شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

حفظ اطلاعات محرمانه شما با Invisible Secrets v4.6.2

منبع : WWW.LXL.IR

اين نرم افزار نه تنها اطلاعات و فايلهای شما رو برای محفوظ ماندن و يا انتقال مطمئن و بی خطر آن در اينترنت ، از انظار پنهان میکنه ، بلکه آنها رو در مکانهايی کاملا ساده ، همانند عکسها ، فايلهای صوتی و صفحات وب مخفی ميکنه . اين نوع فايلها  پوشش گمراه کننده ای برای اطلاعات بسيار حساس شما هستند . هيچکس ، حتی هکرها هم ، نميتونن بفهمن  که نوشته های مهم و يا نامه هايتان در عکسهای خانواد گی تان ، پنهان شده و يا از صفحات وب ، برای مخفی کردن پيغام ها و يا اسناد مهم تون استفاده کرده باشين . از ويژگی های اين نرم افزار ميشه اينها رو نام برد :
بکارگيری روشهای بسيار قوی جهت پنهان کردن اطلاعات ، دارای مديريت پسورد که با اون ميتونين ، کليه پسوردهای خودتون رو در يک مکان امن ذخيره کنيد و حتی بهتون کمک ميکنه که برای اطلاعات خودتون پسورد بسازين ، قابليت آشکارسازی بسته ها و فرستادن آن برای دوستان خود ، دارای ابزاری که به شما اين امکان رو می ده که پسوردی را با اطمينان در اينترنت انتقال بدين ، در اين حالت يک صفحه رمزی در اينترنت اکسپلورر ويندوز ، شما رو ياری خواهد کرد ، پنهان کردن اطلاعات در پنج فرمت JPG , PNG , HTML , BMP  و WAV، فشرده سازی اطلاعات قبل از رمزی کردن و يا پنهان کردن اونها ، قابليت ساخت پيغام های جعلی ؛  پس از انجام کار، کليه فايلهای موقتی استفاده شده رو از بين ميبره ، دارای راهنمای قوی برای تمامی مراحل استفاده  و امکانات ديگه ای که با استفاده از اين نرم افزار به ماهيت اونها پی خواهيد برد.
قابليتهاي كليدي نرم افزار :
– قابلیت Hiden Files :
قابلیت این رو داره که هر فایلی رو با هر فرمت و حجمی که داره مخفی کنه ، لازم به ذکره که تمامی فایل های مخفی شده بوسیله ی این نرم افزار تنها درون خود این برنامه دیده میشوند و در بیرون از این نرم افزار حتی در Windows Searcher هم دیده نمیشوند ، همچنین بوسیله ی ابزار Unhide Files شما قادر به نمایش مجدد فایل خواهید بود !
– قابلیت Encrypt Files :
توانایی قفل گذاشتن روی فایلهای مورد نظر شما خوب مشخصا فایلی قفل گذااری شده تا قبل از Decrypt شدن قابل اجرا نخواهد بود همچنین این نرم افزار این امکان رو به شما میده که روی چند فایل یک قفل مشترک بگذارید !
– قابلیت Application Locker :
یکی از مهمترین بخش های نرم افزار همین Application Locker هستش که وظیفش قفل کردن نرم افزار های تحت الامر ویندوزه ، خیلی هم قشنگ این کار رو میکنه نرم افزاری که شما قفل میکنید محو میشه انگار UnInstall کردیدیش ، پوشه ی نرم افزار هم در دسترس نخواهد بود و مسلمه که ابزاری هم به نام Unlocker برای ضد این حرکت داره دیگه !
– قابلیت IP-to-IP Secure Password Transfer :
تنها با داشتن همین نرم افزار و IP همدیگه دو طرف کره ی زمین رو به هم وصل کنید ! ارتباطی کاملا مطمئن بین دو تا کامپیوتر شخصی ، حتی میتونید به یه سرور وصل بشید و بصورت VIP از سرور اونها استفاده کنید!
امکاناتش خیلی زیاده بخوام دونه دونه نام ببرم و توضیح بدم یه 4 صفحه ای میشه بنظرم دانلودش کنید چون حداقل کاری که برای آماتورترین کاربرها هم میتونه انجام بده همون قفل گذاشتن و مخفی کردن فایلها است.

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :  3.7  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.