بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

پیش نیاز حقوقی برای تمام کسب و کاره

شاید تا بحال شنیده اید که هر کسب کاری که تشکیل میشود قطعا باید یکسری پیشنیاز های حقوقی و ثبتی رو پشت سر بگذارد و اصطلاحا هفت خان رستم را طی کند تا بتواند اجازه فعالیت داشته باشد .

خیلی از اشخاص هم با تصور به اینکه این موضوع خیلی مهم نیست یا اینکه خیلی وقت گیر و پرهزینه است بدون رعایت کردن مسائل حقوقی مدتی هست که بصورت غیر قانونی فعالیت اقتصادی میکنند . به جرات می توان گفت که شاید ابتدا همه چیز به خوبی و خوشی باشد ولی قطعا در آینده نزدیک با کامل تر شدن و مشکل تر شدن مستمر قوانین کشور شرایط بدون در نظر نگرفتن مسائل حقوقی سخت تر و سخت تر میشود و مشکلات جبران ناپذیری بوجود می آورد.

ثبت شرکت تکسفیر

پس نتیجه میگیریم هر چه زودتر میبایست کسب کارمان را قانونی کنیم و بدون ترس از گذشتن از هفت خان رستم تمام مراحل آن را به موسسه حقوقی تکسفیر واگذار کنیم.

چند مرحله برای این کار وجود دارد:

در اولین مرحله شروع کسب و کار میبایست فعالیت اقتصادی را در مراجع قانونی و ذیصلاح کشور به ثبت رساند تا این کسب و کار هویت قانونی پیدا کند و به عنوان شخصیت حقوقی بتواند از مزایای آن بهره مند شود.

این مرحله عموما به ثبت شرکت معروف است که در ایران ثبت شرکت با توجه به نوع فعالیت ها چندین نوع دارد که معمول ترین نوع آن ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت با سهامی خاص است که با تهیه مدارک و پیش نیاز های آن و ارئه آن به موسسه ثبتی تکسفیر متخصص در امور ثبت شرکت در کرج و سراسر ایران ، به راحتی و با کمترین زمان میتوانید شرکت خود را به ثبت برسانید.

در مرحله بعدی اگر ما اسمی رو به عنوان برند خود در نظر گرفته ایم باید علامت یا لوگوی آن را نیز تهیه کنیم و با ثبت برند و علامت تجاری خود جلوی هر گونه سو استفاده های تجاری رو میگیریم و با اینکار عملا مالک اصلی این برند خواهیم شد و هرگونه استفاده مالی و معنوی افراد غیر از آن غیر قانونی تلقی میشود و قابل پیگرد قانونی می شود.

ثبت برند تکسفیر

و اما مرحله بعد در صورتی که اصلا زمان و انرژی کافی برای ثبت شرکت ندارید و یا به شرکتی با رتبه های بالاتر یا سابقه طولانی نیاز دارید پیشنهاد ما این است که به خرید شرکت آماده ثبت شده و رتبه دار فکر کنید و همینطور اگر زمان و انرژی کافی برای ثبت برند ندارید و خیلی سریع به یک برند معتبر مرتبط با سابقه درخشان در حوزه فعالیت خود نیاز دارید پیشنهاد میکنیم به خرید برند آماده ثبت شده که در مجموعه تکسفیر موجود است فکر کنید.

و اما شاید شرکت شما ورشکست شده باشد و دیگر تصمیم به فعالیت نداشته باشید در اینصورت پیشنهاد ما به شما این است که به جای انحلال شرکت خود ، فروش شرکت خود را به قیمت واقعا مناسب به ما واگذار کنید و همینطور این مقوله در مورد برند نیز صدق میکند و شما اگر از برند  ثبت شده خود استفاده ای ندارید ، فروش برند بهترین تصمیم است ما برند شما را به بهترین قیمت خریداریم . موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر سالهاست در زمینه خرید و فروش شرکت و خرید و فروش برند بصورت تخصصی ورود کرده است و میتواند بهترین مشاور شما در این زمینه باشد.

همچنین به غیر از موارد گفته شده در بالا برای انجام کلیه مراحل اخذ کد اقتصادی و کد بازرگانی ، انحلال شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ، جواز تاسیس ، ثبت اختراع ، پلمپ دفاتر ، جوازکسب ، پروانه بهره برداری و… به موسسه ی حقوقی تکسفیر مراجعه کنید و کافیست مدارک را به ما داده و بقیه مراحل را به ما بسپارید.

www.taksafir.com

026-32402517

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.