هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

جی پی اس سخنگو آفلاین ایران Sygic Navigation v15.4.7.0 Full نسخه آندروید

Sygic

Sygic

نرم افزار Sygic Navigation Full این امکان را به شما می دهد تا جی پی اس کاملا فارسی و سخنگو به زیبان فارسی را برروی گوشی خود نصب کنید و بصورت آفلاین از تمامی امکانات حتی مسیریاب سخنگو استفاده نمایید.جی پی اس آفلاین سخنگو مخصوص گوشی های اندروید بوده که کشور ایران را پشتیبانی میکند و به زبان فارسی و بصورت کرک شده هم اکنون از سایت  ال ایکس ال آماده دانلود می باشد.

از قابلیت های اصلی این نرم افزار که کار کردن و مسیریابی با آن را شدیدا لذت بخش می کند نمایش اماکن منوهای کاملا فارسی نرم افزار است که در کمترین نرم افزار Gps آندرویدی موجود می باشد . نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله ، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.

ابتدا برنامه را دانلود کنید و سپس نصب کنید و سپس فایل دیتا را دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید و پوشه Sygic را به روت مموری گوشی انتقال دهید( منظور از روت ، صفحه اصلی مموری گوشی شماست – یعنی همین که وارد مموری می شوید )

راهنمای تغییر زبان نرم افزار : پس از اولین ورود به نرم افزار مطابق تصاویر  بالا و به همین ترتیب پیش بروید تا منو ها و زبان برنامه فارسی شود .

تغییرات نسخه جدید :
سرویس های زنده جدید
طراحی جدید برای هشدار ها و اعلان ها
طراحی جدید برای بخش مشاهده کلی مسیر
کلیک کردن روی ماشین برای ذخیره مکان آن
جستجوی سریع تر و بهبود یافته تر
جستجوی بهتر در آمریکا

 

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.