آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

شهرهای دیدنی تایلند را بیشتر بشناسید

شهرهای دیدنی تایلند را بیشتر بشناسید

تایلند کشوری زیبا و پر از جاذبه‌های طبیعتی است. این کشور مقصد بسیاری از سفرها و تورهای گردشگری بوده که از نقاط مختلف دنیا به این کشور انجام می‌پذیرد. اگر به این کشور سفر کنید می‌توانید به سواحل دیدنی و فوق‌العاده این کشور سر بزنید و از آب و هوای عالی آنجا بهره ببرید. تایلند در جنوب آسیا بوده و آب و هوایی استوایی دارد. این کشور شامل امکانات بسیار خوبی برای اقامت توریست‌ها است که می‌توان به هتل‌های 5 ستاره تایلند اشاره کرد. در کشور تایلند می‌توان غذاهای بسیار لذیذ تایلندی و همچنین آسیایی را میل کرد و این کشور رستوران‌ها و خوراک بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به غذاهای خوشمزه دارد. برای سفر به تایلند می‌توانید به شهر‌های مختلفی در این کشور بروید که مهم‌ترین شهر بانکوک است که پایتخت کشور تایلند محسوب می‌شود، همچنین شهر زیبای پاتایا از شهر‌های مهم از نظر گردشگری است. در ادامه به شهرهای دیدنی تایلند خواهیم پرداخت و آنها را به شما معرفی می‌کنیم و جاذبه‌های این شهرها را با هم مرور خواهیم کرد. اگر به کشور تایلند سفر کردید و تور تایلند را انتخاب نمودید این شهرها را در کشور تایلند از دست ندهید.

 

بانکوک تایلند

از پر جاذبه‌ترین شهرهای تایلند، پایتخت این کشور، بانکوک است. این شهر دارای طبیعتی زیبا بوده و شامل جاذبه‌های فراوان و بسیار خوبی است. مهم‌ترین جاذبه گردشگری در بانکوک کاخ بزرگ تایلند است. گرند پالاس نام یک کاخ بسیار دیدنی در مرکز شهر بانکوک بوده که در زمان قدیم محل سکونت امپراطوری تایلند و دربار این کشور بوده است. آنجا شامل معابد و ساختمان‌های بسیار باشکوه و دیدنی است که چشم ها را خیره می‌کند. اگر به شهر بانکوک بروید می‌توانید در آنجا به معابد بسیار دیدنی‌ای سر بزنید مثلاً معبد وات فو یک مجسمه بسیار بزرگ از بوده را در خود دارد که بسیاری از توریست‌ها را برای دیدن آن به سوی خود جذب کرده است. در شهر بانکوک می‌توانید به مراکز خرید بزرگ، مدرن و همچنین سنتی و خیابانی بروید و انواع محصولات خارجی، برندها و همچین محصولات محلی و سنتی را تهیه بفرمایید. در مرکز شهر بانکوک یک رودخانه زیبا به نام رود چائو فرایا قرار گرفته است که در آنجا مردم برای رفت و آمد از قایق استفاده می‌کنند. بانکوک از نظر فرهنگی و تاریخی بسیار غنی بوده و برای اطلاع از تاریخ و فرهنگ و هنر این شهر و همچنین تایلند می‌توانید به موزه ملی بانکوک سر بزنید.

پوکت تایلند

شهر پوکت  در تور تایلند سفر باتو از دیگر شهرهای مهم از نظر گردشگری در تایلند است. این شهر به دلیل طبیعت زیبا و سواحل دیدنی‌اش مورد توجه قرار دارد. در سواحل زیبای پوکت می‌توانید مناظر زیبای صخره‌های بزرگ و دیدنی را مشاهده فرمایید. جزایر مختلفی در نزدیکی پوکت قرار دارد که مورد توجه توریست‌ها است و به شکل روزانه سفرهای دریایی به این جزایر صورت می‌گیرد. جزیره فی فی یکی از نقاط تفریحی پوکت بوده که شامل غارها، آبشارها و سواحل دیدنی است. از سواحل دیدنی پوکت باید به ساحل کیتا اشاره نمود که دارای درختان نخل و شن‌هایی روشن و آبی شفاف است. در این شهر یک مجسمه بسیار بزرگ از بودا وجود دارد که 45 متر ارتفاع آن است و بر روی تپه قرار گرفته که باعث شده به راحتی بتوانید آن را از نقاط مختلف شهر مشاهده کنید. در این شهر همچنین معبد‌های دیدنی مثل معبد وات چالونگ قرار دارد که به جز دیدنی‌های معماری و داخلی آن اطراف آنجا هم بسیار زیبا و سرسبز است.

پاتایا تایلند

دیگر شهر پرطرفدار در تایلند شهر پاتایا است که در نزدیکی شهر بانکوک قرار دارد، به همین دلیل برای سفر به پاتایا معمولاً به بانکوک رفته و از آنجا به شهر پاتایا به شکل زمینی سفر می‌کنند. پاتایا شامل جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی مختلفی می‌شود و برای خرید هم مناسب است. سواحل زیبایی در این شهر وجود دارد که شامل آبهای شفاف و شن‌های روشن و تمیز می‌شود. از نقاط دیدنی این شهر خیابان واکینگ استریت بوده که بسیار نورانی و پر از دیدنی‌های مختلف و غذاهای خوشمزه است. از نظر طبیعت هم پاتایا با داشتن جاذبه‌های مختلفی مانند باغ نانگ نوچ مورد توجه است که شامل گل‌ها و گیاهان بسیار کم یاب و زیبا می‌شود. در این شهر می‌توانید به موزه‌های مختلف رفته و آثار دیدنی فرهنگ و هنری را مشاهده کنید. از سواحل دیدنی پاتایا باید به ساحل کوه لارن اشاره کرد. ساحل کوه لارن یک ساحل دیدنی و با منظره فوق العاده است که شامل آبهایی بسیار شفاف می‌شود. از دیدنی‌های دیگر طبیعی این شهر باید به جنگل فیل‌ها اشاره کرد که همانطور که از اسم آن پیدا است شامل فیل‌های اهلی می‌شود که در محیط طبیعی و زیبا به زندگی مشغول هستند و شما می‌توانید در آنجا به مشاهده آنها بپردازید و حتی به آنها غذا بدهید. پارک آبی پاتایا هم یکی دیگر از جاذبه‌های پر طرفدار این شهر بوده که شامل سرسره‌های هیجان انگیز و استخرهای بسیار بزرگ و متنوعی است.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.