گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

فیلم دوربین مخفی، رابطه زن شوهردار با مرد جوان را افشا کرد | طلاق؛ پایان رابطه بی شرمانه زن خائن

فیلم دوربین مخفی، رابطه زن شوهردار با مرد جوان را افشا کرد | ماجرا این بود که مردی پنج سال پس از ازدواجش به همسرش شک می کند و برای اینکه از وفاداری همسرش اطمینان یابد، در خانه دوربین مخفی کار می گذارد. اما فیلم دوربین مخفی، رابطه زن شوهردار با مردی غریبه را نشان می دهد… خیانت زن جوان، به طلاق منجر می شود…
بیشتر بخوانید: ماجرای رابطه نامشروع زن با مرد غریبه

بیشتر بخوانید: زن خیانتکار به مرده شوری محکوم شد!

مرد جوان که به رفتارهای همسرش شک کرده بود با نصب دوربین مخفی درخانه، راز خیانت‌های او را فاش کرد.

چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس ادعا کرد که همسرش به او خیانت کرده است. بعد هم برای اثبات اظهاراتش فیلمی دراختیار مأموران گذاشت که افشاکننده رابطه شیطانی بود. پس از این شکایت، با دستورقاضی هدایت رنجبر- ریاست شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز- تیمی ازمأموران به تحقیق دراین باره پرداختند.

از سوی دیگر شاکی با حضور در دادگاه گفت: «من و همسرم پنج سال قبل ازدواج کردیم ضمن اینکه او را بسیار دوست داشتم. اما مدتی قبل از آشنایان شنیدم که همسرم در نبود من با مرد غریبه‌ای رابطه دارد. آنقدر همسرم را دوست داشتم که هرگز این حرف‌ها را قبول نداشتم و هیچ وقت راجع به این موضوع حرف نمی‌زدم. تا اینکه مدتی پیش گزارشی دریک روزنامه خواندم که مربوط به خیانت زنی به شوهرش بود. در این مطلب اشاره شده بود که مردی با کار گذاشتن دوربین مداربسته در خانه‌اش به راز خیانت همسرش پی برده است. من هم به این فکر افتادم و یک روز که همسرم درخانه نبود دست به کار شدم و با نصب دوربین در اتاق خواب و چند جای دیگر منتظر شدم تا بفهمم همسرم به من خیانت می‌کند یا نه… بعد هم به بهانه کار چند روزی به شهرستان رفتم اما دلم آشوب بود و امیدوار بودم که هرگز صحنه بدی از همسر مورد علاقه‌ام نبینم…

وقتی به خانه آمدم منتظر بودم تا فیلم‌های دوربین مداربسته را تماشا کنم. به همین خاطر همسرم را به بهانه‌ای بیرون از خانه فرستادم و شروع به دیدن فیلم کردم. اما دراوج ناباوری صحنه‌هایی دیدم که جگرم را سوزاند؛ نمی‌توانستم قبول کنم این همسر من است که در کنار مرد غریبه‌ای است. اما درست بود وقتی همسرم برگشت دیگر حرفی با او نزدم و با این فیلم از همسرم شکایت کردم و حالا خواهان اشد مجازات برای او و مرد شیطان صفت هستم.

پس از اظهارات مرد جوان که کارگر یک کارخانه صنعتی است زن جوان دستگیر و پای میز محاکمه ایستاد. او در حالی که برای دفاع از خود حرفی نداشت سکوت کرد و ضمن ابراز پشیمانی به جرمش اعتراف کرد. در پایان جلسه رسیدگی به این پرونده، دستور بازداشت مرد شیطان صفت نیز صادر شد.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.