حوادث چون روزها سپری می شوند.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

عکاسی و فیلم برداری حرفه ای MagicPix Pro Camera HD 3.10.0 اندروید

عکاسی و فیلم برداری حرفه ای MagicPix Pro Camera HD 3.10.0 اندروید

MagicPix Pro Camera HD در عین سادگی یکی از قدرتمندترین و نوآورانه ترین برنامه عکاسی و فیلم برداری برای اندروید است، قابلیت خاص این برنامه اجازه می دهد که سریع تر و بهتر عکاسی یا فیلم برداری کنید. این برنامه تا کنون توسط ۱۰۰ میلیون کاربر دانلود شده است. این نرم افزار الگوریتم پیشرفته ای برای کمک به ساماندهی و مدیریت بهتر تصاویر دارد و ابزار با کیفیتی که می توانید بهتر و جالبتر عکاسی یا فیلم برداری کنید. هنگام فیلم برداری برنامه MagicPix Pro Camera HD می تواند در مکان هایی که نور کمی دارند فلش گوشی یا تبلت را روشن نگاه داشته تا کیفیت فیلم برداری بهتری داشته باشید. با رابط کاربری ساده برنامه MagicPix Pro Camera HD سریع و آسان عکاسی و فیلم برداری کنید، آیکون برنامه طوری طراحی شده اند که هنگام فیلم برداری یا عکاس ناپدید می شوند و فضای دید بیشتری برای کار با دوربین باقی می ماند.

برخی از امکانات و قابلیت ها :
محیط کاربری بسیار آسان برای عکسبرداری و فیلمبرداری در کمترین زمان
مدیریت عکس و ویدئو اختصاصی برای دسترسی به ان ها در محیطی زیبا
پشتیبانی از برچسب گذاری جغرافیایی برای اضافه کردن موقعیت به تصاویر
فوکوس خودکار برای تمرکز برروی اشیاء دلخواه موجود در تصویر توسط کاربر
ویژگی های اضافی و عالی همچون ایجاد تصاویر سلفی و یا شکار لحظه ها
امکان به اشتراک گذاری اسان تصاویر در شبکه های اجتماعی و یا برنامه های مسنجر

ویژگی های بارز برنامه :
– رابط ساده: گرفتن عکس و فیلم به سرعت با رابط کاربری ساده و منظم. دارای آیکون های ناپدید شونده برای داشتن حداکثر ناحیه دید. برای ظاهر شدن آیکون ها روی لبه ها ضربه بزنید. استفاده از نوار اسکرول زوم بصری. استفاده از تایمر شمارش معکوس برای گرفتن سلفی های عالی.
کنترل Android Wear Smart Watch: استفاده از ساعت هوشمند پوشیدنی اندروید برای کنترل از راه دور دوربین گوشی هوشمند خود. تغییر تنظیمات فلاش، گرفتن عکس با یک تایمر، انتقال از دوربین جلو و عقب، یا از حالت دوربین به ویدئو به طور مستقیم یا از راه دور از ساعت هوشمند خود!
– سازمان دهی کاربر پسند: همه عکس ها و فیلم ها به طور خودکار در آلبوم ها طبقه بندی شده اند که توسط کاربر قابل ویرایش هستند. عکس ها به سرعت قابل جستجو هستند، و نوشتن شرح عکس قابل ویرایش است. از تصاویر اسلایدشو لذت ببرید.
– برچسب گذاری جغرافیایی: ذخیره موقعیت جغرافیایی عکس ها
– فوکوس خودکار: فوکوس تصاویر خود با کلیک یا ضربه زدن روی صفحه منطقه مورد نظر
– عملکرد بهتر نور: گرفتن ویدئوهای بهتر با فلاش دوربین برای بهبود روشنایی
– بسیاری از ویژگی های اضافی: تبدیل تصاویر یا سلفی های ساده به شاهکار با استفاد از حالت های مختلف حرفه ای ویرایش با کیفیت عکس، فیلترهای عکس، تعادل رنگ سفید، تعادل رنگ، تیزی و تاری، قاب های عکس. اشتراک گذاری فوری با ایمیل، بلوتوث، Google+، فیس بوک، توییتر، Tumblr، Google Drive، Dropbox، اینستاگرام، واتس اپ و دیگر برنامه هایی که بر روی گوشی شما نصب هستند.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.