هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

پرده اتاق خواب ایده ال – زیبایی شناسی و عملی

اتاق استراحت الزامات خاصی را برای دکوراسیون ارائه می دهد – از جمله پرده. ما به شما خواهیم گفت پرده اتاق خواب   چه ویژگی هایی دارد ، چگونه می توان گزینه وین برد را خریداری کرد ، و چه چیزی بهتر است که امتناع کنید.

 

اگر می توانید یک اتاق جداگانه برای اتاق خواب اختصاص دهید ، آن را با در نظر گرفتن مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  هدف آن مجهز کنید. شش تا هشت ساعت خواب شما در این اتاق باید استراحت کافی به شما بدهد و سلامت شما را حفظ کند. به همین دلیل همیشه به دکوراسیون این اتاق توجه ویژه ای می شود و پرده های اتاق خواب نیز از این قاعده مستثنی نیست. آنها باید چندین الزام را برآورده کنند:

 

تضمین حریم خصوصی یکی از اصلی ترین کارکردهای پرده در اتاق خواب است. هنگام برنامه ریزی طراحی آنها ، لازم است یک لایه متراکم تهیه کنید که اجازه ندهد چشم های کنجکاو به داخل اتاق نفوذ کنند.

 

کدورت ویژگی مهم پرده ها است. اگر تصمیم دارید که در طول روز چرت بزنید یا بیشتر از تعطیلات آخر هفته خوابید ، باید  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب اتاق خواب را از آفتاب نگه دارید. پرده های متراکم همچنین باید چراغ فانوس های شهر و لرزش علائم تبلیغاتی را در شب مسدود کند.

 

تنفس به شما تنفس آسان و رایگان می دهد. هوای تازه باید هنگام تهویه به راحتی وارد اتاق شود. مهم است  که مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب پرده های اتاق خواب در حرکت آن تداخل نداشته باشند ، در غیر این صورت مجبور به تغییر مداوم هستند. از این دیدگاه بهتر است از پرده های ساخته شده از مواد طبیعی و پارچه های مش استفاده شود.

 

بهداشت و توانایی تحمل آسان تمیز کردن ، واضح ترین ، اما کیفیت بسیار قابل توجه نیست. هر پارچه به مرور زمان گرد و غبار جمع می کند و این بر کیفیت استراحت تأثیر منفی می گذارد. پرده های اتاق خواب باید به گونه ای ساخته شوند که تا حد امکان گرد و غبار کمتری جمع شود و در صورت لزوم به راحتی از آن تمیز شود.

 

انطباق با داخلی آخرین نیاز اما مهم نیست. همیشه بودن در یک اتاق تزئین شده هماهنگ ، جایی که تمام عناصر با یکدیگر ترکیب می شوند ، خوشایند است. علاوه بر این ، طراحی اتاق خواب به طور مستقیم بر وضعیت افراد در خواب تأثیر می گذارد: آنها را آرام می کند و یا برعکس ، به آنها قدرت می بخشد.

 

گزینه های پرده های اتاق خواب

 

با مراجعه به فروشگاهی که پرده فروشی می کند ،  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب افراد زیادی از وفور گزینه های آماده یا پارچه های پرده ای آویزان گم می شوند. ما چندین گزینه برای پرده های اتاق خواب با یک عکس ارائه می دهیم که با در نظر گرفتن شرایط ویژه اتاق خواب انتخاب می شوند و در عین حال فضای کافی برای بیان و بیان سلیقه خود را در اختیار شما قرار می دهند.

 

 

 

پرده های سنتی برای اتاق خواب

 

چین های عمودی پارچه اولین چیزی است که به ذهن می آید. نسخه سنتی در درجه اول با انواع متریال مورد استفاده جذاب می شود. علاوه بر این ، مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  پرده های اتاق خواب کلاسیک تقریباً با هر داخلی مطابقت دارند. برای خیاطی یا خرید محصولات نهایی بدون به خطر انداختن کیفیت ، به موارد زیر توجه کنید:

 

مقدار کل مواد. هرچه پارچه بیشتر باشد ، گرد و غبار آن بیشتر جمع می شود و بیشتر اوقات مجبور خواهید بود که ترتیب تمیز کردن یا تمیز کردن پرده ها را مرتب کنید. بنابراین باید از مجموعه های لایه لایه پیچیده ، پارچه های پرده ای و سایر دکوراسیون های تزئینی محتاط باشید: بسیار عالی به نظر می رسند اما به ویژه کاربردی نیستند

 

ساختار پارچه. قبلاً گفته شد که بهتر است از مواد طبیعی استفاده شود. مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  با این حال ، اکنون در سالن ها می توانید فقط پنبه کتان و متوسط ​​را پیدا کنید ، که برای هر سبکی مناسب نیست. پارچه های مخلوط کمتر متداول است. ابریشم بسیار ارزان و دشوار است که در فروشگاه های معمولی پیدا کنید. هنگام انتخاب پارچه مصنوعی ، به سراغ پارچه های شل و تنفس و لاله مش بروید.

 

سطح پرده های متراکم. پارچه ای خشن ، و حتی بیشتر از آن – یک جمع کننده گرد و غبار واقعی. آوارهای کوچک ، مو و موهای حیوانات خانگی به آن پایبند هستند. چنین پرده هایی برای اتاق خواب نیاز به تمیز کردن بسیار مکرر و کامل و کار با دقت شمع دارند.  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب پارچه های صاف حالت کمتری دارند.

 

 

 

 

پرده و پرده

 

اتصال پرده یا پرده به طور مستقیم به قاب پنجره راهی عالی برای بسته شدن محکم پنجره برای چشم کنجکاو و نور از خیابان است. به طوری که دهانه های پنجره “برهنه” به نظر نمی رسند ، می توان آنها را با یک پرده یا پرده های هوا تزئین کرد. این گزینه به شما امکان می دهد تا روی پارچه های مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  صرفه جویی کنید.

 

اگر ترکیبی از پرده و پرده معمولی برای اتاق خواب به دلخواه شما نیست ،  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب قرنیز را روی دیوار بالای پنجره نصب کنید. این یک گزینه موثر و اقتصادی است. این برای فضای داخلی مینیمالیستی به خوبی کار می کند.

 

با وجود طراحی متوسط ​​، پرده و رول پرده می تواند تزئینی و رسا باشد. می توانید  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب پرده های غلتکی از پارچه را در رنگ های روشن و یا با الگوهای تزئین شده خریداری کنید. موادی مانند بامبو یا جوت جالب توجه به نظر می رسند. پرده هایی با برش های چرخان نیز می توانند متنوع باشند: افقی و عمودی ، ساخته شده از پلاستیک رنگی ، پارچه یا چوب. برای طرفداران راه حل های اصلی ، ما پیشنهاد می کنیم پرده پارچه ای پلت دار را انتخاب کنید – پرده پارچه ای پلیسه دار که به بالا یا پایین خم شود.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.