اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

راهکارهایی برای جوان نگهداشتن ناحیه تناسلی

شستشوی مدام لب های واژن غیرضروری است

شستشوی مدام لب های واژن غیرضروری است

 

همین طور که اثر سن بر صورت تان خود را نشان می دهد، اندام های زنانه هم مشمول سن و سال قرار می گیرند. یکی از تفاوت های اساسی اینجاست که میلیون ها محصول برای کمک به حفظ جوانی صورت وجود دارد، اما واژن به حال خود رها می شود. متخصصان زنان دراین مورد زنان را آگاه نمی کنند و زنان بعدها در طول سال ها از تغییراتی که در این قسمت اتفاق افتاده، شوکه می شوند.

در اوایل دهه سوم زندگی ممکن است، چربی لب بیرونی و تپه ونوس (بافت چربی بالای لب ها) از بین برود. این مناطق شروع به از دست دادن حجم می کنند، درست مثل اتفاقی که برای صورت و سینه ها می افتد. هم زمان تغییراتی هم داخل واژن ایجاد می شود و کم کم که به سمت یائسگی می روید پوشش واژن نازک می شود و جریان خون آن کاهش یافته و ماهیچه های کف لگن هم تضعیف می شوند. همه این اتفاق ها می تواند اعتماد به نفس شما را در اتاق خواب از بین ببرد. این موضوع می تواند افزایش عمل های جوان سازی را توجیه کند. اما لازم نیست به دنبال عمل جراحی باشید، چون با انجام برخی کارها می توانید این عضو بدن تان را جوان و سالم نگهدارید.

 

– برای شتشوی واژن مواد پاک کننده ملایم استفاده کنید

شستشوی مدام لب های واژن غیرضروری است و بهتر است از پاک کننده های ملایم برای شستشو استفاده کنید، نه صابون های تند که باعث خشکی و تحریک بافت لب می شود. بدون شک زنانی که پوست خشکی دارند، مدام از محصولاتی استفاده می کنند که آب سلول های پوست را می گیرد. این اتفاق برای واژن هم می تواند بیفتد.

 

– مدام تغییر وزن ندهید

اگر مدام وزن اضافه و کم کنید، واژن تان تغییرخواهد کرد. هرچه نوسانات وزن تان بیشتر باشد، این ناحیه بیشتر دچار کشش می شود. حفظ وزن سالم اهمیت زیادی دارد. اگر شما خیلی لاغر هستید، بخش خصوصی بدن تان هم مانند صورت تان با افزایش سن لاغر می شود، به همین دلیل اگر مرتب خودتان را لاغر کنید، ممکن است چربی ناحیه بالای لب ها و خود ناحیه تناسلی برنگردد.

 

– مدت طولانی دوچرخه سواری نکنید

اصطکاک مداوم بدن با صندلی می تواند باعث کشش لب های واژن شود، به خصوص اگر لب های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

 

– مراقب عضلات کف لگن باشید

احتمالا درباره محاسن کگل (ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم، راست روده (رکتوم)، مقعد و واژن در کف لگن هستند) خوانده اید. هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسی بهتر خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که، در این زمینه اشتباه کنید. زنان این عضلات را به اندازه کافی نگه نمی دارند. گفته می شود بهتر است، عضلات کف لگن تان را برای ۵ ثانیه نگهدارید و رها کنید و این کار را ۱۰۰ بار و سه بار در روز انجام دهید. اگر به نظرتان زیاد است، می توانید بخشی از آن را هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

 

– از نظر جنسی فعال باشید

این اتفاق در هر صورت برای واژن می افتد، بنابراین اگر آن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید، بافت و عضلات این ناحیه تغییر می کند. جریان خون برای ایجاد لذت مهم است که در اثر افزایش سن آن را به تدریج از دست می دهید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید، مایع منی خود اثر ضدپیری دارد. این به دلیل هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است.

 

– ورزش کنید

برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن، بهتر است ۱۵ دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی ( gymball) بنشینید. این کار بدون انجام فشار، تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند. شاید به نظر برسد اتفاقی نیفتاده است، اما این یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن است

 

منبع: زیباشو دات کام

برچسب ها
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.