باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

طراحی حرفه ای بنر گیف

طراحی حرفه ای بنر گیف

موضوع مهمی است که شما تبلیغات خود را بر اساس بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید ، این موضوع تا میزان قابل توجهی به شما کمک می کند تا تاثیر بیشتری از تبلیغ خود دریافت کنید . وقتی از یک بنر ساز حرفه ای برای طراحی بنر خود استفاده میکنید قائدتا استاندارد ها تا میزان ممکن در طرح شما رعایت می شود .

بنر زیر نمونه یک بنر ثابت تبلیغاتی زیبا و تاثیر گذار است ، این یک نمونه خارجی از تبلیغات است ، می توان گفت در این طرح علاوه بر چیدمان مناسب ، از میزان متن و قرار گیری استانداردی از نماد ها ، المان های گرافیکی و … استفاده شده است . وقتی شما از یک طراح حرفه ای یا یک سیستم بنر ساز حرفه ای که به صورت سیستماتیک استفاده می کند بهره مند می شوید .

طراحی حرفه ای بنر گیف

چرا باید کیفیت تبلیغات خود را افزایش دهیم !؟

در این راستا دلایل بسیاری وجود دارد ، دلایلی که باید تک تک آنها را مورد ارزیابی و بررسی درست قرار داد . هم اکنون که در حال نگارش و تایپ این مطلب هستم مروری به تبلیغات وب سایت ایسنا کردم ، در تبلیغاتی که در این وب سایت خبرگزاری به نمایش در آمده موضوعات مختلفی پیرامون خدماتی که شرکت ها ارائه می دهند در حال نمایش است . بسیاری از این تبلیغ برای شناساندن برند ( هدف برند سازی )  یک شرکت به مخاطبانش می باشد صورت میگیرد .

وقتی وارد یکی از مطالب این وب سایت شدم . به تعداد زیادی بنر تبلیغاتی برخورد کردم که هر کدام با یک رنگ و لا آب برای معرفی شرکت ها و خدمات آن ها استفاده شده بود ، اما آیا همه ی این طرح ها مناسب و استاندارد هستند ؟ آیا همه ی این بنر های از نظر گرافیکی مورد قبول و برای شما موثر واقع می شوند ؟

در واقعیت باید پاسخ دهیم همیشه اینگونه نیست ، همیشه تبلیغات به شکل معمول قابل قبول نبوده و میتواند با شکست مواجه شود .این مساله است که شاید برخی ها آن را نادیده بگیرند . ما در سایت  TURKEY GRAPHIC DESIGN  درباره این مساله صحبت های بسیاری داشته ایم  و امیدوارم شما هم در بخش فارسی و هم در بخش ترکی از این مطالب نهایت استفاده را ببرید .

 

برچسب ها
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.