هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

ماجرای کلیپی که خبرنگار زن ضد انقلاب از خاتمی منتشر کرد | تخریب خاتمی از آمریکا!

 

روزنامه جوان نوشت:یک خبرنگار زن ضدانقلاب در روزهای گذشته کلیپی قدیمی را منتشر کرد که در آن پس از سوال و جوابی با خاتمی در مورد بحث تکخوانی زنان، خود به خواندن آواز مقابل او می‌پردازد. فیلمی که این خبرنگار منتشر کرده، مربوط به دوران ریاست جمهوری خاتمی است.

اين خبرنگار روزنامه‌هاي اصلاح طلب كه سال‌هايي است به خارج از كشور گريخته، در برنامه‌اي كه در يكي از شبكه‌هاي مخالف نظام دارد، مي‌گويد رفتم سراغ آقاي خاتمي كه ميليون‌ها رأي پشتش بود، اميد بود كه ممنوعيت صداي زن برداشته مي‌شود، رفتم از او پرسيدم تا حالا صداي تكخواني يك زن را گوش داديد، گفت نه، منم زدم زير آواز!
او در ادامه برنامه‌اش فيلمي قديمي منتشر كرده كه مربوط به دوران اصلاحات و زماني است كه اين زن خبرنگار در ايران است. از خاتمي در مورد خوانندگي زنان مي‌پرسد و خاتمي فتواي امام را بيان مي‌كند. سپس او مجدد مي‌پرسد كه اين نظر براي شما خيلي ارزشمند است و خاتمي تأكيد مي‌كند نظر امام است؛ يعني كه برايش ارزشمند است. سپس مسيح علي‌نژاد مي‌پرسد آيا در خلوت خودش تحمل شنيدن صداي زن را دارد و خاتمي مي‌گويد تاكنون پيش نيامده… اين خبرنگار زن در ادامه مي‌گويد من صداي خوبي دارم و شروع به آواز مي‌كند و با تشويق و كف زدن خاتمي روبه‌رو مي‌شود.گرچه ممکن است این کلیپ تقطیع شده و اصالت صدا و تصویر محل تردید باشد؛ اما شايد براي خيلي‌ها يادآور صحنه دست دادن خاتمي با زنان در ايتاليا باشد.
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.