سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

نهال سلطانی

 

Nahal_Soltani2

 

 

نهال سلطانی یکی از مدل های جذاب و معروف ایرانی است . او  ۲۴ سال سن و متولد شهر تهران می باشد . او مرداد ماهی است . وی در زمینه های هنری متعددی فعالیت دارد که مدلینگ تنها یکی از رشته های فعالیت او می باشد. چشم های وی آبی است و قد او ۱۶۸ سانتی متر است . او به رشته شنا و ایروبیک بسیار علاقه دارد .

نهال در میان مدل های ایرانی دیگر متواضع تر به نظر می رسد و خود را لزوما موجودی کامل نمی داند و به اصطلاح اینطور تصور نمی کند که از دماغ فیل افتاده است. نهال تا به حال علاوه بر اینکه کار مدلینگ انجام داده است در ویدیوهای ساسی مانکن و برخی از خوانندگان رپ و پاپ دیگر نیز حضور داشته است و خودش نیز به فعالیت های موسیقیایی می پردازد.

مدلینگ معروف ایرانی،نهال تا ۱۱ سالگی ایران زندگی کرده است،به دلایلی به خاطر شغل پدرش به انگلیس سفر کرده و اونجا موندگار شده.. شغل مدلینگی رو در سن ۱۹ سالگی و با ورود به دانشگاه شروع کرده.. و به خاطر چهره ی زیبا و طبیعی اش،به شدت مورد استقبال قرار گرفت و در مدت کوتاهی به یک چهره ی جهانی مبدل شد … او در مسابقه ی میس یونیورس خاورمیانه،رتبه ی اول زیبایی رو کسب کرد و الان یکی از معروف ترین مدلینگ های خاور میانه می باشد … در حال حاضر در تهران زندگی میکند

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.