ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

صدف طاهریان

 

صدف طاهریان

صدف طاهریان

متولد 30 تیر 1367 در تهران میباشد او بازیگر سینما و تلویزیون است و در فیلم های سینمایی سلام بر عشق (1388)(حدوداً بیست سالگی)، هیچ کجا هیچ کس (1390) و پس کوچه های شمرون (1391) بازی کرده است.

او انواع فعالیت های سینمایی خودش را، در سال 1390 هجری شمسی (حدوداً در سن 22 سالگی)، و باکار و نقش آفرینی در همین فیلمِ هیچ کجا هیچ کس آغاز کرد.

صدف طاهریان در فیلم پیچ شمرون

انتشار عکس هایی متفاوت در یک شب و در فواصل زمانی کوتاه

صدف طاهریان در یک شب به ناگاه و در فواصل زمانی کوتاه، چندین عکس متفاوت با عکس های قبلی اش و بدون حجاب در اینستاگرام منتشر کرد. انتشار به ناگهان و یک جای این تصاویر متفاوت، به نحوی کاربران را متعجب کرد و این موضوع باعث شد تا اکانت اینستاگرام این بازیگر با هجمه کاربران اینستاگرامی روبرو شود، دقایقی پس ازآن نیز وی با قرار دادن ویدئویی تأکید کرد که صفحه اش هک نشده است. این بازیگر با انتشار این ویدیو اعلام کرد که صفحهٔ اینستاگرامی اش هک نشده است و از کامنتها و توجه کاربران تشکر کرد.او در اینستاگرامش، مهاجرتش به دوبی، را نیز اطلاع رسانی و اعلام نموده است.همچنین یکی از دوستان وی تصویری از مکالمهٔ خود با وی بصورت پیامکی منشتر نمود که در ان طاهریان ادعا می کند بزودی قصد افشاگری هایی را علیه فساد در سینمای ایران دارد.

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.