ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

محافظت از آی پی و سیستم با Mask My IP v2

 

  نرم افزاری را با عنوان Mask My IP برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای بسیار خوب در زمینه محافظت از آی پی کاربران می باشد. همانطور که می دانید IP سیستم شما مانند آدرس منزل شماست و هرکس با داشتن آن می تواند به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد. شما ممکن است در طول روز بارها کالایی را به صورت اینترنتی خریداری کنید و یا به دوستانتان ایمیل بزنید اگر سایتی که از آن خرید کرده اید یک سایت جعلی و صاحب آن هم فردی هکر باشد به راحتی می تواند توسط آی پی که در هنگام خرید ثبت شده به سیستم شما نفوذ کند و خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد از همین رو این نرم افزار به شما کمک می کند تا آی پی واقعی سیستم خود را مخفی کنید و به جای آن از یک آی پی جعلی استفاده نمایید. این برنامه قادر است تا به صورت اتوماتیک آی پی های جعلی از کشورهای مختلف جهان را بر روی سیستم شما قرار دهد که البته شما نیز می توانید به صورت دستی اینکار را انجام دهید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به قابلیت بلوک نمودن دسترسی و جاسوسی شرکت های ISP به اطلاعات کاربران و نیز امکان عضویت و ادامه فعالیت در فروم های اینترنتی که یوزر شما در آنها بن شده است اشاره کرد.

دانلود نرم افزار Mask My IP 
برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
– قابلیت تغییر خودکار و دستی آی پی سیستم.
– قابلیت مقابله با نفوذ هکرها و جلوگیری از سرقت اطلاعات.
– امکان محافظت از تمام اتصالات شبکه از جمله Wi-Fi.
– قابلیت بلوک کردن دسترسی و جاسوسی ISP.
– امکان خرید راحت و مطمئن اینترنتی با یک آی پی جعلی.
– امکان عضویت و ادامه فعالیت در فروم های بن شده.
– سازگار با ویندوز های مختلف.
– و …

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. بعد از اینکار نرم افزار Notepad را اجرا کنید و در تب File گزینه Open را انتخاب نمایید. سپس وارد مسیر Documents and Settings\All Users\Application Data\MaskMyIP شده و فایل setting.DAT را اجرا کنید (تنظیمات Notepad باید روی All Files باشد تا این فایل نمایش داده شود). در پنجره باز شده در زیر قسمت [setting] متن زیر را کپی کنید:
Activate.LicensePeriod=Unlimited
Activate.LicenseCaption=Silence / TEAM RESURRECTiON
به عنوان مثال:
[setting]
Activate.LicensePeriod=Unlimited
Activate.LicenseCaption=Silence / TEAM RESURRECTiON
RunTimes=47
Skin=Default
Language=English
پس از اینکار در تب File گزینه Save را انتخاب کنید تا تغییرات ذخیره شود. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.