ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

خرید بهترین ردیاب خودرو، موتورسیکلت و آهنربایی

اگر به تکنولوژی جی پی اس به خوبی آشنا نیستید باید به شما بگوییم که دستگاه هایی که مجهز به این تکنولوژی هستند در واقع تمام داده ها را از طریق 24 ماهواره  می گیرند و همین باعث می شود که شما بتوانید به راحتی موقعیت دقیق مکانی خودرو، چمدان، حیوانات خود و حتی افراد را مشاهده کنید. اما برای اینکه بتوانید یک دستگاه ردیاب خودرو خوب روی ماشین خود نصب کنید کافیست با ما تماس بگیرید.

فواید نصب ردیاب روی ماشین،موتور و افراد

به واقع انواع دستگاه ردیاب در بازار جهانی وجود دارد و با توجه به نوع آن امکانات ویژه ای به شما می دهد مثلا با ردیاب شخصی می توانید هم موقعیت دقیق مکانی افراد را مشاهده کنید و هم قابلیت ایجاد تماس با آنها را دارید و در صورت نیاز به کمک افرادی که ردیاب را به همراه دارند به راحتی می توانند با زدن دکمه اضطراری موقعیت مکانی خود را از طریق نقشه جی پی اس بفرستند و حتی با شما صحبت کنند. اما ویژگی های دستگاه های ردیاب برای ماشین آلات و موتو را به صورت کامل می توان شامل موارد زیر دانست.

  • موقعیت یابی دقیق خودرو؛ موتور سیکلت
  • اطلاع از میزان سرعت ماشین
  • مشاهده مسیر پیموده شده ماشین و موتورسیکلت
  • اطلاع از میزان مصرف سوخت
  • اطلاع از زمان تعویض لاستیک، فیلتر هوا و روغن ماشین
  • دریافت آلارم هنگام خارج شدن ماشین و موتور از ناحیه تعیین شده
  • برنامه ریزی دقیق هنگام نصب ردیاب

شرکت امین جی پی اس بهترین دستگاه های ردیاب را در بازار عرضه می کند و نزدیک به 8 سال در این زمینه فعالیت دارد و امروزه حتی بهترین دستگاه های ردیاب آهنربایی با یک هفته شارژ، یک ماه شارژ و 45 روز شارژ را هم بفروش می رساند. برای خرید و مشاوره رایگان می توانید با شماره های 02188563259 و 02126760023 تماس بگیرید.

برچسب ها
,
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.