پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

Artisteer v4.3.0.60745 ساخت قالب های وبسایت

 

“Artisteer” نرم افزاری قدرتمند و کارآمد از کمپانی Extensoft جهت ساخت قالب های وبسایت ها می باشد.در پست امروز وبسایت ال ایکس ال ،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.کاربران عادی بدون نیاز به دانش گرافیک و طراحی می توانند به راحتی توسط این نرم افزار قالب ها و تمپلیت های زیبایی طراحی کنند.با استفاده از این نرم افزار می توانید طراحی وب، ویرایش و تبدیل، برش گرافیکی، برنامه نویسی XHTML و CSS، ساخت قالب های CMS و … را فقط در عرض چند ثانیه انجام دهید.توسط این نرم افزار دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های پیچیده ای مانند فتوشاپ یا Dreamweaver نخواهید داشت.نرم افزار قابلیت ایجاد قالب های سیستم های مدیریت محتوای Drupal،Wordpress DotNetNuke skins ،Blogger و Joomla را دارا می باشد.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به استفاده از کتابخانه ی عکس های موجود در نرم افزار، امکان ویرایش لایه ها، ویرایش صفحات و لایه بندی پروژه اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید…

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
– سازگار با سیستم های مدیریت محتوای Drupal،Wordpress DotNetNuke skins ،Blogger و Joomla
– واسط کاربری جذاب
– ساخت قالب های CMS
– عدم نیاز به دانش Photoshop ،CSS ،HTML و Dreamweaver
– امکان لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها
– شامل طرح های مختلف و آماده ی پیش فرض
– و…

راهنمای نصب و رجیستر نرم افزار:
1- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
2- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
3- ممکن است با توجه به خاصیت ذاتیKeygen ها، آنتی ویروس شما، فایل Keygen  را به عنوان ویروس شناسایی کند و از اجرای آن جلوگیری کند.در اینصورت بهتر است آنتی ویروس خود را در طی فرآیند نصب غیرفعال کنید.
4- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Keygen را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Keygen.exe را اجرا کنید.
5- نرم افزار را اجرا کنید و بر روی دکمه Activate کلیک کنید.تیک Auto – activation the through the Internet بردارید.
6-  Installation Code دریافتی از نرم افزار را در Keygen وارد کرده و بر روی دکمه ی Generate کلیک کنید،  Activation key و License Key دریافتی از Keygen را در پنجره نرم افزار وارد کرده و آن را رجیستر کنید.
7- اگر فایل Keygen به درستی بر روی سیستم شما اجرا نمی شود،به معنی این است که سیستم شما آخرین نسخه نرم افزار Microsoft .NET Framework را ندارد.

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.