لباس قدیمی را بپوشید ولی کتاب نو بخرید.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

جی پی اس فارسی آفلاین اندروید NDrive Navi Iran

جی پی اس فارسی آفلاین اندروید NDrive Navi Iran

جی پی اس آفلاین و فارسی آندروید با عنوان NDrive Navi Iran که بهترین مسیریاب و نقشه تمام مسیرهای ایران برای تمام گوشی های اندروید می باشد.
یک جی پی اس تقریبا کم حجم و تست شده که به سادگی قابل نصب و استفاده می باشد.این GPS اندروید را هم اکنون از وبسایت  ال ایکس ال دانلود نمایید.

مسیر یابی :

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های مشهور GPS، امکان مسیریابی خودکار با توجه به نیاز کاربر است. NDrive با توجه به هماهنگی با کلیه مسیرها و مکان‌های موجود در شهر و در بر داشتن پایگاه داده‌ای کامل از آدرس‌ها، می‌تواند امکان مسیریابی را به‌راحتی در اختیار شما قرار داده و شما را در یافتن آدرس‌ها کمک نماید.
این قابلیت باعث می‌شود تا نگران عدم اطلاع خود نسبت به مسیر مقصدتان نباشید. مسیرها به‌طور کامل و با لایه‌های مختلف در NDrive ذخیره شده‌اند تا شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کنند. بزرگ‌راه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مسیرهای مختلف که اطلاعات آن‌ها طی بازه‌های زمانی مختلف به‌روز می‌شوند، جزئیاتی را که از شهر و محل مورد نظر خود انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهند.
فقط نقطه مقصد را روی نقشه مشخص کنید؛ بقیه را به NDrive بسپارید!

رانندگی ایمن

اصولا ممکن است این مورد برای همه رانندگان اتفاق بی‌افتد که در هنگام رانندگی، نسبت به انتخاب مسیر مناسب و صحیح دچار سردرگمی شوند. این‌که از چه خیابانی عبور کنید، کدام کوچه میان‌بر بهتری برای شما است و چه مسیری شما را سریع‌تر به مقصدتان می‌رساند، سوالی است که همه رانندگان با آن مواجه هستند. نگران هیچ‌چیز نباشید! اپلیکیشن NDrive این قابلیت را دارد تا شما را در حین رانندگی به‌طور کامل راهنمایی کند. پیدا کردن مسیرهای نزدیک‌تر به مقصد، کنترل سرعت رانندگی و اعلام پیام‌های مرتبط در آن زمان، از جمله ویژگی‌های بارز این برنامه است. قابلیت راهنمای صوتی NDrive باعث می‌شود تا شما بدون آن‌که نیازی به مشاهده صفحه تلفن همراه خود داشته باشید، رانندگی ایمنی را در طول مسیر تجربه نمایید. در واقع با نصب NDrive روی گوشی خود، یک راهنمای صوتی و با زبان فارسی خواهید داشت که در مواقع ضروری شما را در یافتن مکان‌های مورد نظر راهنمایی خواهد کرد. این ویژگی برای شهرهای د اخلی ایران کاملا بهینه‌سازی شده است تا بر اساس شرایط بومی جاده‌ها و مسیرهای کلی، راهنمای مناسبی در اختیارتان قرار دهد؛ پس با خیالی آسوده به مسیرتان ادامه دهید.

مسریابی در کوه و صحرا :

تابه‌حال شده به مکانی کوهستانی بروید و اطلاعات زیادی درباره مسیر پیش رو نداشته باشید؟ مکان‌هایی مانند کوه‌ها و صحراها از نظر جغرافیایی تفاوت زیادی با مسیرهای ساخته شده به دست انسان دارند و به همین دلیل هم گاهی، یافتن مسیر مناسب در چنین نقاطی سخت و طاقت‌فرسا است.
داشتن یک راهنمای انسانی در این مواقع، موضوعی نیست که همیشه در اختیار قرار بگیرد و اگر مجبور باشید خودتان در شرایطی مسیرتان را بیابید، باید از تکنولوژی کمک بگیرید!
با کمک NDrive و نقشه کامل آن می‌توانید در کوه و صحرا، با توجه به اطلاعاتی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد مسیر مناسبی را برای خود انتخاب نمایید. نقشه‌های NDrive با جمع‌آوری اطلاعات مناسب درباره این مسیرها و مشخص کردن راه‌های عبوری در آن باعث می‌شود تا یک راهنمای دقیق دیجیتالی را همراه خود داشته باشید.
مسیرهای مشخص شده در برنامه به راحتی قابل تشخیص هستند و برای یافتن راه خود تنها کافی است که NDrive را اجرا کنید و به GPS متصل شوید؛ برنامه راه را به شما نشان خواهد داد.

