خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

دانلود Zemana AntiLogger v1.9.3.500 نرم افزار محافظت از سیستم در برابر سرقت اطلاعات

http://dl.lxl.ir/92/6/18/Zemana%20AntiLogger%20v1.9.3.500-www.lxl.ir.jpg

نرم افزار Zemana AntiLogger كه امروز قصد معرفی آن را داریم یك برنامه قدرتمند جهت بالا بردن امنیت سیستم شما در مقابل حملات و تهدیدات مختلف می باشد. Zemana AntiLogger نسخه جدید، بهترین و قدرتمندترین راه برای حفاظت از سیستم شما در برابر حملات مخرب است .این برنامه هیچ تكیه ای بر بروزرسانی نسخه ویروسها و اسكن فایلها به روش سنتی توسط آنتی ویروس ها ندارد. فناوری منحصر به فرد این برنامه به گونه ای است كه وقتی اجرا می شود هر گونه مخربی را از روی سیستم شما حذف و فعالیت آن را تعطیل می كند قبل از اینكه اجازه بدهد تا اطلاعات هویتی شما سرقت شود و یا صدمه ای ببیند.ایمن تر با Zemana AntiLoggerشما به وسیله نرم افزار امنیتی Zemana AntiLogger می توانید كلیه فعالیتهای اینترنتی و بخصوص فعالیتهای بانكی و معاملات خود را با خاطری كاملا آسوده انجام دهید. شما می توانید با برنامه های شبیه سازی شده جهت تست امنیت سیستم میزان امنیت سیستم خود را چك كنید و بفهمید كه تا چه اندازه سیستم شما امن است و اطلاعات هویتی شما در امان است.آیا واقعا برنامه های آنتی ویروس شما را بطور كامل از برنامه های مخرب حفظ كرده اند؟ شما با استفاده از Zemana AntiLogger می توانید امنیت سیستم خودتان را چندین برابر كنید.


سریعتر!
عملكرد Zemana AntiLogger با عملكرد برنامه های آنتی ویروس متفاوت است. هیچ گونه كندی در سرعت شما ایجاد نخواهد كرد و برخلاف وابسته بودن برنامه های آنتی ویروس برای بروز رسانی نسخه های جدید ویروس ها و اسكن سنتی فایلها این برنامه بر هیچ یك از موارد تكیه ندارد و به همین دلیل از سرعت و عملكرد بالائی برخوردار است.
سازگاری!
Zemana AntiLogger دارای بالاترین سازگاری بوده. این برنامه در آزمون جامع شناسائی تداخل با برنامه های امنیتی  به عنوان یك محصول برتر شناخته شده و هیچ تداخلی با برنامه های آنتی ویروس ندارد. شما می توانید از Zemana AntiLogger seamlessly به عنوان یك لایه اضافه امنیتی استفاده كنید. این برنامه تقریبا با تمامی برنامه های ضد ویروس و فایروال ها سازگار است.
من در حال حاضر نرم افزار آنتی ویروس و Antispyware، پس چرا من باید از AntiLogger استفاده كنم؟
Zemana AntiLogger به عنوان آنتی ویروس یا antispyware طراحی نشده بلكه جهت تشخیص تهدیدات جدی امنیتی كه هنوز توسط سیستم های آنتی ویروس به  طور جدی آنها پرداخته نشده طراحی شده است بنابراین نباید آن را با برنامه های آنتی ویروس اشتباه گرفت بلكه این برنامه یك مكمل امنیتی برای سیستم شما می باشد. Zemana AntiLogger بطور چشمگیری با محصولا مشابه كه فقط برای شناسائی ویروس در نگاه اول سیستم شما را چك می كنند متفاوت است.در بازشدن پنجره هائی كه گاهی مواقع مدت زیادی به طول می انجامد معمولا بدافزارها در حال حمله و صدمه زدن به سیستم شما هستند كه Zemana AntiLogger این حملات را قبل از آسیب رساندن به سیستم شما دفع می كند. این حملات حتی در زمانی كه شما بر روی سیستم خود آنتی ویروس و Antispyware نیز داشته باشید اتفاق خواهد افتاد. Zemana AntiLogger یك لایه امنیتی اضافه را برروی سیستم شما پیاده سازی می كند كه شما را در مقابل كلیه نرم افزارهای مخرب محافظت می كند.
آیا HTTPS/SSL بانكهای اینترنتی به اندازه كافی امن است؟
اكثریت قریب با اتفاق معاملات مالی و فعالیتهای بانكی اینترنتی در سایتهای با اصطلاح امن انجام می شود كه آدرس آنها به جای شروع با HTTP:// با HTTPS:// شروع می شود ولی آیا این سایتها ایمن هستند و از اطلاعات شخصی و محرمانه شما محافظت می كنند؟این سایتها از اطلاعات محرمانه شما كه در اینترنت وارد می شود محافظت می كند ولی اطلاعاتی كه بر روی كامپیوتر شما وارد می شود را هیچ امنیتی برای آن نیست.امروزه نرم افزارهای مخرب با استفاده از این اطلاعات وارد شده بر روی كامپیوتر شما و با استفاده از تروجان ها اطلاعات هویتی شما را برای افراد دزد و سودجو به سرقت می برند  و آنها می توانند به راحتی به اطلاعات بانكی و مالی شما دسترسی پیدا كنند. Zemana AntiLogger وظیفه اش حفاظت و جلوگیری از سرقت اطلاعات محرمانه شما توسط تروجان ها می باشد. با استفاده از نرم افزار Zemana AntiLogger می توانید بدون هیچگونه فكری به برنامه های مخرب با خیالی آسوده به فعالیتهای بانكی و معاملات خود بپردازید.سع كنید با استفاده از برنامه های شبیه سازی شده جهت تست امنیت سیستم،میزان امنیت سیستم خود را چك كنید و ببینید كه نا چه حد سیستم شما امن است و تا چه حد می توانید با Zemana AntiLogger آن را امن تر كنید.
همین حالا هكرها را با Zemana AntiLogger متوقف كنید!

قابلیتهای كلیدی نرم افزار Zemana Anti Logger:
– بدون نیاز به شناسائی امضای جدید ویروس
– بدون نیاز به دانستن و یا تشخیص امضاء مخرب ها
– بدون نیاز به انتظار برای به روز رسانی از آزمایشگاه ویروس
– بدون نیاز به اسکن فایل
– جلوگیری از سرقت اطلاعات از طریق ارتباط امن (HTTPS / SSL)
– بدون پائین آوردن سرعت كامپیوتر شما
– نصب و استفاده آسان
– به نحو احسن اجرا می شود و برخلاف محصولات مشابه كه نیاز به پردازش و حافظه زیادی دارند،Zemana AntiLogger عملا نیازش صفر است.
– حفاظت از اطلاعات شما در ایمیل ها و سرویس های پیام فوری
– حفاظت از نام لیست کلیدهای فشرده شده برای رمز عبور
– حفاظت از تمامی تصاویر روی صفحه نمایش
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
– و …

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-..-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل   click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :19   mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.