آیا می پنداری که جسم کوچکی هستی ؟ولی درون تو جهان بزرگی نهفته است.(امام علی علیه السلام)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

ShMessenger 3.1.7 نسخه جديدِ کم مصرف ترين نرم افزار چت

Messenger براي Mobile را داريم که با استفاده از آن قادريد تا در تلفن همراه خود اقدام به چت با دوستان خود در سرويسهاي Yahoo – Gmail و MSN کنيد .

http://dl.lxl.ir/92/old/java-software/shMessenger.jpg
قبلاً نيز چند نرم افزار براي Chat با تلفن همراه در سايت موبايل ها معرفي شده بود ، اما نرم افزاري که اينبار قصد معرفي آن را داريم داراي امکانات باورنکردني و جالبي است که آن را از همه مسنجرهاي ديگر متمايز مي کند …

نرم افزار Sh Messenger که به تازگي نسخه جديد آن نيز ارائه شده است ، يک نرم افزار با پلات فرم جاوا است که شباهت بسيار زيادي با نسخه ياهومسنجر تحت PC دارد  و داراي امکانات متفاوت و منحصر به فردي است که در ادامه مطلب به شرح مفصل آن خواهيم پرداخت .

شط

امکانات نرم افزار Sh Messenger 3.1.7 :

– پشتيباني از زبان فارسي و نمايش صحيح متون فارسي!
– برقراري امکات چت و گفتگو با دوستان خود در سرويسهاي مختلف Yahoo – MSN – GTalk
– نمايش و ارسال تمامي شکلکهاي ياهو (حتي شکلکهاي جديد ياهو نسخه 9 و شکلکهاي مخفي)
– توانايي نمايش دوستان Invisible !
– اطلاع از Online و Offline شدن دوستانتان
– استفاده از صداهاي آشناي ياهو مسنجر
– امکان Add و Remove آي دي
– امکان ارسال PM هاي گروهي
– امکان نمايش Avatar
– امکان ارسال فايل (Send File)
– امکان گرفتن يک عکس از دوربين گوشي و فشرده کردن آن و ارسال برا دوستان خود
– کمترين هزينهSend و Receive در بين تمامي مسنجرهاي موبايل !
– امکان اجرا در اکثر تلفنهاي همراه
– ظاهر زيبا و استفاده راحت
– امکان تغيير پوسته (Theme)
– امکان Message Archive
– قابليت باز کردن چند آي دي مختلف !

