شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

چرا بهداشت فردی به بالا بردن شور جنسی کمک می‌کند

چرا بهداشت فردی به بالا بردن شور جنسی کمک می‌کند

بهداشت فردی به بالا بردن شور جنسی کمک می‌کند

با اینکه در تئوری به نظر جذاب می‌آید، ولی اینکه بخواهید با کسی توی رختخواب بروید که بدنی کثیف و عرق‌کرده دارد به نظر چندش‌آور می‌رسد. البته اشتباه متوجه منظورمان نشوید. منظورمان این نیست که حین رابطه‌جنسی با همسرتان هر دو شما بخاطر فعالیت بالای بدنی عرق کنید. یکبار درمورد این موضوع با چند نفر از دوستانم صحبت می‌کردیم. تصور من این است که اکثریت قریب به اتفاق افراد متاهل تایید می‌کنند که دوست دارند با بدن‌هایی تمیز با همسرشان رابطه‌جنسی داشته باشند.

ضعف بهداشت فردی می‌تواند یکی از دلایل قوی در ضعف رابطه‌جنسی بین دو طرف باشد. این مسئله حتی ممکن است ایجاد استرس و فشارعصبی کند چون ممکن است آن طرف بخواهد این موضوع را به دیگری گوشزد کند و با برخورد دفاعی و رنجیده‌خاطر شدن او روبه‌رو شود.

 

تصور من این است که وقتی زن و شوهر تلاش می‌کنند تا با بدن‌هایی تمیز و آراسته با هم به رختخواب بروند، حین رابطه‌جنسی احساس راحتی بیشتری داشته و می‌توانند از جسم همدیگر لذت به مراتب بیشتری ببرند. شاید بد نباشد در این زمینه نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

 

۱. قبل از رفتن به رختخواب دوش بگیرید. 

این شاید چندان موردعلاقه خیلی‌ها نباشد. از خیلی از خانم‌ها می‌شنوم که وقتی دوش آب گرم می‌گیرند، تنها چیزی که بعد از آن می‌خواهند خوابیدن است نه رابطه‌جنسی. بنابراین باید بگویم که نگذارید حمامتان طولانی شود. فقط یک دوش سریع برای اینکه تمیز و سرزنده شوید کافی است. یک ایده خوب دیگر این است که با هم برای دوش گرفتن به حمام بروید که می‌تواند مقدمه خیلی خوبی برای عشق‌بازی‌تان باشد. البته شاید برای هر شب ایده کاربردی نباشد ولی انجام هرازگاهی آن تاثیر قابل‌توجهی بر صمیمیت جنسی شما خواهد گذاشت.

 

یادتان باشد حتماً از صابون‌ها یا مایع‌های خوشبو استفاده کنید تا از بودن با همدیگر لذت بیشتری ببرید.

 

۲. دندان‌هایتان را مسواک بزنید و نخ‌دندان بکشید. 

مطمئناً همه شما می‌دانید که بدبو بودن دهان تاثیر مخربی بر عشق‌بازی شما خواهد داشت. اگر حتی بعد از مسواک زدن و استفاده از نخ‌دندان هنوز احساس می‌کنید دهانتان بوی خوبی نمی‌دهد، حتماً با دندانپزشکتان در این رابطه مشورت کنید تا برای شما یک شوینده خوب و مناسب تجویز کند. شاید مجبور شوید کمی هزینه کنید ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد.

 

۳. صورت و بدنتان را اصلاح کنید. 

هیچوقت نمی‌فهمم چرا بعضی از خانم‌ها برای اصلاح موهای بدنشان تا این اندازه تنبل هستند. البته می‌دانم خیلی‌ها ایدئولوژی طبیعی بودن دارند ولی مطمئن باشید اینکار تاثیر مخربی بر صمیمیت جنسی شما خواهد داشت.

 

از همسرتان بپرسید. ببینید دوست دارد پاهایتان صاف و براق باشد یا مودار و اصلاح‌نکرده؟ حتی درمورد اصلاح اندام‌جنسی‌تان هم از او سوال کنید. زیربغل‌های خانم‌ها هم منطقه بسیار هوس‌انگیزی برای مردان است و مطمئناً اگر صاف و اصلاح‌شده باشد شوهرتان توجه بیشتری به این قسمت از بدنتان خواهد کرد. درمورد مردها هم وضع به همین منوال است. بعضی خانم‌ها دوست دارند شوهرشان بدنی تمیز و اصلاح‌شده داشته باشد و برای خیلی‌ها هم بدن مودار مردان جذاب است. در هر حال سعی کنید درمورد این موضوع با هم حرف بزنید و از علایق هم باخبر شوید تا بتوانید بدنتان را در چشم همسرتان جذاب‌تر نشان دهید.

 

۴. ناخن‌هایتان را مرتب کنید. 

منظورم این نیست که مجبورید برای اینکار به آرایشگاه بروید و برای مانیکور و پدیکور هزینه کنید (که البته اگر اینکار را بکنید فوق‌العاده خواهد بود). منظورم این است که سعی کنید همیشه ناخن‌هایتان را تمیز و مرتب نگه دارید.

 

خیلی از مردها ناخن‌های بلند و لاک‌زده دوست دارند به همین خاطر شاید بد نباشد از همسرتان سوال کنید که دوست دارد چه رنگ لاکی روی ناخن‌هایتان بزنید. یادتان باشد جزییات خیلی ریز تاثیر قابل‌توجهی روی رابطه‌تان می‌گذارند.

 

۵. از عطر، اسپری و مرطوب‌کننده پوست استفاده کنید. 

من یک عطری دارم که برای شوهرم بسیار وسوسه‌انگیز است. بخاطر همین معمولاً قبل از رفتن به رختخواب این عطر را روی خودم و حتی ملحفه‌ها اسپری می‌کنم. یک روز وقت بگذارید و با هم به فروشگاه عطرفروشی بروید و هرکدام عطری را که روی دیگری برایتان وسوسه‌انگیز است را انتخاب کنید و بخرید.

 

می‌دانم که در تمام ازدواج‌ها بخاطر اینکه دو طرف تصور می‌کنند همدیگر را فقط بخاطر آنچه که هستند دوست دارند، ممکن است رفتارها و ظاهرها راحت‌تر و ساده‌تر شود ولی بدانید که تمام این کارها تاثیر قابل‌ملاحظه‌ای بر جذابیت شما برای همسرتان و صمیمیت جنسی‌تان دارد. فقط کافی است کمی وقت بیشتری صرف بهداشت و آراستگی فردی خودتان کنید.

 

منبع: مردمان

 

برچسب ها
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.