به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار افتد.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

2015-08-15 Kaspersky Offline Update‏ آپدیت آفلاین

Kaspersky Offline

Kaspersky Offline

Kaspersky Offline Update به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.Kaspersky Offlineبه روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Avast! یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. Kaspersky Offline این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد.

ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر Avast! و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. Kaspersky Offline این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

روش انجام تنظیمات جهت استفاده از آپدیت کسپراسکی Kaspersky Offline :
1- ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
2- به داخل فولدر باز شده بروید و فولدر Update را در مسیر دلخواه خود مانند درایو e کپی کنید.
3- در نرم افزار Internet Security یا Anti-Virus بر روی Settings کلیک کنید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Settings کلیک کنید. در قسمت Update Source بر روی Settings کلیک کنید.
4- بر روی Add کلیک کنید و فولدر Update را از داخل درایو D انتخاب و OK کنید. در لیست اضافه می شود. گزینه Kaspersky lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید.
5- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید.

Kaspersky Offline

توجه مهم:
در صورتی که می خواهید مجددا از آپدیت آنلاین استفاده کنید باید Kaspersky lab update servers را انتخاب کنید.

نکات:
1- این فایل بر روی نسخه 2012 12.0.374 تست شده است و ممکن است بر روی نسخه های بالاتر و البته 2010 نیز کار کند.
2- این روش Update‌ از بلک لیست (Blacklist) شدن کلید (Key) ها جلوگیری نمی کند و نیاز شما را به Key‌ جدید برطرف نمی کند.
3- فایل تا حداکثر ممکن فشرده شده است.

شما میتوانید اخرین ورژن اینتی ویروس و سیکیورتی کاسپر اسکای را از اینچا دانلود کنید

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.