آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

فیلم جدید سلام بمبیی , تیزر و خبرهای جدید

دانلود رایگان کامل فیلم جدید سلام بمبئی لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم «سلام بمبیی» بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

به کارگردانی قربان محمدپور با لینک مستقیم کیفیت عالی HD 720p +نسخه کم حجم

download salaam bombay 2015 iranian / indian movie by Ghorban Mohammadpoor

 

فیلمی از کارگردان فیلم زبان مادری

محصول مشترک سینمای ایران و هند (بالیوود)

movie salaam bombay – فیلم سلام بمبیی

نویسنده و کارگردان : قربان محمدپور

تهیه کننده : جواد نوروزبیگی

سال ساخت : 1394 | پخش :

خواننده: سونو نیگام

  

لیست بازیگران سلام بمبیی

بنیامین بهادری ، محمدرضا گلزار ، دیا میرزا ، بهروز چاهل ، گلشن گروور ، پونا مدیلون ، دالیپ تاهیل ، آمیتا پاچان ، شاهرخ خان ، اوم پوری  و جاوید جفری (4 مورد پایانی قطعی نیست).

خلاصه داستان سلام بمبیی

 این فیلم مضمون عاشقانه ای دارد و داستان یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی که دانشجوی پزشکی در هندوستان است را روایت می کند. این دو عاشق هم می شوند اما… .

تاریخ اکران سلام بمبیی

پس از عاشورا و تاسوعای امسال.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

بنیامین بهادری برای «سلام بمبیی» قرارداد بست

 سازندگان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به تازگی با بنیامین بهادری برای حضور در این فیلم سینمایی به توافق رسیده اند و این خواننده پاپ حضورش در ساخته جدید قربان محمدپور قطعی خواهد بود. پیش تر خبرها حکایت از توافق اولیه بهادری در این فیلم داشت که براساس شنیده های ما وی به تازگی با حضور در دفتر تولید فیلم قرارداد خود را منعقد کرده است. بنیامین که پیش از این در هیچ کار تصویری حضور نداشته در اولین حضورش در یک اثر سینمایی در نقش برادر محمدرضا گلزار – که نقش اصلی فیلم را برعهده دارد- با او همبازی خواهد شد. البته به احتمال فراوان سازندگان از صدای این خواننده محبوب و پرطرفدار در بخش هایی از فیلم نیز استفاده خواهند کرد.

11 دی / دولت هند مجوز فيلمبرداری «سلام بمبیی» را صادر کرد

کارگردان فيلم سينمایی «سلام بمبی» گفت: ديروز دولت هند مجوز فيلمبرداری ما را برای اين فيلم صادر کرد و پروانه ساخت آن از سوی سازمان سينمایی باليوود صادر شد.  قربان محمد پور در گفتگو با خبرگزاری سدا و سيما افزود: به زودی ستاره هندی جديدی به اين فيلم اضافه می شود و فيلمبرداری مان را از نيمه بهمن آغاز می کنيم.  وی گفت: اين فيلم روايتگر يک داستان عاشقانه است و محمدرضا گلزار و بنيامين بهادری نقش های اصلی اين فيلم را برعهده دارند. فيلم سينمایی «سلام بمبیی» نخستین توليد مشترک سينمای ايران و هند به حساب می آيد.

23 دی – سفر «سلام بمبیی» ها به هند

فیلمبرداری «سلام بمبیی» 10 بهمن آغاز می شود

سازندگان فیلم سینمایی «سلام بمبیی» 22 دی به کشور هند سفر کردند تا مقدمات تولید این فیلم را فراهم کنند. قربان محمدپور (نویسنده و کارگردان)، مجید میرفخرایی (طراح صحنه و لباس)، حسن پویا (مدیر فیلمبرداری)، رضا شکرا… دستیار کارگردان و حسن نجاریان مدیر تولید و مجری طرح پروژه از عوامل اصلی این فیلم بودند که به کشور هند سفر کرده اند.

محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری از بازیگران اصلی فیلم نیز طی یکی- دو هفته آینده عازم کشور هند خواهند شد. بنا به اعلام روابط عمومی این پروژه، محمدرضا گلزار در فیلم قربان محمدپور به ایفای نقش می پردازد و تا پایان فیلمبرداری فیلم در هیچ پروژه دیگری حضور نخواهد داشت. پیش از این برخی رسانه ها از حضور این بازیگر در ساخته جدید روح ا… حجازی خبر داده بودند.

