کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

دانلود Sony Vegas Pro v12.0.367 نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی

http://dl.lxl.ir/92/6/11.1/SONY%20Vegas%20Pro-www.lxl.ir.jpg

علاقه مندان به کار کردن با فایل های صوتی و تصویری به طور حتم به دنبال نرم افزار قدرتمند و بی عیب و نقص در این زمینه می گردند. Sony Vegas PRO نرم افزاری کاملاً حرفه ای از محصولات کمپانی SONY می باشد. نرم افزار SONY Vegas Pro تنها ابزاری است که با بهره گیری از ابزارهای صوتی بی رقیب و قدرتمند به ترکیب SD ،DV و ویرایش ویدئویی HDV پرداخته و تمامی این فایل ها را در یک محیط نهایی جمع آوری می نماید. با این ویژگی منحصر به فرد بیننده به محصول دیجیتالی صوتی و تصویری دستیابی پیدا می کند. این محصول با بهره گیری از نهایت قدرت، سرعت باور نکردنی و بهره وری بالا به سمت هدف خود گام بر می دارد. پشتیبانی از فرمت Broad، اصوات بی مانند، افکت های شگفت انگیز و … این نرم افزار را در زمره ی ابزارهای ویرایشی کامل قرار داده است. ویرایش پروژه های پیچیده و طولانی SD یا HD ،FH ویدئویی تنها با استفاده از عملگرهای کشیدن و رها کردن و فشار ماوس و صفحه کلید است.

شما می توانید از طریق اسکریپت نویسی اعمال دلخواه خود را تکرار نمایید. این محصول هیچ گونه محدودیتی در ویرایش تعداد فایل های صوتی و تصویری نداشته و دست کاربر را در این زمینه نیز باز می گذارد. با کمک این نرم افزار می توان هر فایل ویدئویی با هر سایز و تعداد فریم های متفاوت را ویرایش نمود. شما می توانید با بهره گیری از ویژگی  روتینگ bus -to-bus  لحاظ شده در این نرم افزار به ترکیب قدرتمند تر پروژه های صوتی تان بپردازید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به استفاده از افکت های real-time، تغییرات رنگ، معکوس کردن، افکت های حرکتی و … اشاره نمود. ایجاد و ویرایش تصاویر 3 بعدی از امتیازات دیگر این محصول حرفه ای می باشد. به کمک این نرم افزار به صورت مستقیم می توانید فیلم های خود را بر روی دیسک مورد نظرتان ذخیره کنید و برای آن زیرنویس و یا زبان های مختلفی ایجاد کنید، همزمان می توانید نتیجه ی کار خود را تست و بررسی کنید. Help این نرم افزار بسیار جامع و قدرتمند می باشد. به عبارت دیگر SonyVegas Pro همان نرم افزاری است که شما برای رسیدن به نتیجه ی واقعاً دلخواه و برجسته خود نیاز دارید.

قابلیت هاى كلیدى نرم افزار SONY Vegas Pro:
– بهره گیری از ابزارهای صوتی بی رقیب
– ترکیب و ویرایش فایل های ویدئویی با فرمت های HDV ،DV ،SD
– سرعت، قدرت، کیفیت بالا
– عملکرد ساده و راحت
– در اختیار نهادن Help جامع و بی نظیر
– انجام اعمالی نظیر یافتن و اصلاح نمودن به صورت همزمان
– تنظیم و ویرایش منبع پروژه و کوانتیزه سازی فریم ها
– پشتیبانی از اسکریپت نویسی به منظور تکرار عملکردها
– ویرایش هر فایل ویدئویی با هر تعداد فریمی
– اعمال افکت های خاص نظیر تغییر رنگ، معکوس کردن، افکت های حرکتی و …
– ساخت و اصلاح تصاویر 3 بعدی
– ایجاد مستقیم فیلم ساخته شده بر روی دیسک دلخواه و اضافه نمودن امکاناتی چون زیر نویس و …
– و …

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- از پوشه ی Keygen بروی فایل Keygen.exe راست کلیک کرده و بر روی Run as administrator کلیک کرده و بر روی دکمه Patch کلیک کنید و در پنجره باز شده محل نصب نرم افزار را انتخاب کنید ( به طور مثال C:\Program Files\Sony\Vegas Pro 11.0‏).
3- نرم افزار را اجرا کرده و در پنجره باز شده شماره سریال دریافتی از Keygen را وارد کرده و بر روی دکمه Next  کلیک کنید، و در پنجره باز شده بعدی Activation / Authentication Code دریافتی از Keygen را وارد کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید تا نرم افزار با موفقیت فعال گردد.
4- این نرم افزار تنها بر روی ویندوز های 7 و Vista نصب و کرک می شود.

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل   click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم : 214  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.