کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

Adobe Fireworks CS6 v12.0.236 طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل

adobe Fireworks CS

adobe Fireworks CS

نرم افزار adobe Fireworks CS6 به شما در طراحی وبسایت و نرم افزارهای موبایل بدون نیاز به کد نویسی کمک می کند. این نرم افزار دارای انواع وکتور، تصاویر Bitmap، قالب های نمایش محصولات، گرافیک های ۳ بعدی و محتواهای خلاقانه و تعاملی برای تبلت ها و گوشی های هوشمند می باشد.

امکانات :
–    پشتیبانی بهتر از CSS : با استفاده از استخراح عناصر CSS و مقادیر آنها مانند رنگ، فونت، گرادیان و کادرهای گرد می توانید یک طرح بی نقص و زیاد خلق کنید. اینکار توسط پنل CSS نرم افزار امکان پذیر است.
–    پشتیبانی از پوسته بندی تم موبایل jQuery : ساخت، ویرایش و آپدیت تم های jQuery برای وبسایت های موبایل و نرم افزارها شامل تصاویر CSS Sprite از امکانات نسخه جدید نرم افزار است.
–    دسترسی سریع به رنگ : امکان جا به جایی سریع بین رنگ های ثابت، تدارج رنگ و افکت های رنگ الگو باعث سرعت در کار طراحی می شود. با انتخاب مجزای حجم رنگ برای Fill می توانید کنترل بهتر و دقیقتری روی رنگ آمیزی داشته باشید.
–    ساخت CSS Sprite به سادگی تمام
–    کارآیی بهینه شده برای کارکرد هوشمندانه تر در یک محیط قدرتمند
–    دسترسی به API برای ساخت افزونه ها که از افزونه های community-driven سود برده است.
–    آپدیت نشان ها و قالب ها : نشان های جدید برای آیفون، Windows Phone 7 و دیگر پلتفورم های محبوب گوشی های موبایل در این نرم افزار وجود دارند و این باعث سرعت در طراحی و توسعه جریان کاری شما می شود.
–    و …

راهنمای نصب

1- فایل نصب و فایل کرک را به صورت جداگانه دانلود کنید.
2- اقدام به نصب نرم افزار کنید و هنگام نصب نرم افزار گزینه Try را انتخاب کنید تا به صورت Trial نصب شود. (جهت نصب به صورت Trial باید در سایت Adobe عضو شوید که این عضویت به صورت رایگان از طریق همان قسمت نصب قابل انجام می باشد (Create an Adobe ID))
3- پس از اتمام نصب کامپیوتر را Restart نکنید و به پوشه Cracked File مراجعه کنید و فایل amtlib.dll در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
(بهتر است از فایل قبلی موجود در محل نصب یک کپی تهیه کند تا در صورت از کار افتادن کرک و یا آمدن کرک جدید بتوانید بدون نیاز به نصب مجدد نرم افزار از کرک جدید استفاده کنید)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.