مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

پلاگین حذف پس زمینه تصاویر برای فتوشاپ OnOne Mask Pro v4.1.8

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/gherafick/OnOne%20Mask%20Pro%20v4.1.8/OnOne%20Mask%20Pro%20v4.1.8.jpg

دومین محصول از OnOne یکی دیگر از پلاگین هائیست که شاید از دیگر پلاگین ها بیشتر مورد نیاز باشد. ابزارهای متعددی از فتوشاپ هستند که کار Select و انتخاب قسمت های مختلف یک عکس را فراهم می کنند اما بازهم کامل نیستند و برای مثال جداسازی اجزای یک صورت به همراه موها کاری بسیار دشوار است و دقت فوق العاده بالایی را نیاز دارد و این در حالی است که باید کیفیت عکس هم بسیار مناسب باشد تا بتوان با دقت بالا موها را کاملا جداسازی نمود اما پلاگینی که Mask Pro نام دارد فوق العاده مناسب است چرا که با استفاده از آن به راحتی می توان پس زمینه را تصویر اصلی حذف نمود. عملکرد این پلاگین فوق العاده جالب است چرا که در Select قرار نیست کاربر قسمت به قسمت تصویر را انتخاب کند بلکه می توان با مشخص کردن رنگ هایی خاص به راحتی پس زمینه را حذف کرد.

یعنی کاربر با استفاده از این پلاگین مشخص می کند رنگ های خاصی را احتیاج ندارد و در مقابل رنگ های متعددی هم از تصاویر باید باقی بمانند بعد به سادگی کاربر می تواند تصاویر پس زمینه را پاک کند بدون این که رنگ های تعیین شده پاک شوند. Mask Pro توانایی دارد با در نوع تصاویر 8 بیتی و 16 بیتی فعالیت کند ؛ نکته دیگر هم دارا بودن 12 ابزار مختلف در این پلاگین برای بدست آوردن بهترین تصویر از عکس اصلی خواهد بود. این پلاگین در انتخاب بخش های مختلف یک عکس بی نظیر خواهد بود چرا که بسیار کار را ساده خواهد کرد و البته در سرعت عمل و پیشرفت کار هم نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد.

OnOne Mask Pro به 2 گیگابایت حافظه رم و 256 مگابایت حافظه گرافیکی نیاز دارد در حالی که حتما باید یک نسخه از فتوشاپ که حداقل آن نسخه CS2 است برروی سیستم عامل نصب شده باشد.

قابلیت های کلیدی پلاگین OnOne Mask Pro v4.1.8 :

– امکان جداسازی تصاویر با استفاده از تفکیک رنگ ها

– مناسب برای جداسازی بخش های مختلف صورت نظیر موها

– سازگاری با سیستم های 64 بیت

– قابلیت هماهنگی با حالت 8 بیت یا 16 بیتی تصاویر

– منو و صفحه ی اختصاصی برای این پلاگین

– وجود 12 ابزار مختلف در جداسازی تصاویر

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

– و …

طريقه فعالسازي :  برای فعالسازی می توانید از کیجن استفاده کنید. تنها کافیست سریال نامبر را وارد کنید و موارد درخواستی دیگر را می توانید به دلخواه وارد کنید.

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم : 42   mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.