تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

جايگزيني براي My Computer Xplorer2 Pro 1.8.0.13

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/My%20Computer%20Xplorer2%20Pro%201.8.0.13/My%20Computer%20Xplorer2%20Pro%201.8.0.13.jpg

با پيشرفت تکنولوژي و استفاده مداوم از کامپيوتر وقت آن رسيده تا فايل منيجر ويندوز را با يک ابزار ويندوز اکسپلورر جديد که با علم خاصي براي کساني که دائم در حال جابه جايي بين فولدرها، کپي کردن، جابه جا کردن و جستجو کردن فايل هايشان هستند طراحي شده و نامش Xplorer2 است عوض کنيم.
نرم افزار Xplorer² Professional جايگزين مناسب براي My Computer شرکت مايکروسافت که تقريباً کار بسياري از حرفه اي ها را کم مي کند و کمک مي کند تا سرعت عمليات و دسترسي به فايل ها و پوشه ها افزايش يابد. اين ابزار، محتواي دو فولدر را به صورت همزمان در يک پنجره به شما نشان مي دهد. اين قابليت براي کساني که به صورت دائم در حال جا به جا کردن و کپي نمودن فايل هايشان هستند بسيار ايده آل است و سبب صرفه جويي بسياري در وقتشان مي شود. همچنين در پنل سمت چپ شما محتويات هارد ديسکتان را با آرايش شاخه اي مشاهده مي کنيد که امکان جا به جائي بين دايرکتوري ها را بسيار راحت تر مي کند. Xplorer2 مي تواند فولدر ها و فايل ها را بوک مارک کند و به آنها براي باز کردن سريعترشان يک کلمه ي کليدي نيز اختصاص دهد. همچنين اين نرم افزار به شما امکان مديريت فايل هاي روي هاست شخصي تان و FTP کردن به آن را نيز مي دهد و نيز شما مي توانيد از يک فيلتر براي پيدا کردن همه ي فايل هايي که با حرف A شروع مي شود يا با png. تمام مي شوند استفاده کنيد. اگر يک فايل حجيم چند گيگا بايتي داريد و مي خواهيد آن را مثلاً با آوردن روي چند سي دي با خود حمل کنيد و به جاي ديگري ببريد Xplorer2 مي تواند آن را براي شما به صورت قطعه هاي کوچک تر در آورد يا اصطلاحا Split نمايد و بعد دوباره در زماني که نياز داريد اين قطعات را به هم متصل کند. براي انجام اينکار به سراغ منوي Action و گزينه ي Split برويد و بعد فقط حجم قطعات را مشخص کنيد. براي بهم چسباندن قطعات نيز ابتدا از ليست شدن و وجود همه ي فايلها مطمئن شويد بعد جميع قطعات را انتخاب کنيد و در منوي Action به سراغ گزينه ي Join برويد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Xplorer2 Pro 1.8.0.13:
– امکان باز کردن تب
– داراي رابط کاربري با پنل دوگانه يا dual
– وجود ميانبرهاي بسيار بر روي کيبورد
– قابليت بوک مارک کردن فايل ها و فولدرها
– امکان جستجوي فايل ها با استفاده از فيلترها
– امکان مديريت فايل هاي روي هاست شخصي تان و FTP کردن آن
– رابط کاربري سه وجهي
– قطعه قطعه کردن و بهم چسباندن قطعات فايل ها
– سرعت و قدرت بالاي لود
– پشتيباني از ويندوز 95, 98, ME, NT4, 2000, XP, 2003, Vista 32 & 64 bit
– و …

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم : 1.8   mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.