یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

اعطای وام دانشجویی خارج از نوبت به متقاضیان پیاده روی اربعین حسینی

وام

وام

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران گفت: به دانشجویان شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی وام خارج از نوبت پرداخت می شود.

غلامعلی نیستانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: صندوق قرض الحسنه دانشجویان در راستای هم افزایی و خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با پرداخت وام دانشجویی خارج از نوبت، شرایط حضور دانشجویان را در مراسم پیاده روی اربعین حسینی فراهم می‌آورد.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران میزان وام پرداختی به دانشجویان متقاضی را 10 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:دانشجویانی که از اداره آموزش دانشگاه خود تاییدیه فرم سیکل تسویه حساب دریافت کرده باشند و بهمراه مدارک شناسایی به صندوق قرض الحسنه دانشجویان تحویل دهند، به فوریت وام مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.ضمنا دانشجویان می‌توانند برای دریافت این وام ضامن همدیگر شوند.

نیستانی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت مدنی در جامعه دانشگاهی تاکید کرد: اعضای هیات علمی، نیکوکاران و خیرین جامعه دانشگاهی که تمایل به سرمایه گذاری در این امور  را دارند می‌توانند با سپرده گذاری وجوه اداره شده در این صندوق امکان استفاده دانشجویان متقاضی وام سفر اربعین را فراهم آورند و یا حتی افرادی را برای استفاده از این منابع معرفی نمایند. کما اینکه یک بانوی نیکوکار ساکن منطقه شمیران چندی پیش با مراجعه به صندوق قرض الحسنه دانشجویان مقداری از پول خود را به عنوان ودیعه به صندوق سپرد تا به عنوان وام در اختیار دانشجویان متقاضی سفر اربعین حسینی قرار گیرد.

وی با تکریم تلاش‌های مسئولان جهاددانشگاهی واحد خواجه نصیرالدین طوسی برای برپایی موکب‌های جهادی در جاده نجف به کربلا، توفیق زیارت حضرت امام حسین (ع) در اربعین را از برکات الهی برشمرد و گفت: با توجه به روایت ائمه معصومین (ع) در کامل الزیارات؛ بر زیارت امام حسین علیه السلام دوبار در سال تاکید شده است و هرکس نتواند به این زیارت برود می تواند هزینه سفر برادران و خواهران مومن را که توانایی مالی ندارند مهیا نماید تا آنها به این سفر مشرف شوند، که در راه امام حسین (ع) هر هزینه‌ و نذری صورت پذیرد خداوند چندین برابرش را در رزق و روزی او جبران می‌نماید.

انتهای پیام

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.