برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

تدوین فایل های صوتی با نرم افزار Sony Sound Forge Audio Studio v10.0

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Sony%20Sound%20Forge%20Audio%20Studio%20v10.0/sony.jpg

شاید هریک از ما بسته به نیازی که داریم به نرم افزارهای ویرایش صدا احتیاج پیدا کنیم ؛ ممکن است به عنوان یک کاربر معمولی بخواهیم صداهای ضبط شده قدیمی را کمی ترمیم کنیم یا این که به عنوان یک دانشجو استفاده از نرم افزارهای تدوین صوت را تمرین کنیم و یا حتی به عنوان یک تدوینگر صوتی بخواهیم برای ویرایش ها از این گونه نرم افزارها بهره ببریم. ابزارهای بسیاری وجود دارند که می توانند خواسته های تمامی این افراد را پاسخگو باشند اما نرم افزارهایی هم هستند که به سادگی نمی توان از کنارشان عبور کرد. Sound Forge Audio Studio نام یکی از این ابزارهاست. این نرم افزار که به مراتب از امکانات کمتری نسبت به Sound Forge Pro بهره مند است توانایی هایی دارد که می توان با استفاده از آن ها اکثر خواسته های حتی کاربران حرفه ای را هم پاسخگو بود.

این دو محصول Sony Creative Software از قابلیت های تقریبا مشابهی بهره می برند ، اما در این مطلب با Sound Forge Audio Studio آشنا خواهید شد و می توانید نسخه کامل این ابزار را هم دانلود کنید. این ابزار که توانایی سازگاری با انواع سیستم های صوتی قابل حمل هم برای Import و هم برای ذخیره سازی را دارد قابلیت ویرایش به صورت حرفه ای را داشته و به واسطه داشتن انواعی از افکت ها و سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها می تواند با ذخیره سازی فایل صوتی با نهایت کیفیت لذت یک تدوین را به کاربران هدیه می دهد.

قدرتمندترین ابزار برای ویرایش ، امکان ساخت ترک های karaoke با استفاده از این ابزار ، وجود انواع بسیار مختلفی از افکت ها و نهایت امر هم قابلیت به اشتراک گذاری هم به صورت محلی و هم به صورت آنلاین از جمله قابلیت های اصلی این ابزار تعریف شده اند. سازگاری با Dolby Digital و صداهای چند کاناله و البته چند بعدی که در آینده بیشتر از آن ها استفاده خواهد شد هم از جمله قابلیت هایی هستند که به همراه سازگاری با فرمت های مختلف صوتی در نسخه دهم Sound Forge Audio Studio به چشم می خورند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Sound Forge Audio Studio v10.0 :

– استفاده راحت از نرم افزار

– وجود انواعی از افکت های و پلاگین های صوتی

– سازگاری با جدیدترین تکنولوژی های صوتی

– قابلیت به اشتراک گذاری آنلاین

– امکان ذخیره سازی با کیفیتی بسیار بالا

– قابلیت سازگاری با انواع فرمت ها و همچنین ذخیره سازی با فرمت دلخواه

– قابلیت ساخت صداهای karaoke

– امکان Import از انواع سیستم های صوتی رایج

– وجود کامل ترین قابلیت های برای ویرایش فایل های صوتی

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

– و …

طريقه فعالسازي : برای کرک کردن می بایست موارد ذیل را دقیقا مطابق آنچه گفته شده انجام دهید.

پس از دانلود و نصب نرم افزار فایل Keygen.exe موجود در فولدر Keygen را در داخل فولدر نصب برنامه کپی نمایید. دقت کنید که نرم افزار اجرا نشده باشد. پس از کپی کیجن را اجرا نموده و از منوی ابتدایی Sony Sound Forge Audio Studio v10.0 را انتخاب نموده و  سپس باید برروی Patch کلیک کنید. در این شرایط می بایست مسیر نصب نرم افزار را نشان دهد اگر به این صورت نبود شما باید آن را به صورت دستی انتخاب کنید. پس از انتخاب برروی OK کلیک کنید. اگر مسیر درست باشه تعدادی فایل مورد بازسازی قرار می گیرد که کاملا مشخص است. دقت کنید نباید به هیچ وجه کیجن را ببندید. حال باید نرم افزار را اجرا نمائید. در صفحه ثبت نام از داخل کیجن شماره سریال اولیه را انتخاب و در نرم افزار وارد کنید. سپس برروی Next کلیک کرده و از دو گزینه موجود register form another computer را انتخاب کنید و برروی Next کلیک کنید. در صفحه ثبت نام باید مقادیر درخواستی را وارد کنید.

برای مثال :

Name : lxl

Family : Download

Email:lxl@gmail.com

Countries : United States

سپس دو گزینه دوم رو انتخاب نموده و برروی Next کلیک نمائید. در صفحه ی بعد از داخل کیحن سریال موجود در قسمت activation code را در داخل کادر مربوط در نرم افزار وارد نمائید و سپس برروی Next کلیک کنید. اگر مراحل را به طور دقیق انجام دهید، نرم افزار کرک شده و آماده استفاده می شود.

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم : 137   mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.