دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

خلق دی وی دی فیلم با نرم افزار ZC DVD Creator Platinum v6.6.6

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/6/ZC%20DVD%20Creator%20Platinum%20v6.6.6/ZC%20DVD%20Creator%20Platinum%20v6.6.6.jpg

ساخت دی وی دی فیلم برخلاف آنچه که شاید بسیاری از ما کاربرا فکرش را می کنیم کار دشواری به نظر برسد اما وقتی نرم افزارهایی هستند که می توان به سادگی و با استفاده از آن ها جذاب ترین منوها را به همراه گزینه های مختلف دیگر برای یک دی وی دی فیلم طراحی هستند ؛ کار بسیار راحت تر خواهد شد. این نرم افزارها با کنار هم قرار دادن قسمت های مختلف یک فیلم بلند منوها را طراحی و با توجه به کیفیت فیلم اصلی ، خروجی را به مراتب جذاب تر از فیلم های ساده دیگر به نمایش می کشند. ZC DVD Creator Platinum نام یکی از همین نرم افزارهاست که توانایی خلق دی ودی فیلم را به همراه منوهای جذاب دارد. این ابزار که مجموعه ای از طرح های آماده زیبا با موضوعات مختلف را در خود جای داده است به سادگی قابل استفاده بوده و توانایی پشتیبانی از انواع فرمت های رایج را نیز هم دارا می باشد. فرمت هایی که توسط این ابزار پشتیبانی می شوند را می توان تقریبا همه فرمت های صوتی و تصویری دانست. طرح های آماده موجود در نرم افزار که کار را بسیار ساده می کنند برگرفته از طرح های استفاده شده در Hollywood و شبیه آن ها هستند.

امکان ویرایش و همچنین رایت برروی دی وی دی به صورت مستقیم و پشتیبانی از دو سیستم PAL و NTSC هم از دیگر قابلیت هایی هستند که در نرم افزار ZC DVD Creator Platinum تعریف شده اند. جالب است که این نرم افزار توانایی پشتیبانی از صداهای با کیفیت دالبی دیجیتال را هم داراست و در این زمینه هم خیال کاربر راحت خواهد شد. بسیاری قابلیت های دیگر در این ابزار تعریف شده اند که می توان از آن ها برای خلق زیباترین دی وی دی ها با منوهای جذاب استفاده نمود و البته کمی حوصله و سلیقه لازم است تا همه این موارد انجام گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ZC DVD Creator Platinum v6.6.6 :

– واسط کاربری جذاب و سهولت در استفاده از نرم افزار

– پشتیبانی از انواع فرمت های رایج

– نهایت کیفیت در رایت فیلم ها

– وجود ده ها طرح آماده برای خلق منو

– امکان ویرایش منوها و بخش های مختلف فیلم

– امکان رایت به صورت مستقیم برروی دی وی دی

– پشتیبانی از دالبی دیجیتال

– پشتیبانی از PAL  و NTSC

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

– و …

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :    35 mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.