نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

انتخاب سالن زیبایی و زمان اجرای آرایش عروس

  https://backority.ir/images/715381.jpg

آرایش عروس به روند اجرای امور بهداشتی و آرایشی که برای عروس انجام می‌شود که اغلب باتوجه به فرم صورت، خواسته عروس و تجربه آرایشگر به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. از آنجایی که چهره بیشترین نقش را دراجرای آرایش دارد بنا بر این گذراندن دوره‌های آموزش گریم و آرایش عروس برای آرایشگر می‌تواند نقش مهمی در اجرای صحیح آرایش چهره و رضایت عروس داشته باشد.

چرا آرایش عروس روز قبل از عروسی باید امتحان شود؟

همانطور که شما نمی‌توانید بدون پوشیدن و امتحان‌کردن لباس عروس، آن را انتخاب کنید؛ آرایش مو و صورت نیز به همین صورت است. بسیاری از عروس‌ها فکر می‌کنند که کار آزمایشی فقط راهی است که سالن‌های زیبایی می‌توانند پول بیشتری کسب کنند. در واقعیت این نوعی بیمه نه تنها برای عروس بلکه برای خود سالن است. در اینجا دلایلی که چرا انجام چنین کاری اهمیت دارد و چرا باید در جواب این سوال “بله” باشد، عنوان شده‌است.

  1. اجرای آزمایشی کمی فراتر از یک تمرین برای مو و آرایش است. این فرصت مناسبی برای آشنایی با ویژگی‌ها و سطح مهارت آرایشگر و تعیین اینکه آنها مناسب شما هستند یا خیر است. شما قرار است با آنها راحت باشید و مطمئن شوید که آنها قادر به اجرای سبک مورد نظر مو یا آرایش شما هستند.
  2. به عنوان یک متخصص زیبایی، آنها همیشه سعی می‌کنند که مشتری از خدمات آنها رضایت داشته‌باشد، با این حال، گاهی بسته به نوع پوست یا مو، ممکن است آنچه دلخوه است، اتفاق نیفتد. اجرای آزمایشی زمان خوبی برای گفتگو در مورد گزینه‌های مورد نظر شما و امتحان‌کردن آرایش‌های متفاوتی است که به شما می‌آیند. برای رسیدن به نتایج مطلوب، ممکن است خرید اکستنشن مو یا سایر محصولات از قبل مورد نیاز باشد.
  3. در حالی که بیشتر میکاپ آرتیست‌ها سعی می‌کنند از محصولات هایپوآلرژیک استفاده کنند، با این حال ممکن است شما نسبت یه یک ماده در یک محصول آرایشی، حساسیت داشته باشید. مطمئنا روز عروسی شما، روزی نیست که بخواهید کشف کنید که به چسب مژه یا سایه چشم حساسیت دارید. آرایش آزمایشی به شما اجازه می‌دهد علاوه بر تعیین آرایش نهایی، محصولات مورد استفاده را نیز امتحان و مشخص کنید.
  4. زمان برای برنامه ریزی روز عروسی بسیار مهم است، بنابراین دانستن اینکه دقیقا چه ظاهری مورد نظر شماست و انجام آن چقدر طول می‌کشد، باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.
  5. کار آزمایشی فرصتی عالی برای گفتگو در مورد جزییات از جمله تعداد مراجعه کنندگان و خدمات، جدول زمانی روز و شنیدن توصیه های میکاپ آرتیست است.

انجام یک آرایش آزمایشی بسیار مهم است و اغلب بخش مورد غفلت واقع‌شده در فرایند آرایش صورت و مو است. این ممکن است بدان معنی باشد که شما مجبور شوید بودجه خود را کمی تنظیم کنید، اما این آزمایش ارزش این کار را خواهد داشت. هر عروسی دوست دارد که در روز عروسی خود احساس زیبایی و اطمینان داشته باشد و این با دانستن اینکه دقیقا چه اتفاقی می‌افتد و چگونه، بدست خواهد آمد.

چه زمانی باید میکاپ آرتیست مورد نظر خود را رزرو کنید؟

شما باید حدود چهار یا پنج ماه قبل از رویداد عروسی، به دنبال میکاپ آرتیست مورد نظر خود باشید و باید رزرو را برای روز عروسی و همچنین آرایش آزمایشی حدود دو یا سه ماه قبل از عروسی انجام دهید. شما می‌توانید جلسه آزمایشی را برای روزی هماهنگ کنید که قرار است آن شب در یک مهمانی شرکت کنید. احتمالا شما باید برای ساقدوش‌ها یا مادران عروس و داماد نیز وقت بگیرید، اما خودتان تنها شخصی هستید که به جلسه آزمایشی نیاز دارید.

