افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

کلاس درس گوگل Google Classroom 1.6.334.0 برای اندروید

Google Classroom_www.lxl.ir

Google Classroom به معلمان کمک می کند در زمان صرفه جویی کنند، کلاس های سازماندهی شده داشته باشند، و ارتباط با دانش آموزان را بهبود دهند. این برای هر کسی در Google Apps for Education در دسترس است، یک مجموعه رایگان از ابزار بهره وری است که شامل Gmail، Drive و Docs می باشد. Classroom برای کمک به معلمان جهت ایجاد و جمع آوری تکالیف بدون کاغذ، از جمله ویژگی های صرفه جویی در زمان مانند توانایی ایجاد خودکار یک کپی از Google Document برای هر دانش آموز طراحی شده است. این همچنین برای هر تکلیف و برای هر دانش آموز جهت سازماندهی شدن همه، پوشه های Drive ایجاد می کند. دانش آموزان می توانند تکلیف خود را در صفحه تکالیف (Assignments) دنبال کنند و کار را تنها با یک کلیک آغاز کنند. معلمان می توانند به سرعت ببینید که چه کسی کار را تمام کرده یا نکرده است. با نرم افزار تلفن همراه آندروید، دانش آموزان و معلمان می توانند کلاس های خود را مشاهده کنند و با همکلاسی های خود به صورت لحظه ای ارتباط برقرار کنند. دانش آموزان می توانند تکالیف خود را باز و از تلفن همراه یا تبلت خود بر روی آنها کار کنند. معلمان می توانند پیگیری کنند که چه کسی در کار با مشکل مواجه شده و در تکلیف تجدید نظر کند – در مدرسه یا در حال حرکت.

راه اندازی آسان:
معلمان می توانند دانش آموزان را به طور مستقیم اضافه کنند یا یک کد را برای ملحق شدن با کلاس خود به اشتراک بگذارد.

صرفه جویی زمان:
گردش کار ماموریت ساده و بدون کاغذ به معلمان اجازه می دهد تا تکالیف را به سرعت ایجاد، بررسی و نمره دهی کنند، همه در یک مکان.

بهبود سازماندهی:
دانش آموزان می توانند همه تکالیف خود را روی یک صفحه تکالیف ببینید، و تمام مواد کلاس به طور خودکار پوشه ها در Google Drive ثبت شده اند.

افزایش ارتباطات:
Classroom به معلمان اجازه ارسال اطلاعیه ها و شروع بحث های کلاس را به صورت فوری می دهد. دانش آموزان می توانند منابع را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و یا به سوالات مطرح شده در جریان پاسخ ارائه دهند.

مقرون به صرفه و امن:
مانند دیگر سرویس های Google Apps for Education، سرویس Classroom بدون تبلیغات است، هرگز از محتوا و اطلاعات دانش اموزان برای مقاصد تبلیغاتی استفاده نمی شود، و برای مدارس رایگان است.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.