پیاده‌روی با سامسونگ :

روزانه چقدر پیاده‌روی می‌کنید؟ کم‌تر از ۱ کیلومتر یا بیشتر از ۱ کیلومتر؟ آیا می‌دانید که تا کنون از چه مسیرهایی پیاده راه رفته‌اید؟ دوست دارید دقیقا بدانید که طی یک ماه گذشته به تفکیک چقدر و از چه مکان‌هایی پیاده عبور کرده‌اید؟
بسیاری از ما ممکن است در طی روز، مسیرهای مختلفی را به شکل پیاده بپیماییم؛ مسیر خانه تا شرکت، خانه تا دانشگاه و یا برعکس! خیلی‌های دیگر نیز ممکن است برای حفظ سلامتی، روزانه مسیر خاصی را پیاده‌روی کنند. اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد که برای این موضوع اطلاعات و آمار مفیدی را در اختیار شما قرار دهد، فکر می‌کنید چقد می‌تواند روی ادامه این کار به شما کمک کند؟NDriveبه کمک سیستم داخلی خود می‌تواند مسیرهای شما را همراه با اطلاعاتی نظیر سرعت و موقعیت‌تان را ذخیره و در فواصل زمانی مد نظر به شما نمایش دهد. حالا دیگر از هر کجا که عبور کنید می‌توانید به برنامه دستور دهید تا اطلاعاتی را درباره پیاده‌روی‌های شما در اختیارتان قرار دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا نسبت به کاری که انجام می‌دهید، اطلاعات دقیقی را به‌دست آورید.

یافتن مکان‌های عمومی :

فرض کنید به شهر دیگری سفر کرده‌اید یا در قسمتی از شهر قرار دارید که به منطقه اطراف‌تان آشنا نیستید. آن‌زمان برای یافتن مکان‌هایی نظیر رستوران، مرکز خرید، هتل، بیمارستان و غیره چه‌کار می‌کنید؟ اگر در جایی گم شدید چطور؟ از عابرانی که در حال گذر هستند می‌پرسید؟ نه! NDrive با داشتن پایگاه داده‌ای کامل از اطلاعات مکان‌های مختلف عمومی شهرهای بزرگ و کوچک، به شما این امکان را می‌دهد تا اماکن مختلف شهر را به راحتی روی نقشه مشاهده کنید و به آن‌جا بروید.
رستوران‌ها، مراکز خرید، اماکن عمومی، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی، داروخانه‌ها و بسیاری مکان‌های دیگر که در شهر شما وجود دارد را می‌توانید به تفکیک و با اطلاعات کاملی در NDrive مشاهده کنید. این اطلاعات طی دوره‌های مختلفی به‌روز رسانی می‌شوند تا موقعیت‌های جدید نیز به نقشه افزوده شوند.

بدون نباز به اینترنت :

ااین روزها با استفاده از اینترنت موبایل، اکثر گوشی‌های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را در مکان‌های مختلفی دارا هستند. بر همین اساس نیز برنامه‌های زیادی با استفاده از این ویژگی تولید و عرضه شده‌اند تا با اتصال مداوم به اینترنت، خدمات مختلفی را به شما ارائه نمایند. اما اگر در جایی قرار داشتید که امکان اتصال‌تان به اینترنت فراهم نبود چطور؟ آیا باز می‌توانید از امکانات آن برنامه استفاده کنید؟ آیا ویژگی‌های اصلی آن برنامه در چنین شرایطی کار می‌کند؟ بله! با NDrive می‌توانید حتی بدون نیاز به اتصال به اینترنت از قابلیت‌های مختلف آن استفاده نمایید. اگر نقشه شهر مورد نظرتان را روی گوشی نصب کرده باشید، تنها از طریق اتصال به GPS می‌توانید امکاناتی نظیر مسیریابی و بسیاری ویژگی‌های دیگر NDrive را تجربه کنید.
تنها کافی است تا پس از اولین باری که برنامه را نصب می‌کنید، نقشه مورد نظر را نیز دریافت کنید. از آن‌پس هر کجا که باشید خواهید توانست تا Ndrive را فعال کرده و از آن بهره ببرید. پس هیچ موقع نگران نبود اینترنت نباشید؛ NDrive با شماست!

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل نصب نرم افزار  Direct link click here
حجم 4 مگ

دانلود فایل دیتا نقشه  Direct link click here

حجم 52 مگ

www.lxl.ir :پسوورد

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.