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته فیلمبرداری تا اواخر سال در کشور هند پیگیری می شود و پس از آن گروه برای ادامه تولید به ایران سفر خواهند کرد. همچنین پیش بینی می شود که فیلم در عید فطر سال آینده به نمایش عمومی درآید.

21 بهمن : «سلام بمبیی» با محمدرضا گلزار در بمبیی کلید خورد

فیلم سینمایی «سلام بمبیی» اوایل هفته جاری با قرایت آیاتی از قرآن کریم توسط محمدرضا گلزار در استودیویی در شهر بمبیی کلید خورد. گلزار همچنین در مراسم افتتاحیه فیلم آیین ویژه هندی ها را به درخواست آنان به جا آورد. این بازیگر در نخستن روز تولید مقابل دوربین حسن پویا رفت و سکانس های قطار شهری فیلمبرداری شد. گلشن گروور بدمن معروف سینمای هند نیز به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

1 اسپند 94 : 30 % فیلمبرداری +

دو بازیگر سرشناس هندی به فیلم سینمایی «سلام بمبیی» پیوستند.

به گزارش ایسنا، پس از حضور «دیا میرزا» و «گلشن گروور» بدمن معروف سینمای هند در پروژه سینمایی «سلام بمئبی»، «پونا مدیلون» و«دالیپ تاهیل» از دیگر بازیگران مطرح سینمای بالیوود نیز به اولین اثر مشترک سینمایی هند و ایران به کارگردانی قربان محمدپور پیوستند.

«پونامدیلون» و «دالیپ تاهیل» نقش مادر و پدر «دیا میرزا» در فیلم «سلام بمبیی» را ایفا می‌کنند. این دو چهره هندی، در کارنامه کاری‌شان، نقش‌هایی را بازی کرده‌اند که بابت آن‌ها جوایز بین‌المللی هم کسب کرده‌اند؛ ضمن آنکه «تاهیل» علاوه بر حضور موفق در سینمای بالیوود، تجربه بازی در هالیوود را نیز دارد.

تا کنون ۳۰ درسد از فیلمبرداری پروژه سینمایی «سلام بمبیی» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی سپری شده که محمدرضا گلزار، دیا میرزا و گلشن گروور جلو دوربین حسن پویا بازی کرده اند.

25 اسپند 94: 

شایلی همسر بنیامین بهادری هم جلوی دوربین رفت.

به گزارش روابط عمومی پروژه، پس از این که بنیامین بهادری خواننده و بازیگر پروژه تولید مشترک ایران و هند، اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین حسن پویا رقم زد، شایلی همسر بنیامین نیز به جمع بازیگران«سلام بمبیی» پیوست و بازی خود را آغاز کرد.

همسر بنیامین ایفاگر نقش مقابل این خواننده است که در این فیلم به عنوان یک دختر هندی هنرنمایی می کند؛ با توجه به این که شایلی مسلط به چند زبان دنیا از جمله زبان هندی است، تمام دیالوگ های این بازیگر به زبان هندی بوده و در جریان قصه، رابطه عاشقانه پیچیده ای بین او و بهادری رخ می دهد.

شایلی و بنیامین اخیرا زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و نقشی آفرینی آنها در پروژه سینمایی«سلام بمبیی» برجذابیت این اثر سینمایی افزوده است. «سلام بمبیی» ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

27 اسپند 94: 

فیلمبرداری «سلام بمبیی» به تهران رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی«سلام بمبیی» در بالیوود به پایان رسید و عوامل این فیلم برای ضبط سکانس های باقی مانده، عازم تهران شدند؛ «محمدرضاگلزار»، «بنیامین بهادری»، «دیامیرزا»،«پونام دیلون» و « دالیپ تاهیل» در آخرین روز فیلمبرداری در هند جلوی دوربین رفتند. تدوین پروژه تولید مشترک ایران و هند توسط «سهراب خسروی» همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است.

هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در پشت صحنه فیلم سلام بمبیی

تدوین «سلام بمبیی» به پایان رسید و آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد تا بتواند در ماه رمضان روی پرده سینماها نقش رود.

دانلود رایگان فیلم سلام بمبئی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بدون vip

قرارداد اکران «سلام بمبیی» در کانادا بسته شد. آماده‌سازی ترانه های بنيامين بهادری و محمدرضا گلزار.

24 خرداد : اکران سلام بمبیی در مهر ماه

قربان محمدپور (کارگردان) : به دليل فرصت بيشتر اكران فيلم در سينماها در نيمه دوم سال اين تصميم گرفته شد.

لینک های دنلود فیلم سلام بمبیی

با دو کیفیت عالی و متوسط HQ و LQ

تیزر فیلم سلام بمبیی

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.