ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

اقامت بی دردسر دختران و پسران در کیش

اجاره سوئیت در کیش بدون شناسنامه

اجاره سوئیت در کیش بدون شناسنامه

خانه های اجاره ای که این روزها طرفداران بسیاری را در جزیره زیبای کیش پیدا کرده است ، چهره جزیره را رفته رفته به سیاهی می کشاند ، چرا که این خانه ها آسیب های بسیاری را در پی دارد.به گزارش فرهنگ نیوز ، جزیره ای زیبا در جنوب ایران که در میان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس واقع شده است . کیش! ،جزیره ای بیضی شکل با محیط ۴۴ کیلومتر  و با طولی در حدود ۱۵٫۴۵ کیلومتر و عرضی حدود ۷٫۵ کیلومتر، مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع دارد و 20 هزار و 667 نفررا که عمدتا در شهر کیش ساکن هستند در خود جای داده است.

جزیره کیش سالانه پذیرای بیش از یک میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی است و عدم نیاز به دریافت ویزای ورود برای کلیه اتباع خارجی، یکی از زمینه های ورود گردشگران خارجی به این جزیره است .
کیش به شهر بدون چراغ قرمز معروف است ، که ساکنان آن قوانین راهنمایی و رانندگی و همین طور رعایت حقوق دیگران را بدون حضور اهرم زور که همان ماموران راهنمایی و رانندگی و چراغ های راهنمایی هستند ، رعایت می کنند .
اما آیا در این جزیره سایر آسیب های اجتماعی  نیز بدون وجود چراغ قرمز از تقلا باز ایستاده اند و یا بیش از سایر شهرها جولان می دهند ؟!
فقط کافیست سفری کوتاه به جزیره کیش داشته باشید ، از فرودگاه خارج شوید و به محدوده داخل شهر بروید خواهید دید که پیدا کردن یک واحد آپارتمان خالی کار آسانی است ، فقط کافیست اراده کنید.
سری به یکی از مشاوران املاک های جزیره می زنید ، با اندکی تامل یک واحد آپارتمان نقلی 60  یا 70 متری شاید هم بزرگتر نصیبتان می شود با آنهم بااجاره شبانه روز ، شاید در ابتدا برای شماهم عجیب باشد که چرا یک واحد آپارتمان مسکونی به صورت شبانه اجاره داده می شود اما بعدهابه علت آن پی می برید.
آپارتمان 70 متری را برای یک شبانه روز 100 تا 120 هزارتومان اجاره می کنید و اقامتی خیال انگیز در جزیره زیبای کیش خواهیدداشت.
مدتی معطلی برای تحویل گرفتن آپارتمان کافی است تا با مشتری های سایر واحدهای مسکونی هم ملاقاتی داشته باشید ، دختروپسرجوانی که از نحوه رفتارشان مشخص بود که فقط دوست اند ، مشتری بعدی بنگاه معاملات ملکی هستند ، آنها هم واحد مسکونی اجاره می کنند و می روند .
به سراغشان می رویم و سوالاتی می پرسیم . پسری که خود را امیررضا معرفی می کند در خصوص نحوه اقامت خود در جزیره می گوید ، من به همراه دوستم زیاد به جزیره می آییم و چون برای اقامت در اکثر هتلها وجود صیغه نامه و شناسنامه لازم است ما آپارتمان اجاره می کنیم تا هم راحت باشیم و هم نیازی به ارائه شناسنامه و صیغه نامه نباشد .
امیررضا ادامه داد : البته برای تهیه مشروب و موادمخدر هم مشکلی وجود ندارد چرا که با نهایتا 50 تا 100 هزار تومان قیمت بالاترهرجورمشروبی که بخواهیم در داخل جزیره قابل تهیه است و به ریسک پذیری حمل آن در هواپیما و احتمالا لو رفتن شیشه مشروب و حتی موادمخدر در فرودگاه نیازی نیست.
این مورد تنها نمونه ای از هزاران هزار مسافری است که در طول سال به جزیره کیش سفرمی کنند و با خیالی آسوده بدون اینکه اهرم قانونی درکار باشد به تفریح می پردازند.
اما شنیده ها ار مسئولان در خصوص آپارتمان های اجاره ای حاکی از آن است که  افرادی که در کیش در خانه های اجاره ای اقامت دارند اکثرا دوست دختر ، دوست پسر هستند و درصورتیکه پلیس امنیت اخلاقی به آنها ظنین شود آنها را دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می کند.
پس از اقامت یک روزه در بازداشتگاه برای متهمان دادگاه قضایی تشکیل می شود و در صورتیکه برای متهمان حکم “طرد از جزیره ” صادر شود ، برای این افراد بلیط برگشت به همان شهری را که ازآن شهر آمده اند ، تهیه و بازگردانده می شوند.
تعداد این افراد کم نیست و جزیره کیش سالانه پذیرای تعداد کثیری از این افراد است و  باید برای خانه های اجاره ای چاره ای اندیشید ، چرا که یکی از معضلات جزیره کیش وجود خانه های اجاره ای است که وقوع آسیب های اجتماعی را گسترش می دهد.
با وجود نظارت همه جانبه چشم های سوم پلیس در کوچه پس کوچه های کیش ، باز هم شاهد خیل عظیمی از سفر های دختران و پسران به این جزیره برای گذران اوقاتی خوش به دور از هیاهو و در کمال آرامش هستیم ، حال آیا نظارت پلیس می لنگد و یا پلیس در جریان کامل امور قرار دارد  واداره  این شهر توریستی را به توریستانش  سپرده است.
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.