ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

مراکز خرید شهر مشهد

مراکز خرید شهر مشهد

مشهد شهری زیبا و از مراکز زیارتی مهم در ایران است که به پایتخت فرهنگی و دینی کشور هم شناخته شده است. آنجا دارای نقاط دیدنی فرهنگی و مذهبی متعدد بوده و میلیون‌ها مسافر این شهر را برای زیارت حرم امام هشتم برای سفر انتخاب می‌کنند. شهر مشهد امکانات بسیار خوبی برای اقامت زائران و گردشگران هم ایجاد کرده است. آنجا دارای تعدادی از بهترین هتل‌های 5 ستاره ایران بوده و شامل رستوران‌هایی بسیار با کیفیت و معروف می‌شود. اطراف شهر مشهد نقاط دیدنی مختلف تاریخی، فرهنگی و طبیعی وجود دارد و آنجا شامل پارک‌های دیدنی هم می‌شود. موزه‌ها و آرامگاه‌های مختلفی در این شهر قرار گرفته که بسیاری را در طول اقامت در این شهر جذب خود می‌کنند. اگر تور مشهد را انتخاب کنید سفرها معمولاً به شکل زمینی و با قطار انجام می‌شود. برای خرید سوغاتی مشهد یک شهر بسیار عالی است و محصولات بسیار خوب مانند زرش، زعفران و همینطور محصولات مذهبی مانند سجاده، تسبیح و مهر در آنجا قابل خرید بوده و سوغاتی‌های معمول آنجا محصوب می‌شود. این شهر دارای مراکز خرید و بازارهای بسیار خوبی است و در سالهای اخیر آنجا مجتمع‌های تجاری و تفریحی بزرگ با امکانات مدرن ساخته شده است. در ادامه شما را با تعدادی از بهترین مراکز خرید مشهد آشنا می‌کنیم.

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد
از مراکز خرید بزرگ در تور مشهد باید به مرکز خرید الماس شرق اشاره کرد. مرکز خرید الماس شرق یک مجموعه بزرگ است که با معماری زیبا در بلوار بهارستان مشهد قرار دارد. در آنجا می‌توانید انواع محصولات مختلف مانند لباس، خشکبار، صنایع دستی و محصولات مختلف منزل را خریداری کنید. این مرکز خرید دارای رستوران، کافی شاپ و امکانات مختلفی مانند پارکینگ بوده و می‌توانید در آنجا سوغاتی‌های خوبی را تهیه کنید. در این مرکز خرید برای کودکان شهر بازی هم وجود دارد.
مجتمع تجاری پروما مشهد
به گزارش سفر باتو ، مرکز خرید پروما از مراکز خرید بزرگ و مدرن در مشهد است که دارای فضایی بسیار زیبا می‌شود. آنجا دارای 250 فروشگاه مختلف است که انواع محصولات مانند لباس، کفش، کیف، لوازم خانه، لوازم بهداشتی و آرایشی و بسیاری محصولات و کالا‌های مختلف دیگر است. این مرکز خرید شامل هایپر مارکت نیز می‌شود که می‌توانید در آنجا کالاهای مختلف مصرفی را نیز تهیه کنید. آنجا امکانات تفریحی مختلف مانند سالن بولینگ، شهر بازی برای بچه‌ها، سالن بیلیارد و همچنین سینما دارد.
مرکز خرید برج آلتون مشهد
از جاذبه‌های بسیار خوب در مشهد برج دیدنی آلتون است. این ساختمان یکی از بلند‌ترین ساختمان‌های مشهد بوده و دارای انواع فروشگاه‌های مختلف می‌شود. آنجا یک پارکینگ طبقاتی است و در بخش بالایی‌اش رستوران و مجموعه‌های مختلف تفریحی و تجاری دارد. انواع مخصولات چرمی، کیف و کفش، کالاهای دیجیتالی و مخصولات کامپیوتری را می‌توان در این مجموعه خریداری کرد.
مجتمع تجاری وصال مشهد
مرکز خرید وصال دیگر مرکز خرید بزرگ و دیدنی در مشهد است که درای معماری مدرن و خاصی است. آنجا فضای بسیار بزرگی دارد و شامل 400 فروشگاه مختلف با انواع کالاهای متنوع می‌شود. می‌توانید در آنجا انواع لباس، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، انواع اسباب بازی، لوازم خانگی و خشکبار را تهیه بفرمایید. انواع رستوران‌ها در این مجموعه‌ قرار دارند که می‌توانید غذاهای مختلف فست فود، بین المللی و ایرانی را میل کنید. در این مجموعه موزه پرفسور بازیما، شهر بازی انگری برد و تفریحات مختلفی وجود دارد.
مجتمع تجاری زیست خاور مشهد
مجموعه زیست خاور در شهر مشهد یک مجموعه بزرگ با مراکز تجاری و اداری است. این مرکز خرید دارای انواع فروشگاه‌های مختلف می‌شود و می‌تواند در آنجا و در محیطی زیبا به گشت و گذار و خرید بپردازید. آنجا دارای 4 طبقه بوده و در حدود 700 مغازه مختلف را درون خود جای داده است که آنجا را به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در شهر مشهد تبدیل کرده است. این مرکز خرید در ابتدای خیابان کوهسنگی قرار گرفته است.
مجتمع تجاری تفریحی آرمیتاژ مشهد
از مراکز خرید بسیار خوب در مشهد، مجموعه تجاری آرمیتاژ است. این مرکز خرید در نزدیکی حرم رضوی قرار دارد و می‌توانید به راحتی به آنجا دسترسی داشته باشید. در آنجا می‌توانید به خرید انواع محصولات مختلف خانه، پوشاک، کفش‌، محصولات برقی و بسیاری کالاهای دیگر بپردازید. این مجموعه تجاری و تفریحی شامل امکانات بسیار خوب مانند مرکز بازی برای بچه‌ها و شهربازی سرپوشیده بوده و شامل پارکینگ می‌شود. در آنجا می‌توانید از رستوران و کافی شاپ هم بهره ببرید.
بازار رضا مشهد
بازار رضا از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای مشهد است که بسیاری از مسافران برای خرید سوغاتی و کالاهای مختلف به آنجا می‌روند. می‌توانید در این بازار انواع محصولات مختص به مشهد را تهیه بفرمایید و محلی عالی برای خرید خشک‌بار، صنایع دستی، لباس، کالاهای مذهبی، وسایل تزئینی و بسیاری محصولات دیگر است. این بازار در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و به راحتی از آنجا می‌توانید به بازار رضا بروید. آنجا فضایی سنتی و سرپوشیده دارد.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.