هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

قالب وردپرس فروشگاهی الو شاپ

thumb

 

شاید تا بحال قالب فروشگاهی وردپرس مناسبی را پیدا نکرده باشید که بتوانید با آن فروشگاه آنلاین خود را بسازید. در اکثر مواقع نیاز است تا فروشگاه شما تغییراتی را به خود ببیند اما شاید خود شما سر رشته ای در این کار نداشته و هزینه های اضافی نیز چاره کار نباشند تا فروشگاه خود را بسازید. بر همین اساس امروز قالب فروشگاهی وردپرس الو شاپ را برای شما در نظر گرفته ایم. اصولا هر قالبی یک ویژگی بارزی دارد که توسعه دهندگان آن روی آن بیشتر کار کرده اند بر همین اساس قالب فروشگاهی وردپرس الو شاپ یک قالب بسیار حرفه ای است که برای فروشگاهی که قرار است از آن شما باشد همزمان 17 نوع فروشگاه را با خود درون یک قالب تجاری وردپرس دارد. از این رو هر کسی میتواند در کسری از ساعت فروشگاه آنلاین خود را در بهترین حالت ممکن و با ساده ترین روش ها بسازد.

قالب فروشگاهی الوشاپ یک قالب وردپرس حرفه ای است که بهترین یکپارچگی را با ووکامرس فارسی دارد و پس از خرید شما میتوانید 17 فروشگاه داشته باشید که از میان این همه تنوع یکی را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب میکنید.

مگامنوی زیبا در عین حال قدرتمند

مگامنوی پیش فرض قالب فروشگاهی الوشاپ بسیار پیشرفته و قدرتمند بوده و هر نوع منویی مانند عمودی و افقی و آبشاری را به سادگی میتوانید داشته باشید، در منو تصاویر محصولات را درج کنید و تنظیمات دیگری نیز در اختیار داشته باشید.

در کنار این ویژگی های منحصر بفرد شما همراه قالب وردپرس الوشاپ به ویژوال کامپوزر فارسی به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

پوسته و قالب الو شاپ ورد پرس

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.