اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

کرم‌های میوه‌ای نرم‌کننده‌ و مرطوب‌کننده‌های قوی

کرم‌های میوه‌ای؛ نرم‌کننده‌ و مرطوب‌کننده‌های قوی

کرم‌های میوه‌ای؛ نرم‌کننده‌ و مرطوب‌کننده‌های قوی

در روزهای سرد پاییزی و زمستانی امکان خشک شدن پوست بیشتر است. در فصل‌هایی که سرما و باد به پوست آسیب می‌زنند، مراقبت از آن اهمیت بیشتری دارد. در چنین مواقعی می‌توان با استفاده از نرم‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌های قوی، از خشکی و ترک‌خوردگی پوست جلوگیری کرد. فراموش نکنید که پوست بزرگ‌ترین عضو بدن شما و به نوعی محافط اعضا و اندام‌های داخلی است به همین دلیل محافظت از آن اهمیت بسیاری دارد.

كرم‌هاي ميوه‌اي برند مای، حاوي بهترين تركيبات ضدالتهاب، التيام‌بخش، آنتي‌اكسيدان و مغذي هستند و  نرم‌كننده و مرطوب‌كننده‌ای قوي و پايدار محسوب می‌شوند.

برند مای، محصول یاد شده را در سه ساختار و فرمولاسيون متفاوت، متناسب با  انواع مختلف پوست و با رايحه‌هاي دل‌انگيز تولید می‌کند.

كرم‌های ميوه‌اي هيدرا تاچ ‌ماي، برای پوست‌هاي نرمال، سيلكي تاچ ‌ماي، برای پوست‌هاي خشك و نوتري تاچ ‌ماي، برای پوست‌هاي بسيار خشك مناسب هستند.

موادی با قدرت نرم‌کنندگی بالا
در كرم هيدرا تاچ برند مای، که برای پوست‌های نرمال کاربرد دارد، از مواد مختلفی بهره گرفته شده است از جمله شي‌باتر. این ماده از قدرت نرم‌كنندگي قوي و پايدار و ترميم‌كنندگي پوست برخوردار است. رفع التهاب و خشكي ناشي از اگزما و آفتاب سوختگي یکی دیگر از آثار شي‌باتر محسوب می‌شود. این ماده همچنین اثر آنتي‌اكسيداني و محافظت از پوست دارد.

آلانتوئين ماده دیگری است که در فرمول این کرم یافت می‌شود. آب‌رساني و مرطوب‌كنندگي قوي و كاهش التهاب و تحريكات پوستي از جمله ویژگی‌های این ماده است. آلانتوئين همچنین اثر قوی در التيام‌بخشي پوست دارد.

در كرم هيدرا تاچ برند مای ويتامين E نیز به کار رفته که از خاصيت آنتي‌اكسيداني و قدرت جلوگيري از تخريب سلول‌هاي پوستي برخوردار است. مقابله با راديكال‌هاي آزاد و پيري زودرس پوست نیز در میان خواص ويتامين E دیده می‌شود. این ماده نقش مؤثری در بازسازي لايه محافظ پوست دارد.

کرم‌های میوه‌ای,کرم مرطوب کننده,کرم های نرم کننده

کرمی با توان بازسازي سلول‌هاي پوست
كرم  سيلكي  تاچ، که برای پوست‌های خشك تولید می‌شود، حاوی موادی غنی و مغذی است از جمله ويتامين E و شي باتر.

ويتامين B5 نیز در محصول مورد نظر وجود دارد. این ماده باعث افزايش قدرت نگاهداشت آب و مرطوب‌‌كنندگي پوست می‌شود. همچنین توان بازسازي سلول‌هاي پوست را بالا می‌برد.

افزایش قدرت نگاهداشت آب
در فرمالسیون كرم نوتري  تاچ که برای پوست‌های بسيار خشك کاربرد دارد، مواد مختلفی موجود است؛ برای مثال يتامين E و شي‌باتر.
بپانتن نیز در محصول یاد شده وجود دارد؛ این ماده قدرت نگاهداشت آب و مرطوب‌كنندگي پوست و همچنین توان بازسازي سلول‌هاي آن را افزايش می‌دهد.

ويژگي‌هاي كرم‌هاي ميوه‌اي ماي
محصولات این برند در نوع خود تنها كرمی محسوب می‌شوند که در آنها كره گياهي، با اثر نرم‌كنندگي قوي و ماندگار به کار رفته است.

کرم‌های میوه‌ای مای در بهبود خشكي و التهاب ناشي از اگزما و آفتاب‌سوختگي بسیار موثر هستند.

این محصولات از خاصيت مغذي و پيشگيري از چين و چروك و علائم پيري زودرس پوست برخوردارند.

آب‌رساني و مرطوب‌كنندگي پايدار پوست دیگر ویژگی کرم‌های میوه‌ای مای است.

این کرم‌ها خاصيت آنتي‌اكسيداني و محافظت از پوست و همچنین اثرات بارز ضدالتهابي و تحريكات پوستي دارند.

کرم‌های میوه‌ای مای نرمي، لطافت و انعطاف‌پذيري پوست را افزایش می‌دهند.

این محصولات با وجود ساختار غني و قدرت مرطوب‌كنندگي و نرم‌كنندگي عالي خود، به آسانی روي پوست پخش می‌شوند.

برند مای کرم‌های میوه‌ای را در سه فرمولاسيون متفاوت، متناسب با پوست‌هاي نرمال، خشك و بسيارخشك و اگزمايي و با رايحه‌هاي مطبوع ميوه‌هاي استوايي تولید کرده است.
برای اینکه از اثرها و ویژگی‌های مورد اشاره این محصول بهره‌مند شوید، باید از آن به دفعات مورد نياز در طول روز و روي پوست تميز، استفاده کنید.

Here is a collection of places you can buy bitcoin online right now.

برچسب ها
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.