آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

راننده اینترنتی دختر جوان را به قربانگاه برد +عکس

دختران دانشجو با سفارش یک خودرو اینترنتی ازکرج راهی تهران شدند. به دلیل بی احتیاطی راننده و سرعت بالای او تصادف مهیب ومرگباری رخ داد و یکی از دختران کشته شد.

به گزارش مشرق، دو دختر دانشجو پس از پایان امتحان، با سفارش یک خودرو  اینترنتی ازکرج راهی تهران شدند، اما درمیانه راه به‌ دلیل سرعت بالا و رانندگی نامناسب، وحشتزده و ملتمسانه چند بار از راننده خواستند اجازه دهد تا از خودرو پیاده شوند، اما مرد جوان بدون توجه به درخواست آنها، همچنان با سرعت زیاد به حرکتش ادامه داد تا اینکه سرانجام تصادف مهیب ومرگباری رخ داد و یکی از دختران کشته شد:

بعدازظهر آخرین روز دی یک دستگاه خودرو سواری پراید هنگام حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه ستاری به‌ دلیل نامعلومی ناگهان در ورودی بزرگراه شهید همت شرق، بشدت با یک دستگاه کامیونت خاور برخورد کرد.

 

بر اثر این حادثه دوسرنشین خودرو پراید، مجروح شده و با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند ،اما ساعتی بعد یکی از دختران بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرد و دختر دیگر نیز با توجه بشدت جراحات در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت.

 

فرشاد خسروی؛ مدیر کلینیک توانبخشی و فیزیوتراپی، درباره جزئیات این حادثه و مرگ همکارش به تسنیم گفت: خانم شهرزاد قدرتی (قربانی حادثه) دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مواد (شاخه سرامیک) در یکی از دانشگاه‌های کرج بود. او روز حادثه مرخصی ساعتی گرفت و برای حضور در جلسه امتحان از شرکت خارج شد و به دانشگاه رفت، تا اینکه بعد از پایان امتحان، بعدازظهر همان روز (30 دی) با یکی از دوستانش از یکی از سامانه‌های اینترنتی، درخواست خودرو کرد و مرد جوانی که راننده پراید سرمه‌ای بود، درخواست وی را پذیرفت.بدین‌ترتیب خانم قدرتی همراه با دوستش خانم صدف حبیب‌زاده از کرج راهی تهران شدند.

خانم قدرتی در ابتدای سفر، (ساعت 15:03) راهنمای سفرش را برایم فرستاد و گفت با راننده… با مشخصات… در سفر و در حال برگشت به شرکت است، تا اینکه حدود ساعت 16:15 من با تلفن همراهش تماس گرفتم که جواب نداد.همان موقع با راننده خودرو نیز تماس گرفتم که او نیز پاسخگو نبود، پنج بار با خانم قدرتی و راننده تماس گرفتم اما هیچ‌کدام پاسخگو نبودند. به همین خاطر با بخش پشتیبانی شرکت مسافربری اینترنتی تماس گرفتم و به اپراتور اعلام کردم با این شماره تلفن‌همراه (شماره تلفن‌همراه خانم قدرتی) درخواست تاکسی موبایلی داده شده اما نه مسافر و نه راننده پاسخ نمی‌دهند که اپراتور اعلام کرد شکایت من را ثبت می‌کند اما من گفتم نمی‌خواهد شکایت را ثبت کند و فقط از طریق لوکیشن به من بگوید که مسافر من (خانم قدرتی) اکنون کجاست که وی گفت من بررسی می‌کنم و به شما اطلاع می‌دهم.

پس از پایان تماس ودرحالی که بشدت نگران شده بودم چندین باردیگر با راننده خودرو تماس گرفتم که وی سرانجام پاسخ داد و پرسیدم مسافر من کجاست؟ چرا به تلفن‌همراهش جواب نمی‌دهد؟ که راننده گفت مسافران شما (دو خانم) کمی ناخوش احوال بودند و اورژانس آنها را به بیمارستان برده است که از وی پرسیدم آیا تصادف کرده‌ای؟ گفت: خیر، کمی مسافران ناخوش احوال بودند، اما سرانجام با اصرار من اعلام کرد تصادف کرده و گفت سرنشینان آسیب جزئی دیدند و به خاطر حالت تهوع و سرگیجه اورژانس آنها را به‌ بیمارستان برده،اما نام بیمارستان را نگفت و قطع کرد. با این حال دوباره با وی تماس گرفتم و راننده پس از چند تماس گفت که مسافران به بیمارستان پیامبران منتقل شده‌اند.

مدیر کلینیک توانبخشی و فیزیوتراپی ادامه داد: بلافاصله خودم را به بیمارستان رسانده و بعد از بررسی‌های لازم متوجه شدم خانم قدرتی در اتاق احیا است که متأسفانه بعد از چند بار احیا دچار مرگ مغزی شده بود. دوست وی (خانم حبیب‌زاده) نیز به‌ آی سی یو انتقال یافته بود. در نهایت با یکی از همکاران که جراح مغز و اعصاب است تماس گرفتم و او نیز به بیمارستان پیامبران آمد و مرگ مغزی خانم قدرتی را تأیید کرد.
خسروی گفت: خانم حبیب‌زاده پس از عمل جراحی بهبود یافت که من به دیدنش رفتم و از او درباره حادثه پرسیدم که خانم حبیب‌زاده گفت: از کرج که به سمت تهران حرکت کردیم، راننده با سرعت بالا و بد رانندگی می‌کرد که چند بار من و شهرزاد از وی خواهش و التماس کردیم که از خودرو پیاده شویم اما راننده توجهی نکرد و گفت: «من مدال قهرمانی در رانندگی دارم و دست‌فرمانم حرفه‌ای است، حرفی نزنید و من به راهم ادامه می‌دهم». در نهایت نیز این حادثه غم انگیز رخ داد و دوستم به خاطر بی احتیاطی راننده جان باخت. پس از این حادثه نیزچند بار با راننده و شرکت مسافربری اینترنتی تماس گرفتم اما جواب قانع کننده‌ای به من ندادند.

علی حبیب‌زاده؛ پدر صدف نیز درباره جزئیات حادثه مرگبار گفت: دخترم چندین و چند بار از راننده خواسته بود که نگه دارد واجازه دهد از خودرو پیاده شوند یا اینکه آرام‌تر بِراند اما راننده هیچ توجهی به‌حرف‌های دخترم و دوستش نکرده بود ،تا اینکه به همین راحتی قربانی خودخواهی و بی احتیاطی راننده شد.حالا هم ازمراجع قضایی و انتظامی خواستار رسیدگی فوری به این پرونده هستیم.

منبع: روزنامه ایران
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.