www.lxl.ir :پسوورد و منبع

حجم :mb 1

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.