گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

رمزگذاری بر روی هارد دیسک GiliSoft Full Disk Encryption 3.3.0

GiliSoft Full Disk Encryption نرم افزاری است که برای رمز گذاری روی پارتیشن های دیسک سخت ساخته شده است. از طریق رمز گذاری روی یک دیسک ، پارتیشن یا اجزای سیستم عامل ، می توانید فعالیت های غیر مجاز خواندن و نوشتن اطلاعات روی دیسک یا کامپیوتر را غیر فعال کنید و دسترسی و اجرای دیسک ها و فایل های خاص را محدود کنید. این نرم افزار می تواند امنیتی خودکار را برای تمامی اطلاعات هارد دیسک شما ، شامل اطلاعات کاربری ، فایل های سیستم عامل ، فایل های موقت و فایل های پاک شده ، فراهم کند.این نرم افزار رمز گذاری با استفاده از تکنولوژی های قدرتمند و جدید به همراه امکانات ایجاد امنیت کامل برای هارد درایوها و دیسک های فلش ، از برترین نرم افزار امنیتی موجود می باشد. از ویژگی های مهم دیگر GiliSoft Full Disk Encryption می توان به پشتیبانی از هارد درایوهای فلش و USB اشاره کرد تا شما بتوانید در صورت از دست دادن اطلاعات ، به آنها دسترسی داشته باشید.

امکانات نرم افزار Full Disk Encryption :
– رمز نگاری هارد دیسک : رمز گذاری خودکار روی تمامی اطلاعات یک درایو ، شامل اطلاعات کاربر ، سیستم عامل ، فایل های موقت و فایل های پاک شده از مهمترین امکانات GiliSoft Full Disk Encryption می باشد.
– تصديق (authentication) قبل از راه اندازی : بدین طریق می توانید اطمینان حاصل کنید که تنها کاربران دارای مجوز می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند.
– پشتیبانی از رمز گذاری روی دیسک های USB : عملکرد اولیه نرم افزار GiliSoft Full Disk Encryption در مورد رمز گذاری روی هارد درایوها و حافظه های فلش می باشد.
– رابط گرافیکی ساده و کاربر پسند : برای استفاده از این نرم افزار نیاز به هیچ گونه مهارت یا تخصص خاصی ندارید. GiliSoft Full Disk Encryption می تواند در نهایت سادگی ، امنیت کامل هارد دیسک شما و اطلاعاتتان را تامین کند و حریم شخصی شما را با محفوظ نگه داشتن اطلاعات از دسترسی های غیر مجاز ، ایمن کند.
– سازگاری با سیستم عامل های XP/2003/Vista/7/8.
و…

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل   click here  download

حجم 1 mb

www.lxl.ir :پسوورد

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.