هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

ترامپ: باز هم تاکید می‌کنم که اوباما با همراهی کلینتون داعش را تاسیس کرده‌اند

دونالد ترامپ امروز پنجشنبه با تکرار اظهاراتش درباره تاسیس داعش توسط باراک اوباما و هیلاری کلینتون تاکید کرد که او واقعیت را گفته است.

به گزارش گروه بین الملل  ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سخنرانی شهر «فورت لادردال» گفته بود: «داعش دارد به رئیس‌جمهور اوباما احترام و ارج می‌نهد. او موسس داعش است و به داعش کمک مالی کرد».
وی افزود: «من این را هم می‌گویم که هیلاری کلینتون حقه‌باز، هم (به همراه اوباما) موسس داعش بوده است».
این اظهارنظر با انتقاداتی در آمریکا مواجه شده و برخی رسانه‌ها به خاطر این سخنان، به دونالد ترامپ خرده گرفته‌اند.
ترامپ امروز دوباره به شبکه سی‌ان‌بی‌سی گفت که باراک اوباما موسس داعش بوده و هیلاری کلینتون هم در کار تاسیس داعش همراه رئیس‌جمهور آمریکا بوده است.

مجری از ترامپ پرسید که این سوال وجود دارد که شما رئیس‌جمهور آمریکا را به تاسیس گروهی تروریستی متهم می‌کنید که قصد کشتن آمریکایی‌ها را دارد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جواب داد که «قطعا او داعش را تاسیس کرده و در این کار هیلاری کلینتون هم با او همراه بوده و داعش را تاسیس کرده است».
ترامپ در ادامه ضمن تاکید بر مخالفتش با جنگ جورج بوش علیه عراق گفت که هر چند ورود به جنگ عراق اشتباه بزرگی بود، اما خارج شدن از آن به نحوی که اوباما انجام داد هم اشتباهی بزرگ بود.
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری در ادامه دفاع از اظهاراتش در خصوص داعش، گفت که «من جزو افرادی هستم که واقعیت را می‌گویم».
وی افزود: «من به کاری که دارم انجام می‌دهم ادامه خواهم داد. در پایان، یا این کارهایم موثر خواهد بود یا اینکه به یک تعطیلات بسیار بسیار بلندمدت خواهم رفت».
انتهای پیام/
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.