پشتيباني از زبان فارسي ! : بله درست است ، اگر دقت کرده باشيد هيچکدام از نرم افزارهاي مسنجر موبايل قادر به پشتيباني از حروف يونيکد فارسي نيستند و لذا شما قادر به مشاهده پيامهاي دوستاني که فارسي تايپ شده اند نيستيد . اما نرم افزار Sh Messenger Platinum براي اولين بار به صورت کامل از زبان فارسي پشتيباني کرده و قادر به نمايش و يا ارسال حروف فارسي است .
برقراري امکات چت و گفتگو با دوستان خود در سرويسهاي مختلف : با استفاده از Sh Messenger قادر به برقراري چت و گفتگو بين سرويس هاي مختلف chat از جمله Yahoo و Gmail و MSN هستيد که شما را قادر مي سازد تا همزمان با دوستان خود در هر سه سرويس در ارتباط باشيد .
نمايش و ارسال شکلکهاي ياهو : يکي ديگر از مزيتهاي اين نرم افزار امکان استفاده از تعداد زيادي از شکلک (Smile) هاي پر طرفدار Yahoo و همچنين نمايش Smile‌ هاي ارسالي دوستانتان در نرم افزار مي باشد .
نمايش دوستان Invisaibe : بله درست است … براي اولين بار با استفاده از قابليت Spy اين نرم افزار مي توانيد تا در هر لحظه بفهميد که آيا دوست شما واقعاً آفلاين است و يا به صورت مخفي (Invisible) آنلاين شده است !
اطلاع از Online و Offline شدن دوستانتان : قابليت جالب ديگري که اين نرم افزار دارد ، نمايش آنلاين و آفلاين شدن دوستان شما در مسنجر است . (دقيقا مشابه سرويس Yahoo Messenger در کامپيوترتان که وضعيت آفلاين و آنلاين شدن دوستانتان را در کنار ساعت ويندوز نمايش مي دهد)
استفاده از صداهاي آشناي ياهو مسنجر : يکي ديگر از قابليتهاي جالب اين نرم افزار استفاده از صداهاي آشناي ياهو مسنجر است . عمل آنلاين و آفلاين شدن دوستان ، Buzz!!! و …. دقيقاً مشابه صداهاي Yahoo Messenger شبيه سازي شده اند .
امکان Add و Remove آي دي : با استفاده از اين قابليت مي توانيد تا اقدام به اضاغه نمودن يک ID جديد و يا حذف يکي از دوستانتان از ليست موجود کنيد .
امکان ارسال PM هاي گروهي : قابليت جالب ديگري که اين نرم افزار دارد ، امکان ارسال پيام (PM) به يکباره براي تمامي دوستان خود در يک Group خاص است که شما را قادر مي سازد تا يک پيام را به يکباره براي دوستان زيادي ارسال کنيد همچنين قادر به ارسال PM براي افرادي که در Add List شما وجود ندارند نيز مهيا شده است .
امکان نمايش Avatar : يکي ديگر از قابليتهاي منحصر به فرد اين نرم افزار امکان نمايش Avatar دوستانتان و همچنين درج يک عکس دلخواه به عنوان Avatar است .
امکان ارسال فايل (Send File) : يکي ديگر از قابلتهاي Sh Messenger قابليت ارسال فايل است ! همچنين با امکان مشابه ديگري که اين نرم افزار در اختيار شما قرار مي دهد ، قادريد تا يک عکس با استفاده از دوربين تلفن همراه خود بگيريد تا خود نرم افزار آن را براي طرف مقابل ارسال کند .
کمترين هزينهSend و Receive : اين نرم افزار نسبت به نرم افزارهاي مشابه کمترين ميزان دريافت و ارسال اطلاعات را دارد ، لذا هزينه اندکي را براي متصل بودن مي پردازيد .
امکان اجرا در اکثر تلفنهاي همراه : از آنجايي که اين نرم افزار با استفاده از پلات فرم جاوا تهيه شده است لذا قادريد تا از آن در اکثر تلفنهاي همراه قابل نصب و اجرا است . تاکنون تيم موبايل ها دات کام اين نرم افزار را در مدلهاي مختلف سوني اريسکون و نوکيا مورد آزمايش قرار داده است .
ظاهر زيبا و استفاده راحت : ظاهر بسيار زيباي نرم افزار و امکان استفاده راحت از نرم افزار از ديگر قابليتهاي مفيد اين نرم افزار به شمار مي رود . شايان ذکر است Sh Messenger تنها نرم افزار جاوا ايست که براي تايپ هنگام چت پنجره جديدي براي تايپ باز نمي شود و در همان پنجره گفتگو با دوستتان همزمان که قادر به مشاهده پيامهاي وي هستيد ، قادر به ارسال پيام براي وي مي باشيد .
امکان تغيير پوسته (Theme) : يکي ديگر از قابلتهاي جالب اين نرم افزار قابليت تغيير پوسته يا همان theme نرم افزار است که شما را قادر مي سازد تا محيط متفاوتي را مطابق با سليقه خود براي چت و گفتگو ايجاد کنيد .
امکان Message Archive : ذخيره تمامي متن گفتگوهايتان و امکان دسترسي به آنها از طريق سايت نرم افزار از ديگر قابليتهاي منحصر به فرد اين نرم افزار است . ضمن اينکه مي توانيد امکان ذخيره اتوماتيک پيام ها را نيز از طريق سايت نرم افزار غير فعال سازيد .

براي استفاده از نرم افزار ابتدا لازم است تا يک Account براي خود در سايت نرم افزار ايجاد کنيد . براي اين کار ابتدا به صفحه ثبت نام مراجعه کرده و پس از ثبت نام در سايت مي توانيد با وارد کردن نام کاربري (Username) و کلمه عبور (Password) و سپس نام کاربري و کلمه عبور خود در سرويس Yahoo يا GTalk يا MSN ، در نرم افزار نصب شده در تلفن همراه ، وارد محيط Chat شويد . دقت داشته باشيد هنگام ثبت نام هر کشوري را غير از کشور ايران انتخاب کنيد چرا که به دليل تحريم ، با انتخاب کشور ايران اکانت شما هرگز فعال نخواهد شد !

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

ورود به صفحه ثبت نام نرم افزار Sh Messenger

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :267  kb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

نرم افزار Sh Messenger نسخه 3.1.7 (مورد استفاده براي تمامي تلفنهاي همراه پشتيباني کننده از جاوا)

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.