انتخاب یک میکاپ آرتیست عروس

وقتی با این افراد صحبت می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که کدامیک را انتخاب کنید، سوالاتی که آنها از شما می‌پرسند احتمالا مهمتر از جوابهای آنها به سوالات شماست. آنها باید مورد نورپردازی در مراسم، نوع محل برگزاری مراسم، رنگ لباس عروس، تم عروسی و مدل موی مورد نظر شما سوال کنند. میکاپ آرتیست شما باید طیف گسترده‌ای از کارها را در کارنامه خود داشته باشد، او باید آمادگی گوش‌دادن به صحبت های شما درباره آنچه که شما می‌خواهید را داشته باشند و در صورتی که احساس کند آنچه شما می‌خواهید مناسب شما یا سبک عروسی شما نیست، پیشنهاداتی برای شما داشته باشد. زمانی که شما یک کار آزمایشی انجام می‌دهید، او باید چند ظاهر متفاوت را امتحان کند تا مطمئن شود که شما دقیقا چه می‌خواهید. اگر از آرایش ازمایشی خود راضی نبودید، می‌توانید برای پیداکردن یک سالن دیگر، قرار ملاقات دیگری رزرو کنید.

نکاتی مربوط به آرایش عروس

  https://backority.ir/images/678162.jpg

رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با چهره شما مطابقت داشته باشد. معمولا برای کسانی که پوست سبزه دارند، سایه‌های گرم خوب به نظر می‌رسد، در حالی که برای کسانی که موهای بور دارند سایه‌های سردتر مناسب‌تر است.تعداد کمی از عروس‌ها ممکن است در طول عروسی، گریه کنند، بنابراین بهتر است با استفاده از ریمل‌های ضد آب، از اینکه شبیه پاندا شوید، خودداری کنید. این احتیاط می‌تواند با استفاده از خط چشم ضدآب دوبرابر شود.  اگر می خواهید در روند مراقبت از پوست و زیبایی خود تغییراتی ایجاد کنید، این کار را چند هفته قبل از مراسم عروسی انجام دهید. هفته قبل از عروسی با استفاده از یک محصول جدید می‌توانید یک باعث تحریک برخی از بیماری‌های پوستی شوید. رسیدن به چهره مناسب در روز عروسی به یک پایه مناسب نیاز دارد. استرس برنامه‌ریزی عروسی می‌تواند، پوست شما را به هم بریزد، بنابراین روز قبل از مراسم برای استراحت وقت بگذارید. مقدار زیادی آب و میوه استفاده کنید و چند هفته قبل از مراسم عروسی به تمیزکردن و مرطوب‌کردن پوست عادت کنید.

تفاوتهای میان آرایش عروس و آرایش معمول

تفاوت اصلی بین آرایش عروس و آرایش معمولی این است که آرایش عروس نیاز به زمان بیشتری دارد، حتی اگر به سرعت انجام شود، به طور کلی میکاپ آرتیست زمان بیشتری برای عروس می‌گذارد و روندی برنامه‌ریزی شده‌است که با محصولات آرایشی که ماندگار باشند، انجام می‌شود. به طور کلی عروس برای تقویت ویژگی‌های خود ظاهری دلپذیر را انتخاب کرده‌است، اما عروس‌ها با هم متفاوت هستند، بنابراین متخصص زیبایی مجبور است، تلاش کند که دیدگاه هر کدام از آنها را بفهمد. بسیاری از مواقع، عروس یک چهره معروف را در ذهن دارد، اما اگر ویژگی‌های وی اجازه اجرای آن را ندهد، مجبور است آن را کنار بگذارد. از آنجایی که این روز، روز ویژه‌ای است، عروس‌ها معمولا برای مشاوره عروس هزینه می‌کنند و در مورد آرایش آزمایشی گفتگو می‌کنند. در واقع برای یک عروس غیرمعمول نیست که بخواهد آرایش روز عروسیش نسبت به زمانهای دیگر سنگین‌تر باشد. برای چنین آرایشی، آرایشگر معمولا از محصولات و تکنیک‌های خاصی استفاده می‌کند. برخی از عروس‌ها ممکن است درخواست خدمات خاص‌تری  مانند ایربراشینگ را نیز داشته باشند.

اطمینان خاطر از سالن زیبایی برای آرایش عروس

معمولا عروس و همراهان ایشان برای آرایش عروس در سالن زیبایی، با توجه به پیشنهاد‌ها و تجربیات خود و دیگران یا از روی تبلیغ، آرایشگاه‌ مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. اما توجه، به داشتن جواز کسب از اتحادیه آرایشگران زنانه یکی از نکات مهم است که به منظور تایید سالن زیبایی از طرف اتحادیه و تایید مدرک آرایشگری و استاندارد‌های سالن زیبایی است.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.