اگر صخره در مسیر رود نبود ،رود هیچ آوازی از خود سر نمی داد.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

تست سقوط آیفون 7 از هلی کوپتر iphone 7

iphone7-www-lxl-ir
برای یک تست خشن دیگر بر روی آیفون ۷ آماده‌اید؟ البته اگر شما جزو کسانی هستید که دیدن آسیب‌های واردشده به آیفون ۷ قلبتان را به درد می‌آورد تماشای ویدیوی سقوط این گوشی از یک هلی‌کوپتر را به شما توصیه نمی‌کنیم. برای یک تست خشن دیگر بر روی آیفون ۷ آماده‌اید؟ البته اگر شما جزو کسانی هستید که دیدن آسیب‌های واردشده به آیفون ۷ قلبتان را به درد می‌آورد تماشای ویدیوی سقوط این گوشی از یک هلی‌کوپتر را به شما توصیه نمی‌کنیم.

نتیجه این آزمایش شما را شگفت‌زده خواهد کرد. درحالی‌که تنها صفحه‌نمایش گوشی آیفون ۷ دچار شکستگی شده هیچ خللی در کارکرد آن پیش نیامده است و گوشی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. گوشی حتی به روند ضبط ویدیو ادامه می‌دهد و این موضوع شاهدان این آزمایش را واقعاً هیجان‌زده می‌کند. حاصل این فیلم‌برداری ویدیویی است که ممکن است خدای‌نکرده در اثر سقوط از ارتفاع به چشم‌های خود ببینید.
تست سقوط آیفون 7 از هلی کوپتر
بنابراین در کنار عناوین ضدآب و ضد گردوغبار می‌توان گوشی پرچم‌دار اپل را ضد ارتفاع نیز نامید. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که این گوشی بر روی یک زمین چمن فرود می‌آید که به مراتب نرم‌تر از زمین‌های خاکی و آسفالتی است.

صاحب حساب کاربری Callux در یوتیوب گوشی آیفون ۷ خود را از یک هلی‌کوپتر پرتاب کرده است بنابراین دیگر لازم نیست شما هم چنین کاری را تکرار کنید. در عوض می‌توانید با توجه به این اقدام شجاعانه او حاصل کار را مشاهده کنید. اینجا برای شما یک ویدیوی آزاردهنده داریم که حتماً از تماشای آن لذت خواهید برد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تست سقوط آیفون 7 از هلی کوپتر

 

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.